هر آن چه از نمایشگاه ایفا 2022 انتظار داریم
اخبار لوازم خانگی

هر آن چه از نمایشگاه ایفا 2022 انتظار داریم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه ایفا 2022 (IFA 2022) در شهریور ماه آغاز می شود و در این مقاله قصد داریم تا ...

یاسمن داودیان | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه ایفا 2022 (IFA 2022) در شهریور ماه آغاز می شود و در این مقاله قصد داریم تا با پرداختن به هر آن چه از نمایشگاه ایفا 2022 انتظار داریم به بررسی شرکت یا محصولاتی که پیش بینی می شود در این رویداد حاضر شوند، بپردازیم.

ایفا 2022 شاهد حضور بزرگترین فعالین لوازم خانگی و الکترونیکی مصرفی است که از 11 الی 15 شهریورماه قرار است میزبان بازدید کنندگان و جدیدترین دستاوردهای غول های فناوری و لوازم خانگی باشد. نمایشگاه ایفا در سال گذشته به دلیل شیوع ویروس جهانی کرونا برگزار نشد و یکسال قبل از آن حضور در نمایشگاه به شدت کاهش یافت.

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲

 

لیست شرکت هایی که در نمایشگاه IFA 2022 حضور دارند

هر آن چه از نمایشگاه ایفا 2022 انتظار داریم

احتمالا ما شاهد محصولات جدیدی از شرکت های سامسونگ، ال جی و تی سی ال خواهیم بود و  انتظار می رود شرکت های فناوری مانند لنوو، هواوی و موارد دیگر با دستی پر حاضرشوند. اما در این میان نام شرکت سونی به گوش نمی رسد.با توجه به اینکه، این شرکت ژاپنی تسلطی کامل بر روی محصولات صوتی و تصویری دارد بسیار عجیب است که علیرغم حضور در نمایشگاه های قبلی در نمایشگاه امسال حضور نیابد.

سونی در پی تماس تلفنی با ایفا اعلام کرد: ما در این رویداد شرکت خواهیم کرد و با شروع نمایشگاه در یازدهم شهریور ماه، شاهد آخرین اخبار و دستاوردهای ما خواهید بود.

سامسونگ

هر آن چه از نمایشگاه ایفا 2022 انتظار داریم

سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت های تکنولوژی دنیا همراه با دامنه عظیمی از محصولات مختلف است، در حالی که مهمترین اطلاعیه آن مربوط به موبایل های هوشمند می شود اما خبرهای ابتدایی آن بیشتر در حوزه محصولات صوتی و تصویری و لوازم خانگی بود.

با وجود اینکه سامسونگ در نمایشگاه سال گذشته شرکت نکرد اما خودش به طور مستقل از رویدادی به نام (زندگی غیر قابل توقف) میزبانی کرد.در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره برنامه ها و فعالیت های سامسونگ نمی دانیم اما شایعاتی درباره رونمایی های محصولاتی مانند پلتفرم هوشمند برای فریزر، ماشین ظرفشویی و… به گوش می رسد.امیدواریم محصولاتی مانند تلویزیون میکرو LED در این نمایشگاه حضور داشته باشد.

ال جی

 هر آن چه از نمایشگاه ایفا 2022 انتظار داریم

نمی شود در  مطلبی با عنوان هر آن چه از نمایشگاه ایفا 2022 انتظار داریم به دو رقیب دیرینه کره ای یعنی ال جی و سامسونگ اشاره نکرد. ال جی مثل همیشه یک حضور فوق العاده در ایفا دارد در حالی که از رونمایی موبایل های هوشمند این برند مدت ها می گذرد اما به نظر می رسد که در نمایشگاه امسال طیف وسیعی از آن ها را به نمایش بگذارد.

هیچ اطلاعاتی در مورد آنچه که الجی در ایفا 2022 ارائه خواهد کرد، در دسترس نیست  اما انتظار داریم که محصولات جدید آن بیشتر انواع تلویزیون، پروژکتور و لوازم خانگی باشد.

تی سی ال

هر آن چه از نمایشگاه ایفا 2022 انتظار داریم

تی سی ال به تلویزیون های مقرون به صرفه اش معروف است و این موضوع باعث شده فضای رقابتی را از نظر قیمت در بازار ایجاد کند.

تی سی ال اعلام کرد که در ایفا 2022 حضور پیدا می کند و در کنفرانس مطبوعات جهانی که در دهم شهریور ماه برگزار می شود شرکت خواهد کرد و سپس یک غرفه بزرگ با تنوعی بالایی از محصولات خود که بیش از 2500 متر مربع مساحت دارد برگزار می کند.

تی سی ال در نمایشگاه ایفا امسال محصولاتی مثل آخرین سری نمایشگرها، نوارهای صوتی، ساعت ها و دستبندهای هوشمند، همراه با طیف کاملی از لوازم خانگی هوشمند و مجموعه ای از سری های جدید تلویزیون را به نمایش خواهد گذاشت.

تی سی ال در لیست بزرگ ترین شرکت های چینی و البته جهان است که محصولات آن همچنان در ایران عرضه می شود و دارای گارانتی است. با توجه به این که تولیدات این شرکت در ایران موجود است در مطلب هر آن چه از نمایشگاه ایفا 2022 انتظار داریم و مطالب بعدی به طور ویژه ای به آن خواهیم پرداخت.

هواوی

هر آن چه از نمایشگاه ایفا 2022 انتظار داریم

این شرکت چینی در سال های گذشته حضورپررنگی در ایفا داشته است و حتی از این رویداد برای معرفی موبایل هوشمند نیز استفاده کرده است. در حالی که برنامه هواوی برای ایفا همچنان مشخص نیست اما احتمال دارد از موبایل و لپ تاپ های رو به رشد خود را نمایی کند.

آنر

هر آن چه از نمایشگاه ایفا 2022 انتظار داریم

آنر زیر مجموعه ای از برند هواوی است اما پر قدرت در نمایشگاه ایفا حضور خواهد داشت و احتمالا گوشی های هوشمند، لپ تاپ، تبلت، هدفون و موارد دیگر را از این شرکت خواهیم دید.

فیلیپس

هر آن چه از نمایشگاه ایفا 2022 انتظار داریم

فیلیپس و شرکت مادرش TP Vision بار دیگر در ایفا 2022 حضور بزرگی خواهند داشت و انتظار می رود که تلویزیون و دستگاه های صوتی جدید و همچنین ظروف آشپزخانه این شرکت معرفی شود.  احتمالا  محصولات روشنایی هوشمند  Hue نیز حضور داشته باشند.

گارمین

هر آن چه از نمایشگاه ایفا 2022 انتظار داریم

انتظار می رود گارمین در ایفا 2022 حاضر شود و مانند همیشه با عرضه محصولات کاربردی شگفتی ساز باشد.تخصص این شرکت در ردیاب های تناسب اندام است و احتمال دارد دستگاه های جدید و ارتقا یافته را مشاهده کنیم که باعث می شود در حین تمرین سطح تناسب اندام خود را کنترل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟