آزمایش و آنالیز ادرار در خانه با گجت U-Scan شرکت ویتینگز
اخبار لوازم خانگی

آزمایش و آنالیز ادرار در خانه با گجت U-Scan شرکت ویتینگز

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه CES 2023 در حال برگزاری است و برندهای زیادی در این رویداد شرکت کرده ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه CES 2023 در حال برگزاری است و برندهای زیادی در این رویداد شرکت کرده اند اما یکی از گجت های جالب این گردهمایی، گجت U-Scan شرکت ویتینگز است.

یکی از جذاب ترین گجت های جالب نمایشگاه CES 2023 مربوط به یک تلویزیون غول پیکر و یا خودروهای خودران نمی شود، بلکه یک دستگاه کوچک است که در توالت قرار می گیرد و از قابلیت آنالیز ادرار برخوردار است.

گجت U-Scan شرکت ویتینگز در نمایشگاه CES 2023 به نمایش گذاشته شد و طرفداران زیادی پیدا کرد.این ابزار به توالت نصب شده و با اسکن ادرار می تواند اطلاعاتی در مورد سلامت افراد ارائه دهد. به عنوان مثال این گجت توانایی دارد تا به شما بگوید، میزان سبزیجات و پروتئین دریافتی از رژیم غذایی به اندازه کافی بوده است یا خیر!

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2023 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2023

 

جالب است بدانید که گجت U-Scan تنها 90 میلی‌ متر قطر دارد و برای جمع آوری ادرار از طریق ورودی توالت طراحی شده است. پمپ این ابزار بعد از ورود ادرار از طریق یک حسگر حرارتی فعال شده و سپس ادرار به یک غلاف آزمایشی می رود. این دستگاه می تواند ادرار به چندین غلاف آزمایشی منتقل کند و به طور همزمان تست های متعددی را انجام دهد.

این دستگاه سه عدد کارتریج مختلف دارد و برای نخستین بار با غلاف های Cycle Sync۳ و Nutri Balance روانه بازار می شود.

غلاف Cycle Sync می تواند در مورد چرخه قاعدگی و پنجره تخمک‌ گذاری زنان بر اساس تشخیص هورمونی و سطوح pH اطلاعاتی ارائه دهد و غلاف Nutri Balance قادر است میزان pH، ویتامین C، سطوح کتون، تعادل آب و پروتئین را نیز آنالیز کند.

هر کارتریج آزمایش سه ماه طول عمر دارد و سپس باید تعویض شود. ضمن این که کل دستگاه قابل شارژ است و اطلاعات مربوط به سلامتی افرار از طریق اپلیکیشن گوشی هوشمند ارائه می شود.

شرکت ویتینگز اعلام کرده که این دستگاه تنها برای آنالیز ادرار طراحی شده و در نتیجه هیچ ماده ی دیگری را نمی تواند بررسی کند و یا حتی داخل آن شود.

این شرکت در ادامه افزود: تمیز کردن این ابزار بسیار راحت بوده و برای ضد عفونی آن می توان از مواد تمیز کننده سرویس های بهداشتی بهره برد.

یکی از امکانات جالب گجت U-Scan شرکت ویتینگز، امکان شناسایی افراد از یکدیگر است. در واقع این دستگاه براساس سرعت و فاصله اسپری می تواند ادرار افراد را تشخیص دهد. این ابزار قرار است با قیمت 499 یورو وارد بازار اروپا شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟