آموزش

فناوری AAT در یخچال فریزر ایکس ویژن چیست؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فناوری AAT در یخچال فریزر ایکس ویژن به گوش بسیاری از مشتریان نخورده است و به ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فناوری AAT در یخچال فریزر ایکس ویژن به گوش بسیاری از مشتریان نخورده است و به همین دلیل در این بخش قصد داریم تا با معرفی این قابلیت و عملکرد آن در مدل TF540 به سوالاتی که احتمالا ذهن شما را درگیر کرده است، پاسخ دهیم.

بیشتر بخوانید:

لوازم خانگی ایکس ویژن ساخت کجاست؟ + ویدیو

فناوری AAT چیست ؟

فناوری AAT در یخچال فریزر ایکس ویژن چیست؟

برند ایکس ویژن در زمینه تولید لوازم خانگی مانند یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، تلویزیون و … در ایران فعالیت می کند و محصولات خود را به انواع فناوری های روز دنیا مجهز کرده است. به طور کلی شرکت ها به دنبال تجهیز تولیدات خود به انواع و اقسام آپشن ها و فناورها هستند تا زندگی را برای کاربران راحت تر کنند. به همین دلیل آشنایی با این امکانات پیش از خرید یک محصول ضروری است که در همین راستا به شما در مورد فناوری AAT در یخچال فریزر ایکس ویژن خواهیم گفت.

یخچال فریزر چهار درب ایکس ویژن  مدل TF540 مجهز به فناوری AAT است. این قابلیت به منظور از بین بردن بوی نامطبوع در فضای داخلی یخچال، باکتری و گرد و غبار به کاربرده می شود که البته می تواند منجر به تازه ماندن مواد غذایی و کاهش مصرف انرژی شود.

فناوری AAT در یخچال فریزر ایکس ویژن چیست؟

سالم و تازه ماندن مواد غذایی در کنار کاهش مصرف انرژی دو موردی است که در هنگام خرید یخچال فریزر از اهمیت بیشتری برخوردار است و به کمک این فناوری ایکس ویژن دیگر نگرانی از این بابت وجود ندارد اما این قابلیت چگونه عمل می کند؟

در این فناوری سنگ تورمالین استفاده شده که در بدنه یخچال قرار گرفته است و یون های منفی در فضای داخلی یخچال تولید می کند. این یون ها با هوای سرد در داخل یخچال گردش پیدا می کند و در نتیجه باعث از بین رفتن بوی نامطبوع و باکتری می شود.

معرفی یخچال فریزر چهار درب مدل TF540

فناوری AAT در یخچال فریزر ایکس ویژن چیست؟

یخچال فریزر چهار درب مدل TF540 در چهار رنگ سفید، نقره ای مات، تیتانیوم و استیل موجود است و با برچسب انرژی A  به فروش می رسد. این مدل به لطف ظرفیت 541 لیتر، فضای مناسبی را در اختیار افراد قرار می دهد و به راحتی می توان انواع مواد غذایی را در آن ذخیره کرد.

برند ایکس ویژن از فناوری های دیگر در این محصول خود استفاده کرده است که از جمله می توان به عملکرد تعطیلات (Holiday)،فناوری گردش هوای چندگانه، سرمایش سریع (Super Cooling) و … نام برد. طراحی این محصول ساده و شیک بوده و به لطف استفاده از تنوع رنگی بالا با هر دکوراسیون و سلیقه ای هارمونی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟