هواوی در ایفا 2022 چه محصولاتی را رونمایی کرد؟
اخبار لوازم خانگی

هواوی در ایفا 2022 چه محصولاتی را رونمایی کرد؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هواوی در ایفا 2022 مجموعه جدیدی از محصولات خود نظیر گوشی های هوشمند، لپ تاپ و ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هواوی در ایفا 2022 مجموعه جدیدی از محصولات خود نظیر گوشی های هوشمند، لپ تاپ و ساعت هوشمند را معرفی کرد که در این بخش به بررسی آن ها می پردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین تکنولوژی های ایفا 2022 معرفی شدند/لیست اسامی برندگان

هواوی یکی از شرکت های چینی بزرگ است که به دلیل تحریم های آمریکا با محدودیت های زیادی مواجه شده و محصولات آن تحت تاثیر این ممنوعیت قرار گرفته اند. هواوی در تلاش است تا تولیدات خود به ویژه گوشی های هوشمند را در سطح بین المللی عرضه کند و سهم بیشتری از بازار اروپا را به خود اختصاص دهد اگرچه مشکلاتی مانند عدم پشتیبانی محصولات این برند چینی از سرویس های گوگل وجود دارد.

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲

 

گوشی های هوشمند هواوی

محصولات تازه وارد هواوی در ایفا 2022 شامل سری نوا 10 می شود که دو مدل نوا 10 معمولی و نوا 10 پرو را در خود جای داده و در ابتدا در چین رونمایی شد و حالا برای معرفی به اروپایی ها به برلین آمده است. هر دو گوشی هواوی مجهز به دوربین اولتراواید 60MP در جلو هستند که به لطف آن می توان تصاویر سلفی فوق العاده ای ثبت کرد و از طرفی مدل پرو برای گرفتن پرتره هایی با کیفیت مجهز به دوربین سلفی 8MP شده است.

دو مدل هواوی Nova 10 و 10 پرو از تراشه  Snapdragon 778 4G و سه دوربین در عقب (50MP main + 8MP ultrawide + 2MP depth) بهره برده اند.

مدل معمولی دارای باتری  4,000mAh  و شارژر 66 وات بوده  و مدل پرو علاوه بر برخورداری از باتری 4,500mAh مجهز به فست شارژ 100 واتی است. هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت این دو محصول منتشر نشده است.

لپ تاپ های هواوی

هواوی در ایفا 2022 چه محصولاتی را رونمایی کرد؟

هواوی در ایفا 2022 از لپ تاپ جدید MateBook X Pro رونمایی کرد. این مدل ار صفحه نمایشگر 14.2 اینچی  90Hz FullView و پردازنده نسل 12 Intel Core بهره برده است. این سیستم از ویندزو 11 پشتیبانی می کند که دارای سیستم خنک کننده Shark Fin Fan هواوی نیز است. از دیگر امکانات می توان به رم 16GB، حافظه 1TB NVMe PCIe SSD، باتری  60Wh و 4 پورت Thunderbolt، هدفون جک 3.5 میلی متری و 2 پورت USB-C اشاره کرد.

هواوی در ایفا 2022 چه محصولاتی را رونمایی کرد؟

آخرین نسل از  MatePad Pro در واقع یک تبلت 11 اینچی اولد بوده که نرخ تازه سازی آن 120 هرتز است. این مدل در ماه گذشته در چین رونمایی شد و امکان سفارش آن در دو نسخه اسنپدراگون 888 یا 870 وجود دارد. این تبلت تنها 449 گرم بوده و هواوی مدعی شده که سبک ترین مدل موجود در بازار است. سایر قابلیت های این مدل شامل دو دوربین در عقب، 6 اسپیکر و باتری 8,300mAh می شود.این مدل از 30 سپتامبر با قیمت 649 یورو به فروش می رسد.

ساعت هوشمند هواوی

هواوی در ایفا 2022 چه محصولاتی را رونمایی کرد؟

ساعت هوشمند واچ دی هواوی در ایفا امسال موفق شد توجه بسیاری از کارشناسان و منتقدین را به خود جلب کند. این ساعت تنها به سلامتی شما فکر می کند و از قابلیت اندازه گیری فشار خون، اکسیژن و ضربان قلب برخوردار است.

از امکانات این محصول هوشمند می توان از صفحه نمایشگر رنگی 1.64 اینچی AMOLED، مقاومت در برابر آب IP68، جی پی اس، NFC، بلوتوث 5.1 و نگهداری شارژ باتری تا 7 روز نام برد.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟