تولیپس در بین ۱۰۰ برند برتر ملی با رویکرد مسئولیت اجتماعی
اخبار لوازم خانگی

تولیپس در بین ۱۰۰ برند برتر ملی با رویکرد مسئولیت اجتماعی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همایش یک صد برند ملی در ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا ...

نهال وحیدی | 11 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همایش یک صد برند ملی در ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد و صنایع ناسیونال ایران موفق شد تا در لیست یکی از ۱۰۰ برند برتر با رویکرد مسئولیت اجتماعی قرار بگیرد.

بیشتر بدانید:

تولیپس به عنوان محبوب ترین برند ایرانی در بخش لوازم برقی آشپزخانه انتخاب شد

این همایش با رویکرد مسئولیت اجتماعی و در راستای ایجاد و تقویت هم‌افزایی در بین سازمان‌های دولتی و خصوصی، با همکاری جهاد دانشگاهی، وزارت صمت، سازمان متخصصین و مدیران ایران، مجمع عالی کارآفرینان و بنیاد گام دوم هر ساله برگزار می شود که برند تولیپس صنایع ناسیونال ایران به واسطه تجربه بالا در بازار لوازم خانگی ایران، یکی از تندیس های این دوره را به خود اختصاص داد.

صنایع ناسیونال ایران یکی از قدیمی ترین فعالین بخش لوازم خانگی به شمار می رود که در حال حاضر محصولات خود را با برند تولیپس و تولیپس پلاس روانه بازار می کند و سابقه نمایندگی پاناسونیک را در کارنامه کاری خود دارد.

سبد کالای این شرکت بسیار متنوع بوده و شامل انواع لوازم خانگی کوچک می شود و می توان گفت که این برند سهم قابل توجهی از بازار لوازم خانگی کوچک را در اختیار دارد. از طرفی این شرکت به تازگی به بخش لوازم خانگی بزرگ ورود کرده و به نظر می رسد، توسعه سبد کالای خود را در اولویت قرار داده است.

برگزاری همایش هایی مانند یک صد برند ملی می تواند با تشویق برندهای شناخته شده در بازار، به ارتقای صنعت لوازم خانگی کمک کند و زمینه را برای رشد و صادرات محصولات ایرانی به کشورهای دیگر فراهم سازد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟