آموزش

سیستم جریان هوای چندگانه در ساید بای ساید جی پلاس چه کاربردی دارد؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سیستم جریان هوای چندگانه در ساید بای ساید جی پلاس چه کاربردی دارد ؟ و یا ...

یاسمن داودیان | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سیستم جریان هوای چندگانه در ساید بای ساید جی پلاس چه کاربردی دارد ؟ و یا سیستم جریان هوای چندگانه در ساید بای ساید جی پلاس چیست؟ از سوالات پر تکراری است که پس از بررسی مشخصات یخچال فریزر جی پلاس به ذهن شما می رسد.

با ما همراه باشید تا با ویژگی های سیستم جریان هوای چندگانه (Multi Air Flow)  و کاربرد آن، آشنا شوید.

سیستم جریان هوای چندگانه چیست؟

سیستم جریان هوای چندگانه یا (Multi Air Flow)  از چندین دریچه تشکیل شده که هر کدام از آن ها در زیر قفسه های یخچال تعبیه شده اند و هوای خنک را به طور یکسان به طبقات مختلف می فرستند.

از مزیت های این سیستم، جریان هوای دائم در یخچال است، علاوه بر اینکه موجب می شود رطوبت و دما در تمام سطوح یخچال باقی بماند. بنابراین یکنواختی دمای یخچال به ماندگاری مواد غذایی و فاسد نشدن آن ها کمک می کند.

بیشتر بدانید:

پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی کدامند؟ + لیست قیمت و ویدیو

سیستم جریان هوای چندگانه  در یخچال ساید بای ساید به سنسورهای کنترل دما مجهز است که این سنسورها به همراه کمپرسور، علاوه بر کنترل دما با عملکرد بهینه سرمایش مورد نیاز هر دو محفظه یخچال و فریزر را به صورت خودکار با توجه به دمای محیط تنظیم می کند.

کاربرد سیستم جریان هوای چندگانه در نگهداری و طراوت و تازگی میوه، سبزی، لبنیات و مواد پروتئینی کاملا دیده می شود.

مزایای سیستم جریان هوای چندگانه

سیستم جریان هوای چندگانه (Multi Air Flow)  مزایای متعددی دارد و بیشتر یخچال فریزرهای موجود از این قابلیت بهره برده اند، از جمله  می توان به یخچال فریزر جی پلاس مدل M7622 اشاره کرد. مزایای این سیستم شامل موارد زیر می شود:

  • حفظ طراوت و تازگی مواد غذایی
  • دمای یکنواخت در سراسر یخچال
  • جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی
  • حفظ و نگهداری طعم و ویتامین های موجود در مواد غذایی

مشخصات ساید بای ساید M7622 جی پلاس

تا اینجا با سیستم جریان هوای چندگانه در ساید بای ساید جی پلاس آشنا شده اید. در ادامه به بررسی مشخصات ساید بای ساید M7622 جی پلاس می پردازیم. این مدل از یخچال جی پلاس با قیمت 36 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می رسد.

مشخصات یخچال و فریزر جی پلاس مدل M7622

ظرفیت472 لیتر
نوع موتور هوشمند اینورتر
رتبه انرژیA+
آب سرد کندارد
یخسازدارد
تعداد قفسه2 کشو در فریزر
نمایشگر ال ای دیدارد
انجماد سریعدارد (Quick Freezing)
نوع مقاومت در برابر برفکنو فراست
سایر امکاناتدارای محفظه Fresh Box جهت تازه تر ماندن مواد غذایی

امکان سرمایش سریع در یخچال Quick Cooling

دارای فیلتر تصفیه آب

مجهز به عملکرد صرفه جویی در مصرف انرژِی(Eco)

کلام آخر

پیشرفت روزانه علم و تکنولوژی علاوه بر اثر گذاری مستقیم در سبک زندگی ما، لوازم خانگی و مصرفی را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. همان طور که در این مطلب خواندیم، سیستم جریان هوای چندگانه در بسیاری از یخچال ها تعبیه شده که محصولات جی پلاس نیز از آن بهره مند هستند. بررسی مشخصات و دانش کافی از محصولات، خریدی خوب و کارآمد را به ارمغان می آورد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟