اخبار لوازم خانگی

سرمایه گذاری سوزوکی در بازار ایران نشان از رشد و شکوفایی صنعت لوازم خانگی است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آقای رضوانی در جریان بازدید از غرفه نیکسان در بیست و دومین نمایشگاه لوازم ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آقای رضوانی در جریان بازدید از غرفه نیکسان در بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران از همکاری با برند سوزوکی خبر داد و عنوان کرد: سرمایه گذاری سوزوکی در بازار ایران نشان از رشد و شکوفایی صنعت لوازم خانگی است.

 

مدیر عامل شرکت تولیدی نیکسان صنعت ساوه ادامه داد: بیست و دومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران یکی از بزرگ ترین رویدادهای صنعت لوازم خانگی بود که به دلیل سرمایه گذاری و نوآوری های اخیر، شاهد رشد این حوزه هستیم و در واقع نشان از اهمیت جایگاه ویژه بخش خصوصی در صنعت لوازم خانگی است.

وی در خصوص همکاری با برند سوزوکی و همکاری این شرکت با دو برند داخلی در کشور عنوان کرد: سرمایه گذاری سوزوکی در بازار ایران نشان از رشد و شکوفایی این صنعت است و در واقع همکاری این شرکت با دو برند در ایران تداخلی ایجاد نخواهد کرد زیرا هر کدام از شرکت ها در دو بازار متفاوت لوازم خانگی و بزرگ فعالیت می کنند و برند سوزوکی به صورت هوشمندانه می تواند این موضوع را مدیریت کند.

رضوانی در پاسخ به سوال خبرنگار ال کا ایران در خصوص مشکلات تولید کنندگان برای تامین مواد اولیه عنوان کرد: خوشبختانه سرمایه گذاری های خوبی در این صنعت شده اما همچنان مشکل تامین مواد اولیه و بالا بودن قیمت تمام شده لوازم خانگی مطرح است که با حمایت های وزارت صمت و دولت می توان شرایط را بهبود داد.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی از 29 آذر الی 2 دی ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از ساعت 8 الی 15 عصر از این رویداد بازدید کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟