کلکسیون جدید آیکیا
اخبار لوازم خانگی

کلکسیون جدید آیکیا برای علاقه مندان به موسیقی عرضه می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کلکسیون جدید آیکیا با همکاری Swedish House Mafia برای علاقه مندان به موسیقی در ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کلکسیون جدید آیکیا با همکاری Swedish House Mafia برای علاقه مندان به موسیقی در اکتبر عرضه می شود.

آیکیا ( مشهور ترین خرده فروش سوئدی)  با همکاری گروه Swedish House Mafia (مافیای خانه سوئد)  قرار است از کلکسیون جدید وسایل خانه خود در ماه اکتبر رونمایی کنند.

این کلکسیون جدید با عنوان OBEGRÄNSAD به معنای نا محدود به فروش خواهد رسید که برای علاقه مندان به موسیقی طراحی شده است.آیکیا برای طراحی و تولید این مجموعه با چندین هنرمند فعال در موسیقی همکاری کرده است.

براساس اعلام آیکیا، فناوری باموسیقی گره خورده و این مجموعه جدید برای آهنگساز هایی که در خانه مشغول به کار موسیقی هستند، ایده آل است.

کلکسیون OBEGRÄNSAD یک مجموعه مقرون به صرفه است که از طراحی کلاسیک و مشکی بهره برده و شامل دیوار ال ای دی، لامپ های کف، استند برای لپ تاپ، اسپیکر وپخش کننده ضبط ، قالی، دمپایی و تعداد زیادی اکسسوری برای علاقه مندان به موسیقی می شود.

پخش کننده ضبط مشکی مات موجود در این کلکسیون، اولین پخش کننده ضبط ساخته شده توسط آیکیا از سال 1973 میلادی است.

گروه Swedish House Mafia در جریان نشست خبری با آیکیا اعلام کرد که ما به دنبال ساده کردن فرآیند ساخت موزیک در خانه هستیم. این مجموعه به افراد کمک می کند تا در خانه خلاق تر باشند و از طرفی تنها محدود به ساخت موزیک نمی شود.

کلکسیون Swedish House Mafia برای حمایت از افراد فعال در موسیقی مانند آهنگسازان، دی جی ها و علاقه مندان به دنیای موسیقی عرضه می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟