اخبار لوازم خانگی

گردهمایی بلانتون در تهران برگزار شد/ توسعه شبکه فروش و توزیع با هدف نزدیک شدن به سلایق مشتریان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گردهمایی نمایندگان فروش استان تهران و البرز برند لوازم خانگی بلانتون در ...

نفیسه رحیمی | 11 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گردهمایی نمایندگان فروش استان تهران و البرز برند لوازم خانگی بلانتون در عصر روز یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 در هتل هما تهران با حضور رئیس اتحادیه لوازم خانگی، دبیر انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران و همچنین مدیر عامل شرکت بلانتون برگزار شد.

احمدرضا شریفی؛ مدیرعامل برند بلانتون در همایش محصولات این شرکت عنوان کرد: برند بلانتون از دهه ۹۰  فعالیت خود را به صورت منطقه ای و استانی آغاز کرده و در حال حاضر تمرکز ویژه ای بر شبکه توزیع در استان تهران داریم.

وی ادامه داد: این مراسم نخستین سمینار بلانتون در استان تهران است و پیش از این، سمینارهای زیادی را در شهرهای مختلف با هدف معرفی هرچه بیشتر محصولات بلانتون برگزار کردیم.

مدیر عامل برند بلانتون در پایان ضمن تشکر از نمایندگان فروش، گفت: تلاش بر این است که با برگزاری این سمینارها و ارتباط مستقیم با نمایندگان فروش، شبکه توزیع را گسترده تر کرده و با سلایق مشتریان از نزدیک آشنا شویم.

در ادامه این گردهمایی مدیر برنامه ریزی و مدیرعامل همتاسرویس گفت : همتاسرویس، نمایندگی و خدمات پس از فروش برند بلانتون را برعهده دارد که در حال حاضر برند اقتصادی وینو wenow و مبتکران صنعت البرز نیز تحت نظر مجموعه همتاسرویس فعالیت می کنند.

وی گفت: بلانتون در زمان پاندمی کرونا  فعالیت خود را آغاز کرد. در واقع برند لوازم خانگی بلانتون در سال ۱۳۹۹  تاسیس شد. ما برنامه های توسعه‌ای خوبی برای رشد برند خود داشتیم و با همین استراتژی،  در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱به ترتیب دو هدف تکمیل سبد محصولات و و توسعه و بازنگری را در اولویت فعالیت خود قرار دادیم.

مدیر عامل همتا سرویس ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ امیدواریم که تعداد محصولات خود را به ۲۱۰ هزار دستگاه برسانیم. اگر بخواهیم از اهداف امسال برند بلانتون سخن بگوییم، می توان به افزایش بهره وری سرمایه انسانی، اطمینان از ارائه خدمات پس از فروش مطلوب، بهینه سازی سبد محصول، اطمینان از کیفیت محصول، ارتباط با مخاطب و شناسایی سلیقه اشاره کنیم.

وی در خصوص طرح تعویض ۱۰۰ درصد نیز عنوان کرد: امکان تعویض برخی از محصولات بلانتون تا ۱۰۰ روز به وجود آمده که شامل یخچال فریزر دو قلو، ماشین ظرفشویی، لباسشویی و تلویزیون می شود که طی ۴ ماه گذشته، طرح تعویض تنها شامل ۹ درصد از کل فروش شده است.

مدیرعامل همتاسرویس ادامه داد: ارتباط مستمر با شبکه توزیع وجود دارد ‌و در راستای بهبود خدمات پس از فروش، نظارت و کنترل بر روی قیمت ها در سراسر بازار انجام می شود.

وی در پایان گفت: ما برای تضمین حاشیه سود شبکه توزیع با هیچ فروشگاه اینترنتی در ارتباط نیستیم و فروش محصولات با روش های لیزینگ، برندشاپ ها، سازمانی و بازار انجام می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟