اخبار لوازم خانگی

حضور پررنگ بلانتون در نمایشگاه لوازم خانگی تهران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران در آستانه برگزاری است و اکثر ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران در آستانه برگزاری است و اکثر تولید کنندگان بزرگ لوازم خانگی مانند بلانتون در حال آماده شدن برای شرکت در این رویداد هستند. انتظار می رود که بلانتون در نمایشگاه لوازم خانگی تهران حضور پر رنگی داشته باشد و جدیدترین دستاوردهای خود را در معرض نمایش بگذارد.

بلانتون به دلیل عرضه کالاهای متنوع در بخش لوازم خانگی و آشپزخانه، شناخته شده است و علاقه مندان می توانند با مراجعه به غرفه بلانتون در سالن 35 نمایشگاه بین المللی تهران از نزدیک محصولات این شرکت را مشاهده کنند.

سبد محصولات بلانتون شامل انواع یخچال فریزر، آب سرد کن، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، تلویزیون، کولر گازی و حتی لوازم خانگی کوچک مانند اتو بخار، آون توستر، پلوپز، ساندویچ ساز، خرد کن و … می شود. کمتر شرکتی را می توان در ایران پیدا کرد که چنین سبد کالای متنوع و جامعی را در اختیار مشتریان قرار بدهد. از طرفی افرادی که به دنبال تهیه لوازم خانگی از یک برند و جهیزیه هستند، می توانند به غرفه بلانتون در نمایشگاه لوازم خانگی تهران مراجعه کرده و تمامی محصولات مورد نیاز خود را از یک برند تهیه کنند.

نمایشگاه لوازم خانگی تهران به عنوان ویترین صنعت لوازم خانگی می تواند نقش مهم و به سزایی را در رشد و ارتقا این صنعت داشته باشد و در واقع هدف از برگزاری این رویدادها را می توان جذب و شناخت مشتریان جدید،  ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه در زمان برگزاری نمایشگاه،  معرفی کالا و فناوری های جدید، ایجاد رقابت سالم و … عنوان کرد. به همین دلیل است که اکثر برندهای بزرگ در دنیا و البته ایران، محصولات خود را به نمایشگاه آورده و به دنبال ایجاد ارتباط مستقیم با مشتریان خود هستند.

ارتباط مستقیم با مشتریان در جریان برگزاری نمایشگاه به برندهای لوازم خانگی کمک می کند تا از نزدیک با سلیقه مشتریان آشنا شوند و متناسب با نیاز بازار و جامعه، محصولی تولید و روانه بازار کنند.

بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران از فردا 29 آذر ماه آغاز به کار می کند و تا 2 دی ماه 1401 ادامه دارد. بازدید کنندگان می توانند با مراجعه به غرفه بلانتون در سال 35 نمایشگاه بین المللی تهران از ساعت 8 الی 15، محصولات این شرکت را مشاهده و بررسی کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟