اخبار لوازم خانگی

هایر در ایفا 2022 توجه بازدید کنندگان را به خود جلب کرد/ معرفی ماشین ظرفشویی کندی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هایر در ایفا 2022 حضور پیدا کرد و با رونمایی از محصولات جدید خود در این رویداد ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هایر در ایفا 2022 حضور پیدا کرد و با رونمایی از محصولات جدید خود در این رویداد توجه بازدیدکنندگان و رسانه ها را به خود جلب کرد.محصولات هایر شامل انواع لباسشویی، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و لوازم خانگی هوشمند می شود که با دستی پر ظاهر شد و در این بخش قصد داریم به معرفی آخرین دستاورد های این کمپانی بزرگ بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین تکنولوژی های ایفا 2022 معرفی شدند/لیست اسامی برندگان

شرکت هایر از ماشین لباسشویی های مدل ULTRAFRESH SERIES X11a رونمایی کرد که از آخرین فناوری های این شرکت بهره برده و از جمله می توان به Ultra Fresh اشاره کرد. این مدل دارای یک سیستم تغذیه هوا در درام لباسشویی است که انحصاری بوده و نمونه مشابه آن در جهان وجود ندارد.

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۲

 

نحوه عملکرد فناوری Ultra Fresh این گونه است که پس از پایان فرآیند شستشو وارد عمل شده و باعث می شود تا لباس ها عاری از باکتری شوند و در واقع حس تازگی را در لباس به ارمغان می آورد. به کمک این فناوری می توانید لباس ها را به مدت 12 ساعت در لباسشویی بدون این که نگران بوی بد لباس باشید، نگه دارید.

این لباسشویی ها دارای موتور معکوس  Full Time هستند که با چرخش متناوب در دو جهت از چروک شدن و یا آسیب رسیدن به الیاف لباس جلوگیری می کنند.

ماشین ظرفشویی هوشمند و یخچال هایر

هایر در ایفا 2022 توجه بازدید کنندگان را به خود جلب کرد/شستشوی سریع با ماشین ظرفشویی کندی

محصولات رونمایی شده هایر در ایفا 2022 تنها شامل ماشین لباسشویی نمی شود و این شرکت ماشین ظرفشویی هوشمند سری 6 و 7I-PRO SHINE را نیز به نمایش گذاشت. این مدل از قابلیت های بازوی  H-Spray، سه سبد، کمترین میزان مصرف انرژی و تولید کمترین میزان صدا بهره برده است.

یخچال فریزر سری 9 CUBE 90 در این رویداد معرفی شد که به لطف سیستم هوش مصنوعی و یک صفحه نمایشگر لمسی بزرگ امکان کنترل از راه دور را برای کاربران فراهم کرده است. دو مدل سری 7 پرو CUBE 90 و سری 7 پرو FD 90   از بهترین مدل های این شرکت شمرده می شوند که به جدیدترین فناورهای روز دنیا مجهز شده اند. این محصولات می توانند با کمک فناوری ABT Pro تا میزان 99.99% درصد از باکتری ها را از بین ببرند.

هایر در ایفا 2022 توجه بازدید کنندگان را به خود جلب کرد/شستشوی سریع با ماشین ظرفشویی کندی

کاربران به لطف هوش مصنوعی این یخچال می تواند دمای داخل یخچال را براساس دمای بیرونی تنظیم کند. این مدل ها با اپلبکیشن hOn سازگاری داشته و به راحتی می توانید با گوشی هوشمند کنترل یخچال را در دست بگیرید.

دیگر لوازم آشپزخانه این شرکت که در ایفا 2022 رونمایی شد، فر CHEF@HOME SERIES 6 است که به عنوان یکی از بهترین تولیدات این شرکت شناخته می شود. این مدل دارای عملکرد  Preci Taste بوده که از قابلیت تشخیص غذا در داخل فر برخوردار بوده و می تواند مناسب ترین دما را انتخاب کند.

رونمایی از جارو بدون سیم هوور مدل HF9

هایر در ایفا 2022 توجه بازدید کنندگان را به خود جلب کرد/شستشوی سریع با ماشین ظرفشویی کندی

همان طور که می دانید برند هوور متعلق به کمپانی بزرگ هایر است که در این نمایشگاه حاضر شده و جارو بدون سیم مدل HF9 را معرفی کرده است. این مدل از فناوری ANTI-TWIST بهره برده که به لطف آن و استفاده از یک برس در پشت غلتک دیگر نگران جمع شدن موی حیوانات خود نخواهید بود.

این مدل مجهز به یک باتری 30 دقیقه ای است که امکان تجهیز آن به باتری 60 دقیقه ای برای مدل های خانه یا حیوانات خانگی وجود دارد.

هوور از ماشین لباسشویی H-WASH 700 نیز رونمایی کرد که عملکرد آن در مقایسه با نسخه های معمولی 20 درصد بهبود یافته و از طرفی به کمک سیستم بخار می تواند تا 99.99 درصد از عوامل آلرژی زا را از بین ببرد. خشک کن مدل  H-DRY 550 نیز معرفی شد که طراحی آن بسیار شبیه به لباسشویی این شرکت بوده و دارای چرخه ultracare است. این فناوری به گونه ای طراحی شده تا از آسیب زدن به الیاف لباس جلوگیری کند.

ماشین ظرفشویی هوور مدل H-DISH 700 PRO توجه بازدیدکنندگان را در غرفه هایر در ایفا 2022 به خود جلب کرد. این ماشین ظرفشویی از قابلیت شستشو، خشک کردن و حتی ضد عفونی کردن همه نوع ظرف از جمله پلاستیکی برخوردار است.

محصولات رونمایی شده هوور در ایفا 2022 به این جا ختم نمی شود و فر H-OVEN 500 Steam Plus با فناوری Steam&Taste  نیز به نمایش گذاشته شد. این فناوری می تواند بهترین عملکرد پخت را در دمای پایین داشته باشد و از طرفی از سنسور گرما وایرلس برخوردار بوده که کاربر می تواند دمای داخلی غذا را به طور مداوم بررسی کند.

در نهایت به سراغ یخچال فریزر مدل H-FRIDGE 700 می رویم. این مدل بدون فناوری frost Air Care می تواند هوا را به طور یکنواخت توزیع کند و مواد غذایی را به مدت طولانی تری تازه نگه دارد. از طرفی می توانید به کمک اپلیکیشن رسمی این شرکت، دمای یخچال را از راه دور تنظیم کنید.

کندی با طراحی ایتالیایی ظاهر شد

هایر در ایفا 2022 توجه بازدید کنندگان را به خود جلب کرد/شستشوی سریع با ماشین ظرفشویی کندی

کندی نیز نمایشگاه ایفا را از دست نداده و از محصول جدید خود با عنوان RapidÓ رونمایی کرد. RapidÓ در واقع سریع ترین ماشین ظرفشویی لقب گرفته که می تواند در مدت زمان 35 دقیقه ظرف ها را شسته و خشک کند. این مدل پریمیوم از تمامی آپشن ها پشتیبانی می کند و علاوه بر قابلیت جدید Snap&Wash می تواند بهترین تجربه شستشو را به ارمغان بیاورد.

محصولات معرفی شده توسط کندی تنها به این جا خلاصه نمی شود.یخچال فریزر  Fresco نیز در لیست لوازم خانگی های این شرکت حضور دارد. قابلیت اتصال با کمک اپلیکیشن hOn یکی از مزایای سبد محصولات کندی به شمار می رود. به کمک این قابلیت می توانید ماشین لباسشویی خود را از راه دور خاموش یا روشن کنید و در واقع کنترل تمامی محصولات خانگی به کمک گوشی هوشمند امکان پذیر شده است.

هایر در ایفا 2022 توجه بازدید کنندگان را به خود جلب کرد/شستشوی سریع با ماشین ظرفشویی کندی

یخچال فریزر چند درب Cube کندی نیز معرفی شد که از ظرفیت بسیار بالا برای ذخیره سازی مواد غذایی بهره برده است.ماشین لباسشویی سری RapidÓ PRO dryer نیز در سریع زمان ممکن لباس ها را می شوید و با قابلیت Snap&Dry ارائه می شود. این آپشن جدید کندی می تواند با ارسال عکس میزان خیس بودن لباس را شناسایی کرده و بهترین برنامه خشک کن را پیشنهاد دهد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • حسین | 14 شهریور 1401 در 6:32 ب.ظ

    هایر (انگلیسی: Haier) یا گروه شرکت‌های هایر یک شرکت چندملیتی تولیدکننده لوازم الکترونیکی مصرفی و لوازم خانگی است که مقر آن در چینگدائو، استان شاندونگ، چین می‌باشد. این شرکت محصولات مختلف را طراحی، توسعه و تولید کرده و به فروش می‌رساند، که برخی از این محصولات عبارتند از: سیستم‌های تهویه مطبوع، تلفن همراه، کامپیوتر، اجاق‌های مایکروویو، ماشین لباسشویی، یخچال و فریزر و تلویزیون و …. البته با توجه به اینکه اولین محصولات این برند که در دهه 70 در شرکت حایر تهران ( شرکت مادر گروه صنعتی انتخاب ) تولید شدند با نام حایر وارد بازار شد هنوز در بازار ایران نام این برند به فارسی حایر نامیده میشود در حال حاضر انواع لباسشوئی حایر در ایران در گروه صنعتی انتخاب در شهر صنعتی مورچه خورت اصفهان تولید و عرضه میشود نمایندگی تلوزیون و انواع یخچال و فریزرذ وارداتی حایر ( هایر ) در ایران شرکت بازرکانی ایران می باشد اما بزرگترین شریک تجاری خایر در ایران شرکت پاکشوما می باشد لباسشوئی و یخچال فریزرهای پاکشوما در شهر صنعتی شکوهیه قم با مشارکت فنی حایر چین تولید میشود تا سال 1397 محصولاات پاکشوما با مشارکت ال جی در ایران تولید و در ان زمان بیش از 50 درصد سهم بازار ماشین لباسشوئی ایران را به تنهایی در اختیار داشت شایان ذکر است برندهای کندی و زیروات و اورال که اصالتا اروپایی و در ایتالیا به ثبت رسیده اند در حال حاضر در مالکیت شرکت هایر چین میباشند و هم اکنون در ایران و در کارخانجات شرکت تولیدی و صنعتی پاکشوما در منطقه صنعتی شهرک شکوهیه قم تولید و به بازار عرضه میشوند جالب است بدانید شرکت حایر تهران شرکت مادر گروه صنعتی انتخاب که با تولید اولین لباسشوئی های دو قلو حایر زمینه ورود این برند ره به بازار ایران فراهم کرد در کنار انواع مدلهای اتوماتیک حایر کماکان لباسشوئی های ارزان قیمت دو قلو حایر را نیز تولید می نماید گروه صنعتی انتخاب در کنار برند حایر برندهای پر تیراژ اسنوا ( برگرفته از سر کلمات ارکان ساختار نوین ایرانیان ) BOST و DAEWOO را نیز در سبد محصولات خود را دارد و با مجموع این چهار برند بتنهایی حدود 40 درصد بازار لوازم خانگی ایران را در اختیار دارد .