مشخصات جاروی شارژی جی پلاس مدل GVC-T45
اخبار لوازم خانگی

مشخصات جاروی شارژی جی پلاس مدل GVC-T45

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مطمئنا جارو کردن خانه با یک جاروبرقی سیم کوتاه و تعویض دو شاخه کار چندان ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مطمئنا جارو کردن خانه با یک جاروبرقی سیم کوتاه و تعویض دو شاخه کار چندان خوشایندی نیست اما چاره کار چیست؟خرید یک جارو شارژی بدون سیم در این شرایط می تواند بسیار کمک کننده باشد، اما اکثر مدل های موجود در بازار به صورت قاچاق وارد می شوند و دارای گارانتی نیستند. جای نگرانی نیست در این بخش با بررسی مشخصات جاروی شارژی جی پلاس مدل GVC-T45 قصد داریم، مدلی را معرفی کنیم که دارای خدمات پس از فروش معتبر است.

بیشتر بخوانید:

پرفروش ترین جارو شارژی های بازار ایران کدامند؟

 

جاروی شارژی بدون سیم جی پلاس مدل GVC-T45 چه امکاناتی دارد؟

مشخصات جاروی شارژی جی پلاس مدل GVC-T45

جاروشارژی بدون سیم در بسیاری از موارد کاربردی است.با داشتن جارو شارژی دیگر لازم نیست دوشاخه را عوض کنید، تمیز کردن به طول طناب بستگی ندارد و به راحتی می توانید یک اتاق بزرگ را جارو کنید اما آن چه که اهمیت بیشتری دارد خرید مدلی دارای خدمات پس از فروش است زیرا در صورت خراب شدن، امکان تعمیر آن وجود دارد. جی پلاس یک برند ایرانی است و محصولات آن با گارانتی گلدیران عرضه شده که در واقع مهمترین مزیت آن تلقی می شود و به همین دلیل اشاره به آن در هنگام بررسی جاروی شارژی جی پلاس مدل GVC-T45 الزامی است.

مشخصات جاروی شارژی جی پلاس مدل GVC-T45

جاروی شارژی جی پلاس مدل GVC-T45 از نوع بدون سیم بوده و دارای سه برس است که در نتیجه امکان جارو کردن به صورت دستی نیز وجود دارد.به راحتی می توان از این مدل به صورت ایستاده و دستی بهره برد. از طرفی در صورت شارژ کامل می تواند به سه حالت 7، 16 و 60 دقیقه کار کند.

مشخصات جاروی شارژی جی پلاس مدل GVC-T45

جی پلاس برای این محصول خود یک صفحه ال سی دی جهت نشان دادن وضعیت شارژ و حالت های مختلف دستگاه در نظر گرفته که به کمک نور ال ای دی تعبیه شده به راحتی می توان حتی محیط های تاریک را تمیز کرد. قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول در حال حاضر 11 میلیون و 900 هزار تومان است.

 جاروی شارژی جی پلاس مدل GVC-T45

 وزن

 2.5 کیلوگرم

 قابلیت استفاده به صورت ایستاده و دستی

 دارد

 زمان شارژدهی

کارکرد در هنگام شارژ کامل در حالت های مختلف تا 7، 16و 60 دقیقه

 نوع موتور

 موتور BLDC با قدرت 420 وات

 نوع صفحه نمایش

صفحه نمایش LCD برای نشان دادن وضعیت شارژ و حالت های مختلف دستگاه

 نشانگر شارژ باتری

 دارد

 نوع برس

 برس مجهز شده با موتور و شستشوی آسان غلتک برس – دارای سه برس مختلف برای استفاده به صورت دستی

سیستم فیلتر چندگانه با قابلیت شستشو

 دارد

 

درباره جی پلاس

برند جی پلاس در سال 1398 برای نخستین بار به عنوان جایگزینی برای برند ال جی معرفی شد و در واقع به پشتوانه سال های تجربه گلدیران آغاز به کار کرد. اکثر قطعات محصولات جی پلاس در داخل کشور تامین می شود البته مانند بسیاری از برندها، برخی از قطعات خود را از سایر کشورها وارد می کند.

بیشتر بدانید:

لوازم خانگی جی پلاس ساخت کجاست؟

تنوع محصولات جی پلاس بسیار بالا بوده و دارای انواع یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، کولر گازی و … است که تمامی آن ها دارای خدمات پس از فروش هستند.

سخن پایانی

حمل آسان، اشغال فضای کم، جمع و جور بودن و مزیت های دیگر منجر شده تا مردم برای خرید جاروشارژی ترغیب شوند و در این بخش با بررسی مشخصات جاروی شارژی جی پلاس مدل GVC-T45، یکی از مدل های ساخت داخل را معرفی کنیم تا نگرانی بابت دریافت گارانتی وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • Mhm | 26 تیر 1402 در 9:12 ب.ظ

    چه مدت زمانی برای شارژی کامل دستگاه لازمه؟