ماشین لباسشویی هوشمند و ساندبار هایسنس به عنوان محصول برتر انتخاب شدند
اخبار لوازم خانگی

ماشین لباسشویی هوشمند و ساندبار هایسنس به عنوان محصول برتر انتخاب شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طبق یک نظرسنجی که در بیست و پنجم مرداد ماه در آفریقای جنوبی برگزار شد، ...

یاسمن داودیان | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طبق یک نظرسنجی که در بیست و پنجم مرداد ماه در آفریقای جنوبی برگزار شد، ماشین لباسشویی هوشمند و ساندبار هایسنس به عنوان محصول برتر اعلام شدند که به ترتیب دو عنوان محصول برتر لوازم خانگی و خانه هوشمند را به خود اختصاص دادند.

ماشین لباسشویی هوشمند و ساندبار هایسنس به عنوان محصول برتر انتخاب شدند

 شرکت کانتار که برترین سازمان تجزیه و تحلیل اطلاعات است از بیش از 2000 خانواده در سرتاسر دنیا نظرسنجی کرده و نتیجه را گزارش داده است  و در واقع  انتخاب ماشین لباسشویی هوشمند و ساندبار هایسنس به عنوان محصول برتر طبق نظر کاربران انجام شده است.

سیستم عاملی که بر روی درب ماشین لباسشویی هایسنس قرار گرفته یک فناوری جالب محسوب می شود زیرا این امکان را به کاربران می دهد تا با استفاده از موبایل و از طریق اپلیکیشن Connect Life ماشین لباسشویی خود را کنترل کنند. فناوری شستشو با بخار هایسنس نیز در این محصول گنجانده شده است این فناوری با استفاده از بخار، بوی بد لباس را از بین می برد و لباس های شسته شده را به گونه ای تحویل می دهد که نیازی به اتو کردن آن نباشد.

ماشین لباسشویی هوشمند و ساندبار هایسنس به عنوان محصول برتر انتخاب شدند

ماشین لباسشویی و ساندبار U5120G علاوه بر محصول منتخب آفریقای جنوبی برنده جایره EISA (انجمن تخصصی تصویربرداری و صدا) نیز شده است. این ساندبار با کیفیت دارای 11 بلندگو چند جهته داخلی و یک ساب ووفر بی سیم 180 واتی برای شنیدن 510 وات موسیقی با کیفیت بالا است. ساب ووفر 8 اینچی می تواند صداهایی با فرکانس 40 هرتز را پردازش کند و صدایی فراگیر و واقعی هنگام تماشای فیلم و بازی کردن بدهد.

اما یکی از علت های محبوبیت ساندبار می تواند اتصال ساده و بی دردسر آن باشد. ساندبار به راحتی به بلوتوث متصل می شود و استفاده از آن راحت است. با قرار دادن بلندگو در ساندبار یک سیستم صوتی فراگیر با صدای واقعی 5.1.2ch ارائه می شود. علاوه بر آن، فناوری Hi-Remaster کیفیت صدای منابع ورودی های مختلف مثل CD و MP3 را افزایش می دهد، پس انتظار می رود که با این قابلیت ها و  ارائه صدایی همانند سالن کنسرت و استودیوهای ضبط چندین بار برنده جشنواره های مختلف شود.

علاوه بر غوغایی که هایسنس با این دو محصولش در آفریقای جنوبی به پا کرد. هم اکنون محصولات خود را به بیش از 3000 فروشگاه زنجیره ای و 500 فروشگاه لوازم خانگی، سرگرمی، موبایل و همچنین تهویه مطبوع ارسال می کند .

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟