رونمایی از لوازم خانگی هوشمند تی سی ال در ایفا 2022
اخبار لوازم خانگی

رونمایی از لوازم خانگی هوشمند تی سی ال در ایفا 2022

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه ایفا شروع شده و تی سی ال یکی از شرکت کنندگان این رویداد بزرگ ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه ایفا شروع شده و تی سی ال یکی از شرکت کنندگان این رویداد بزرگ فناوری است. کلکسیونی از سینمای خانگی و لوازم خانگی هوشمند تی سی ال در ایفا 2022 به نمایش گذاشته شده اند که در این بخش نگاهی به غرفه این شرکت می اندازیم.

غرفه 2000 متر مربعی در اختیار تی سی ال قرار گرفته که در آن بزرگترین تلویزیون مینی ال ای دی جهان، تلویزیون 98 اینچی کیولد، پرده نمایش 136 اینچی 4K، مانیتورهای گیمینگ 144Hz Mini LED، جدیدترین ساندبار های دالبی اتمس RAY•DANZ و لوازم خانگی هوشمند تی سی ال قرار گرفته اند.

شرکت تی سی ال به عنوان یکی از بازیگران اصلی بازار تلویزیون به حساب می آید که در ایفا 2022 از تلویزیون 98 اینچی مینی ال ای دی مدل 98C735 رونمایی کرد. این محصول تازه وارد بزرگترین صفحه نمایش را در کلکسیون XL دارد و از گوگل تی ویOS و رزولوشن QLED 4K بهره برده است.

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲

 

بیشتر بخوانید:

تلویزیون مینی ال ای دی QLED تی سی ال در نمایشگاه ایفا 2022 معرفی می شود

کلکسیون XL تی سی ال قرار است به بازار اروپا راه پیدا کند که سایز تلویزیون های این مجموعه از 75 اینچ به بالا است. دو مدل 75C935 و 75C835 از فناوری Mini LED backlight که توسط خود تی سی ال معرفی شده، استفاده می کنند.

رونمایی از لوازم خانگی هوشمند تی سی ال در ایفا 2022

از دیگر محصولات تی سی ال در ایفا 2022 می توان به سیستم های تهویه مطبوع هوشمند سری FreshIN اشاره کرد. این سری جدید بر خلاف مدل های رایج که هوا را در داخل خانه به گردش در می آورند، مجهز به یک سیستم اختصاصی بوده و به کمک یک موتور قدرتمند می تواند هوای تازه بیرون را با ظرفیت 60 متر مکعب به داخل منتقل کند. در نتیجه میزان رطوبت و اکسیژن در محیط افزایش می یابد.

دستگاه های تصفیه هوا breeva Pro 700P و 400P دیگر لوازم خانگی هوشمند تی سی ال در ایفا 2022 هستند که به دلیل ایجاد شرایط بهتر برای سلامتی افراد موفق به دریافت جایزه شده اند.

ماشین لباسشویی های جدید تی سی ال نیز با برچسب انرژی A معرفی شدند که مصرف انرژی بسیار پایینی دارند و دارای فناوری بخار برای از بین بردن انواع باکتری ها هستند.

شرکت تی سی ال در جریان این رویداد از گجت های هوشمند پوشیدنی نیز رونمایی کرده که از جمله می توان از عینک این برند نام برد که تنها 75 گرم وزن دارد و برای گیمرها انتخاب مناسبی است. علاقه مندان برای بازدید از غرفه تی سی ال می توانند به سالن 21A  مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما چیست؟