مراقبت از کفش ال جی در ایفا 2022 برای نخستین بار معرفی خواهد شد
اخبار لوازم خانگی

مراقبت از کفش ال جی در ایفا 2022 برای نخستین بار معرفی خواهد شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بسیاری از مشتریان با کمد یا دستگاه مراقبت از لباس ال جی آشنایی دارند اما ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بسیاری از مشتریان با کمد یا دستگاه مراقبت از لباس ال جی آشنایی دارند اما این شرکت کره ای در اقدامی جالب قصد دارد تا از دستگاه مراقبت از کفش ال جی در ایفا 2022 رونمایی کند.

دو دستگاه کیس کفش ال جی استایلر و مراقبت از کفش ال جی در ایفا 2022 معرفی خواهند شد که از فناوری ارتقا دهنده مراقبت های بهداشتی TrueSteam بهره برده اند. این غول کره جنوبی با معرفی این دستگاه به نظم دهی و مدیریت کفش ها کمک بزرگی کرده و در واقع بیانگر سبک زندگی جدید است.

مراقبت از کفش ال جی در ایفا 2022 برای نخستین بار معرفی خواهد شد

با توجه به این که فرهنگ جمع آوری کتونی های گران قیمت در میان نسل های مختلف از جمله نسل زد گسترش پیدا کرده است، می توان گفت این دستگاه مراقبت از کفش بسیار کار آمده بوده و ضمن برخورداری از یک کلکسیون زیبا می توان به بهترین نحو ممکن از کفش ها مراقبت کرد.

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲

 

کیس کفش ال جی استایلر یا LG Styler ShoeCase دارای پنل های شفاف بوده که می توان کفش ها را به نمایش گذاشت و از طرفی یک دستگاه مراقبت از کفش تمام عیار بوده که از کفش ها در برابر عوامل تاثیر گذار بر روی پارچه مانند رطوبت و اشعه یو وی محافظت می کند.

مراقبت از کفش ال جی در ایفا 2022 برای نخستین بار معرفی خواهد شد

قابلیت های این محصول ال جی به این جا ختم نمی شود و می توان قابلیت چرخش 360 درجه، طراحی مدولار و چرخان را اضافه کرد که کاربران می توانند 4 کیس را بر روی یکدیگر قرار دهند.

مراقبت از کفش ال جی در ایفا 2022 برای نخستین بار معرفی خواهد شد که در کنار آن محصولات دیگر این برند کره ای مانند کمد لباس استایلر ال جی، ماشین ظرفشویی و … رونمایی می شوند. تجهیز این محصول تازه وارد ال جی به فناوری TrueSteam بدین معنا است که دیگر با بوی نامطبوع کفش یا رطوبت مواجه نخواهید شد.

مراقبت از کفش ال جی در ایفا 2022 برای نخستین بار معرفی خواهد شد

یکی دیگر از ویژگی ها جالب دستگاه مراقبت از کفش ال جی قابلیت شناسایی جنس کفش است که تا 10 حالت می تواند تشخیص دهد. در واقع این دستگاه، فناوری TrueSteam براساس جنس کفش (چرم، کتانی، جیر و …) تنظیم می کند. این محصول ال جی در کمتر از 37 دقیقه می تواند 4 کفش را آماده کند و این در حالی است که فقط میزان صدای آن 35 دسی بل است.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این مدل وجود یک نازل برای خشک کردن رطوبت کفش است که کاربران به کمک Dual Care System می توانند دو کفش را با جنس های مختلف به طور همزمان خشک کنند. از طرفی امکان کنترل کیس کفش ال جی استایلر و مراقبت از کفش ال جی با استفاده از اپلیکیشن  ThinQ از راه دور فراهم شده است.

زمان زیادی تا آغاز نمایشگاه ایفا 2022 باقی نمانده و محصولات ال جی قرار است در سال 18 محل برگزاری این رویداد واقع در برلین به نمایش گذاشته شوند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟