رونمایی از محصولات جدید تولیپس در نمایشگاه لوازم خانگی تهران
اخبار لوازم خانگی

رونمایی از محصولات جدید تولیپس در نمایشگاه لوازم خانگی تهران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شمارش معکوس برای آغاز بزرگترین رویداد صنعت لوازم خانگی شروع شده و برند ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شمارش معکوس برای آغاز بزرگترین رویداد صنعت لوازم خانگی شروع شده و برند تولیپس برای شرکت در این رویداد آماده می شود. تولیپس در نمایشگاه لوازم خانگی تهران با دستی پر حاضر می شود و قرار است جدیدترین محصولات خود را در معرض نمایش بگذارد.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی از فردا 29 آذر ماه فعالیت خود را شروع می کند و تا 2 دی ماه میزبان علاقه مندان به دنیای لوازم خانگی از سراسر کشور است.  تولیپس و تولیپس پلاس ار برندهای شناخته شده در حوزه لوازم خانگی هستند که در این رویداد شرکت کرده اند و قرار است نسل جدید فرهای برقی و همچنین تلویزیون های خود را معرفی کنند، اما شاید بتوان گفت مهمترین رویداد امسال، آغاز همکاری تولیپس با سوزوکی است که می تواند منجر به انتقال تکنولوژی و توسعه محصولات این شرکت شود.

برندهای تولیپس و تولیپس پلاس توسط گروه قدیمی صنایع ناسیونال ایران به بازار معرفی شده که در واقع سابقه همکاری با شرکت ماتسوشیتا ژاپن (پاناسونیک) را در کارنامه کاری خود دارد اما بعد از سال 1397 و همزمان با اوج گیری تحریم ها، در راستای حمایت از تولید، برند تولیپس توسط این گروه معرفی شد، همکاری صنایع ناسیونال ایران با برند سوزوکی در زمینه تولید و عرضه کالا به بازار، می تواند توسعه محصولات جدید و به روز و همچنین اشتغال آفرینی به همراه داشته باشد.

شاهین علی محمدی؛ رئیس هیئت مدیره صنایع ناسیونال ایران در خصوص رونمایی از محصولات جدید تولیپس پلاس و تولیپس در نمایشگاه لوازم خانگی تهران عنوان کرد: توسعه محصولات براساس نیاز مشتریان از اهداف اصلی ما است و در همین راستا، 15 محصول جدید رونمایی خواهد شد که شامل نسل جدید تلویزیون، سری جدید آبمیوه گیری های  تمام دیجیتال، نسل جدید فرهای برقی، سری جدید پنکه های تولیپس و بسیاری از محصولات دیگر می شود.

علاقه مندان می توانند برای مشاهده آخرین دستاورد ها و تولیدات این شرکت به غرفه تولیپس در سالن 38 مراجعه کنند و از نزدیک محصولات آن را مورد بررسی قرار دهند.

رئیس هیئت مدیره صنایع ناسیونال ایران در خصوص اهداف و برنامه های این شرکت گفت: صنایع ناسیونال ایران توجه ویژه ای به بخش خدمات پس از فروش دارد و تماش تلاش خود را برای توسعه محصولات و راه اندازی خط تولید مایکروویو و کولر گازی به کار گرفته و در واقع تامین بازار داخل و صادرات را در دستور کار قرار داده است.

نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی به عنوان ویترین صنعت لوازم خانگی شناخته می شود که شرکت ها با حضور در این رویداد، فرصت پیدا می کنند تا با مشتریان خود تعامل داشته و در واقع مشتریان جدید را شناسایی و پیدا کنند.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی از 29 آذر الی 2 دی ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از ساعت 8 الی 15 عصر از این رویداد بازدید کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟