عجیب ترین گجت های ایفا 2022 معرفی شدند
اخبار لوازم خانگی

عجیب ترین گجت های ایفا 2022 معرفی شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یکی از بزرگترین رویدادهای فناوری جهان یعنی ایفا آغار شده و در این بخش  قصد ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یکی از بزرگترین رویدادهای فناوری جهان یعنی ایفا آغار شده و در این بخش  قصد داریم تا عجیب ترین گجت های ایفا 2022 که قرار است رونمایی شوند، معرفی کنیم.

بیش از 1000 شرکت کننده از 30 کشور جهان در این رویداد حضور دارند که در راس آن ها غول های فناوری و لوازم خانگی مانند سامسونگ، ال جی، هواوی، تی سی ال، نوکیا و … به چشم می خورد.

نکته قابل توجه در مورد ایفا 2022 این است که اپل در آن شرکت نکرده و در رویدادی جداگانه در سپتامبر (شهریور) محصولات خود را به نمایش می گذارد. از طرفی سونی نیز اعلام کرده که امسال قصد حضور در این رویداد را ندارد.

 

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲

 

عجیب ترین های ایفا 2022 را بیشتر بشناسید

جالب و عجیب ترین گجت های ایفا 2022 معرفی شدند که از توالت هوشمند گرفته تا بزرگترین تلویزیون جهان یا لپ تاپ های تا شونده، همگی در این گردهمایی حضور دارند و علاقه مندان می توانند از 2 الی 6 سپتامبر (11 الی 15 شهریور) از این رویداد بازدید کنند.

توالت هوشمند سامسونگ

عجیب ترین گجت های ایفا 2022 معرفی شدند

پیش بینی می شود که سامسونگ از توالت هوشمند خود در جریان این رویداد معرفی کند. این محصول هوشمند سامسونگ طی همکاری با بنیاد بیل و ملیندا گیتس طراحی شده است.

جالب است بدانید که توالت هوشمند سامسونگ از گرم کن برخوردار بوده و از طرفی با پردازش زیستی می تواند عوامل بیماری زا موجود در مدفوع و ادراررا از بین ببرد که دیگر برای محیط زیست ضرری ندارد.

مدفوع انسان خشک و بدون آب شده و سپس به خاکستر تبدیل می شود و در حالی که ادرار طی فرآیند پردازش بیولوژیکی تصفیه می شود. سامسونگ هنوز تایید نکرده که این توالت در ایفا حضور دارد اما به نظر می رسد با توجه به رویکرد امسال سامسونگ، شاهد رونمایی آن باشیم.

بزرگترین تلویزیون اولد جهان

عجیب ترین گجت های ایفا 2022 معرفی شدند

شرکت ال جی قرار است در جریان ایفا از بزرگترین تلویزیون اولد جهان رونمایی کند. این تلویزیون در اندازه 97 اینچ تولید شده و از سری evo Gallery (مدل 97G2) است. با توجه به این که زمان زیادی تا آغاز جام جهانی قطر باقی نمانده، ال جی بیشتر بر روی ساخت تلویزیون و سیستم صوتی تمرکز کرده است.

در همین رابطه بخوانید:

ال جی از بزرگترین تلویزیون اولد جهان در ایفا 2022 رونمایی می کند

پیش بینی می شود که تولید این محصول ال جی محدود باشد. این شرکت کره ای اعلام کرده که مشتریان می توانند این سری تلویزیون ها را در سه ماهه چهارم سال خریداری کنند.

شرکت تی سی ال نیز قرار است برای نخستین بار از فناوری صفحه نمایش برای تلویزیون های Mini QLED با صفحه نمایش بزرگ رونمایی کند. تلویزیون های کیولد براساس فناوری کوانتوم دات ساخته می شوند که یک فناوری جدید به حساب می آید.

شرکت ال جی قرار است در نمایشگاه امسال از نمایشگر گیمینگ منحنی و همچنین دستگاه تهویه هوا شبیه به صندلی رونمایی کند.

کیس هوشمند و مراقبت از کفش ال جی

عجیب ترین گجت های ایفا 2022 معرفی شدند

شرکت ال جی پیش از آغاز نمایشگاه ایفا 2022 از دو محصول خود با عنوان کیس کفش و دستگاه مراقبت از کفش رونمایی کرد. کیس هوشمند کفش ال جی در واقع یک راه کار جالب برای نگهداری کفش بوده که دارای فضاهایی شفاف است.

این دو دستگاه از کفش ها در برابر رطوبت و عواملی که می تواند به کفش آسیب بزند جلوگیری کند. قابلیت چرخش 360 درجه، طراحی مدولار و چرخان از دیگر امکانات این دو محل است که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید وارد لینک زیر شوید.

بیشتر بخوانید:

مراقبت از کفش ال جی در ایفا 2022 برای نخستین بار معرفی خواهد شد

 

لپ تاپ با صفحه تاشونده

عجیب ترین گجت های ایفا 2022 معرفی شدند

به نظر می رسد که شرکت تایوانی ایسوس از لپ تاب تاشونده اولد Zenbook 17 رونمایی کند که در واقع 17.3 اینچ بوده و از وسط می توان آن را تا یا خم کرد.

ایسوس اعلام کرده نسخه تاشده آن تنها 12.3 اینچ بوده که برای حمل آسان طراحی شده و برای دانشجویان و یا دانش آموزان گزینه مناسبی تلقی می شود.لپ تاب تاشونده اولد Zenbook 17 برای نخستین بار در CES 2022 معرفی شد که انتظار می رود در ایفا نیز حضور داشته باشد.

نسل جدید گوشی هوشمند

عجیب ترین گجت های ایفا 2022 معرفی شدند

به نظر می رسد که سامسونگ از این فرصت استفاده کنند و گوشی های هوشمند و تاشنوده گلکسی Z Fold 4 و گلکسی Z Flip 4 را به نمایش بگذارد. سامسونگ اطلاعاتی در این باره هنوز منتشر نکرده است.

شرکت نوکیا با دستی پر در این رویداد حاضر می شود که علاوه بر معرفی گوشی های هوشمند می توان انتظار محصولات دیگری را از این شرکت داشت اگرچه به نظر نمی رسد که تاشونده باشند.

دیگر بازیگران این بازار یعنی آنر نیز در این رویداد شرکت می کنند و با رونمایی از محصولات خود به دنبال کسب بیشتر سهم بازار اروپا هستند. بخش گوشی در ایفا همواره مورد توجه نبوده و انتظار می رود که آنر با مجموعه ای از گوشی های هوشمند و ایربادز بی سیم حاضر شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟