اخبار لوازم خانگی

بهترین تکنولوژی های ایفا 2022 معرفی شدند/لیست اسامی برندگان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه IFA 2022 علیرغم سال های اخیر با حضور اکثر غول های فناوری جهان در حال ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه IFA 2022 علیرغم سال های اخیر با حضور اکثر غول های فناوری جهان در حال برگزاری است و در رویداد امسال شاهد معرفی محصولات عجیب و متنوع و همچنین بسیار پیشرفته بودیم که از سوی یک سایت و رسانه معتبر با عنوان TechRadar، بهترین تکنولوژی های ایفا 2022 معرفی شدند.

بیشتر بخوانید:

عجیب ترین گجت های ایفا 2022 معرفی شدند

بهترین های IFA 2022 را بیشتر بشناسید

بهترین های IFA 2022 در بخش های مختلف مشخص شدند که در این بخش اسامی برندگان لیست شده اند. در واقع تیم TechRadar طی بررسی این نمایشگاه در روزهای اخیر بهترین تکنولوژی های ایفا 2022 را معرفی کردند.

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲

 

بهترین گوشی هوشمند ایفا : آنر H70

بهترین تکنولوژی های ایفا 2022 معرفی شدند/لیست اسامی برندگان

عنوان بهترین گوشی هوشمند ایفا به آنر H70 تعلق گرفت. این گوشی در میان مدل های میان رده قرار می گیرد که گوشی های آن دارای طراحی منحنی بوده و از یک صفحه نمایشگر 120 هرتز و دوربین بسیار پیشرفته بهره برده است.

دوربین پیشرفته آنر به دلیل ایجاد نور بیشتر می تواند تصاویری با کیفیت و وضوح بیشتر بگیرد و از طرفی وزن کمی داشته و یکی از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی امسال به شمار می رود. از دیگر ویژگی های این مدل می توان به عمر باتری خوب، پشتیبانی از فست شارژ، صفحه نمایش اولد و همچنین قیمت مقرون اشاره کرد و به همین دلیل است که موفق شده تا برنده جایزه بهترین گوشی ایفا 2022 باشد.

بهترین لپ تاپ ایفا 2022 : مدل تاشو ایسوس ZENBOOK 17

بهترین تکنولوژی های ایفا 2022 معرفی شدند/لیست اسامی برندگان

چند سالی است که گوشی های تاشونده توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است اما لپ تاپ تاشو امسال سر و صدای زیادی به پا کرد. ایسوس در ایفا امسال از لپ تاپ تاشنوده اولد ZENBOOK 17 رونمایی کرد. این مدل وقتی که باز است به عنوان یک تبلت 17 اینچی کاربرد دارد و زمانی که باز نشده همانند یک لپ تاپ عمل می کند.

این مدل بسیار باریک تر و سبک تر از نسخه های 17 اینچی است و از طرفی از صفحه نمایشگر با کیفیت اولد و همچنین پردازنده قوی Intel بهره برده که اطلاعاتی در خصوص قیمت آن هنوز در دسترس نیست و تنها چیزی که می توان گفت لپ تاپ تاشو ایسوس مدل ZENBOOK 17 به عنوان بهترین لپ تاپ ایفا انتخاب شده است.

بهترین تلویزیون ایفا 2022 : ال جی اولد FLEX

بهترین تکنولوژی های ایفا 2022 معرفی شدند/لیست اسامی برندگان

نمایشگاه ایفا امسال میزبان پنل های خم شونده بود که تلویزیون ال جی اولد FLEX یکی از این نمونه ها است. این تلویزیون برای علاقه مندان به دنیای بازی ایده آل بوده و فناوری های آن براساس مدل ال جی C2 طراحی شده است. اما نکته قابل توجه در مورد این مدل امکان خم کردن لبه های صفحه به جلو است و براساس سلیقه مشتری می تواند میزان منحنی بودن یا نبودن آن تغییر کند.

بیشتر بخوانید:

مراقبت از کفش ال جی در ایفا 2022 برای نخستین بار معرفی خواهد شد

در واقع این تلویزیون ال‌ جی دو پیش تنظیم دارد و یا دارندگان می‌توانند میزان انحنا نمایشگر را با افزایش پنج درصدی در 20 سطح مختلف تنظیم کنند. این مدل از آخرین نسل پردازشگر تصویر بهره برده که از 4K 120Hz و دالبی ویژن HDR پشتیبانی می کند.

از طرفی دیگر این تلویزیون به یک پایه قابل تنظیم ارتفاع مجهز شده که با وجود آن، کاربران می‌توانند نمایشگر را به سمت خود خم کرده یا از خود دور کنند. با توجه به این که سایر تلویزیون از این امکانات بهره نبرده اند و در واقع یک مدل معمولی نیست، ال جی اولد FLEX به عنوان بهترین تلویزیون ایفا 2022 معرفی شده است.

بهترین ساندبار ایفا 2022 : تی سی ال X937U

بهترین تکنولوژی های ایفا 2022 معرفی شدند/لیست اسامی برندگان

تی سی ال X937U موفق شد تا بهترین ساندبار ایفا 2022 شود. این سیستم سینمای خانگی شامل تنظیمات 7.1.4-channel می شود که علت اختصاص این عنوان به تی سی ال عملکرد بالای ساندبارها در هنگام آزمایش است. این ساندبار از اسپکیرهای وایرلس در عقب و همچنین ساب ووفر وایرلس بهره برده و از طرفی از دالبی اتمس و DTS:X پشتیبانی می کند. پیش بینی می شود این محصول با قیمت 799 یورو به بازار اروپا راه پیدا کند.

 نمایشگاه ایفا شروع شده و تی سی ال یکی از شرکت کنندگان این رویداد بزرگ فناوری است. 

امکانات دیگر این مدل شامل فناوری RAY-DANZ، پشتیبانی از HDMI 2.0 with eARC و HDMI 2.0 input، گوگل اسیستنت، ایرپلی، الکسا و بلوتوث می شود.

بهترین هدفون ایفا 2022 : هدفون جبرا Elite 5

 بلوتوث چندنقطه‌ای برای اتصال هم‌زمان به چند دستگاه، مقاومت دربرابر آب و گردوغبار (IP55) و کدک‌های AAC، aptX و SBC

هدفون جبرا Elite 5 در عین برخورداری از قیمت مناسب (150 دلار) امکاناتی مانند قابلیت حذف نویز فعال (ANC)، اتصال چندنقطه‌ای بلوتوثی و عمر باتری بسیار خوب را ارائه می دهد.

هدفون Elite 5 از اتصال سریع به اندروید و ویندوز برخوردار بوده و از دستیارهای صوتی گوگل اسیستنت، الکسا و آمازون و همچنین  بلوتوث چندنقطه‌ای برای اتصال هم‌زمان به چند دستگاه، مقاومت دربرابر آب و گردوغبار (IP55) و کدک‌های AAC، aptX و SBC پشتیبانی می کند.

بهترین لوازم خانگی بزرگ ایفا 2022 : ماشین لباسشویی و خشک کن SaveWater بکو

بهترین تکنولوژی های ایفا 2022 معرفی شدند/لیست اسامی برندگان

ظرفشویی، ماشین لباسشویی و خشک کن SaveWater بکو به گونه ای طراحی شده اند تا مصرف آب کمتری داشته باشند و در واقع به محیط زیست کمتر آسیب بزند.

این سری از محصولات بکو در هر بار شستشو حدود 5.2 لیتر در مصرف آب صرفه جویی می کنند. در واقع این مدل ها آبی را که برای پایان چرخه شستشو اختصاص داده ذخیره کرده و سپس از آن برای شروع دوباره چرخه شستشو استفاده می کند.

بهترین لوازم خانگی کوچک ایفا 2022 : SHARK STRATOS

بهترین تکنولوژی های ایفا 2022 معرفی شدند/لیست اسامی برندگان

شرکت شارک در حوزه تولید جاروبرقی های بدون سیم شناخته شده است و نیاز به معرفی ندارد اما قابلیت های جدید مدل STRATOS منجر شده تا در لیست بهترین تکنولوژی های ایفا 2022 قرار بگیرد. این محصول مجهز به یک سنسور شده که می توان میزان کثیفی سطح یا ضخامت فرش را تشخیص داده و در لحظه تنظیمات خود را تغییر دهد.

علاوه بر این، این مدل دارای یک فیلتر بو است که دیگر با وجود آن، نگرانی برای بوی گرد و غبار و یا حتی موی حیوانات وجود ندارد.

بهترین فناوری خانه هوشمند ایفا 2022 : Ring Intercom

بهترین تکنولوژی های ایفا 2022 معرفی شدند/لیست اسامی برندگان

زنگ های درب هوشمند طی سال های گذشته محبوبیت بالایی پیدا کردند و برای بسیاری از افراد جالب است تا در گوشی های هوشمند خود ببیند چه کسی زنگ درب خانه های آن را زده است. این قابلیت در مواقعی که در خانه حضور ندارید کاربرد داشته و می توانید از سرقت به خانه شما جلوگیری کند. اما متاسفانه مدل های رایج نمی تواند برای آپارتمان ها کاربرد داشته باشد و Ring Intercom این مشکل را حل کرده است.

Ring Intercom می تواند به دستگاه مخابره اپارتمان متصل شود و وقتی زنگ به صدا در می آید، کاربران می توانند از طریق آیفون، اپلیکیشن Ring یا آمازون اکو پاسخ دهند. نصب آسان و عمر باتری خوب را به قابلیت های این مدل و دلیل قرار گیری در لیست برندگان ایفا 2022 اضافه کنید.

بهترین ابزار سلامت ایفا 2022 : هواوی واچ دی

ساعت هوشمند Watch D هواوی شبیه به نسخه های معمولی است که می تواند سطح اکسیژن و ضربان قلب را نشان دهد. از طرفی  این مدل از قابلیت اندازه گیری فشار خون برخوردار است. این محصول در واقع می تواند سلامتی شما را با اندازه گیری دمای پوست و کنترل میزان خواب تضمین کند.

بهترین ابزار بیرون خانه : ژنراتور خورشیدی 1000 پرو JACKERY

ژنراتور خورشیدی 1000 پرو JACKERY با توجه به بحران انرژی در اروپا و جهان بسیار کاربردی است. واحد اصلی می تواند مقدار زیادی انرژی، دو خروجی 100W USB-C و همچنین 230 ولت AC را ذخیره کند. در حالی که این محصول جمع و جور بوده شما به یک پنل انرژی غول پیکر متصل شده اید.

سخن پایانی

بهترین تکنولوژی های ایفا 2022 توسط کارشناسان سایت TechRadar معرفی شدند و تقریبا می توان گفت اکثر بخش های مهم این رویداد را پوشش داد اما باید توجه کرد که این لیست توسط تیم TechRadar ارائه شده و امکان دارد تا این اسامی و عنوان ها در سایت های دیگر متفاوت باشد. دلایل انتخاب اسامی برندگان از سوی این سایت در هر بخش ذکر شده که می تواند برای برخی از افراد قانع کننده نباشد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟