اخبار لوازم خانگی

برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی تهران با رویکرد صادرات و تولید لوازم خانگی هوشمند + ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در حاشیه افتتاحیه بیست و دومین ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در حاشیه افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران عنوان کرد: نمایشگاه امسال با حضور وزیر صمت افتتاح شد و همزمان با این رویداد، قرار است نشستی با رویکرد صادرات و همکاری های مشترک با شرکت های اوراسیا از امروز( 30 آذر ماه ساعت یک و نیم بعد از ظهر) برگزار شود.

 

عباس هاشمی؛ دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در گفتگو با خبرنگار «ال کا ایران» گفت: از طرفی دیگر یک مراسم علمی طی همکاری انجمن صنایع لوازم خانگی ایران با کانون هماهنگی های دانش، صنعت و بازار با محوریت توسعه عمق ساخت داخل و تولید لوازم خانگی هوشمند با حضور اساتید و تولید کنندگان برتر تشکیل شده است که در واقع ارتباطی بین دانشگاه و صنعت است و بیشتر مورد استفاده عرضه کنندگان و متقاضیان فناوری است.

وی افزود: نمایشگاه لوازم خانگی تهران متفاوت تر از هر سال برگزار شد و کل سایت نمایشگاه ( حدود 40 هزار متر مربع در 20 سالن) به دو بخش محصول سازان و قطعه سازان اختصاص یافت.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی از 29 آذر الی 2 دی ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از ساعت 8 الی 15 عصر از این رویداد بازدید کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟