تلویزیون مینی ال ای دی QLED تی سی ال در نمایشگاه ایفا 2022 معرفی می شود
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون مینی ال ای دی QLED تی سی ال در نمایشگاه ایفا 2022 معرفی می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در این روزها که تولیدکنندگان لوازم خانگی جهان شور و شوقی برای شرکت در ...

یاسمن داودیان | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در این روزها که تولیدکنندگان لوازم خانگی جهان شور و شوقی برای شرکت در نمایشگاه ایفا 2022 دارند، نام شرکت تی سی ال نیز به گوش می رسد. تی سی ال که یکی از بزرگترین شرکت های تولید تلویزیون است که انتظار می رود تلویزیون مینی ال ای دی QLED تی سی ال در نمایشگاه ایفا 2022 به نمایش گذاشته شود.

در ماه های ابتدایی 2022 بود که شرکت تی سی ال سری تلویزیون های P را با رونمایی از مدل های P635 و P638 توسعه داد. تلویزیون هایی که با قابلیت هایی مثل گوگل تی وی، مجهز بودن به HDMI 2.1  و قابلیت صدای دالبی ( قابلیتی که نویزهای خفیف و آزار دهنده را حذف می کند ) مجهز شدند اما در میان آن ها قابلیتی که بسیاری را شگفت زده کرد، ویژگی ALLM یا همان حالت بازی است که هنگام بازی کردن تلویزیون را بر روی یک حالت خاص تنظیم می کند.

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲

 

علاوه بر قابلیت های نرم افزاری به خصوصی که دارد طراحی فوق العاده آن بسیار قابل توجه است زیرا در طراحی آن از هیچ فریمی استفاده نشده و تلویزیونی بدون حاشیه مشاهده می شود.

شائو یانگ ژانگ؛ مدیرعامل شرکت تی سی ال در این خصوص گفت : ما برای شرکت در نمایشگاه ایفا 2022 پس از ویروس کرونا بسیار شگفت زده ایم و برای ما باعث افتخار است که ما بخشی از این صنعت پویا هستیم.

وی افزود:آخرین نمونه از تلویزیون هایی که شرکت تی سی ال رونمایی کرد این مسئله را به خوبی  نشان می دهد که تی سی ال با استفاده از هوش مصنوعی سطح جدیدی از کیفیت تصویر را به ارمغان می آورد.

تی سی ال یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی و تلویزیون چینی است که به دلیل ارائه مدل های مقرون به صرفه شناخته شد و محصولات آن در ایران با گارانتی مادیران به فروش می رسد. حضور تی سی ال در نمایشگاه ایفا 2020 این فرصت به مشتریان از سراسر جهان می دهد تا ازنزدیک با امکانات و فناوری محصولات این شرکت آشنا شوند.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟