آموزش

حافظه آیفون تصویری چه میزان است؟

در آیفون های تصویری حافظه دار که دوربین های با کیفیتی نیز دارند، امکان ثبت و ضبط تصاویر یا حتی فیلم برای امنیت بیشتر ساکنین آن ساختمان وجود دارد اما خوب است بدانید که میزان حافظه آیفون تصویری چقدر است؟!

نهال وحیدی | 11 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  نصب آیفون تصویری در واقع به ایجاد امنیت در هر محیطی می کند زیرا اضافه شدن حافظه به آیفون تصویری این امکان را می دهد که به بررسی ۲۴ ساعته ساختمان با تصاویر و فیلم هایی با کیفیت بالا بپردازید.  در آیفون های تصویری حافظه دار که دوربین های با کیفیتی نیز دارند، امکان ثبت و ضبط تصاویر یا حتی فیلم برای امنیت بیشتر ساکنین آن ساختمان وجود دارد اما خوب است بدانید که میزان حافظه آیفون تصویری چقدر است؟! پس در این مطلب همراه ما باشید تا به جواب این سوال برسید.

بیشتر بدانید:

علت سوت کشیدن آیفون تصویری

میزان حافظه آیفون تصویری

 

در واقع وجود آیفون تصویری در ساختمان باعث امنیت بیشتر ساکنین آن محیط می شود. از سوی دیگر اگر آیفون شما دارای حافظه باشد به دلیل بازنگری تصاویر و حتی فیلم های ثبت شده امکان شناسایی افراد علل خصوص در مواردی خاص را فراهم می‌ کند، به طور مثال اگر در آن محیط سرقتی اتفاق بیافتد یا حتی شخصی نا آشنا وارد شود، با توجه به مدل آیفون حافظه دار می توانید تصاویر و فیلم های ذخیره شده را برای شناسایی استفاده کنید.

همچنین در خیلی از موارد و مدل های آیفون حافظه دار عکس و فیلم به همراه صدا ذخیره می شود‌. اما قبل از این که با حافظه آیفون تصویری چه میزان است آشنا شوید خوب است بدانید که این آیفون ها به طور کلی چند نوع حافظه دارند، آیفون های تصویری دارای ۳ نوع حافظه هستند که عبارتند از:

  • آیفون تصویری با حافظه داخلی که توانایی ثبت و ضبط تصاویر و فیلم را در خود دستگاه دارند.
  • آیفون تصویری با حافظه خارجی که توانایی ثبت و ضبط تصاویر و فیلم را در حافظه خارجی و در قسمتی مشخص شده یا حتی قابل جدا سازی دارند.
  • آیفون تصویری با حافظه داخلی و خارجی که امکان ضبط و ذخیره تصاویر در هر دو حافظه وجود دارد.
  • آیفون تصویری با حافظه داخلی

حافظه آیفون تصویری چه میزان است؟

در این مدل از آیفون تصویری های حافظه دار، در خود دستگاه فضایی برای ذخیره عکس ها فراهم شده و یکی از نکات دیگر درباره این مدل از آیفون ها نسبت به سایر مدل ها این است که دستگاه قابلیت ذخیره بیشتر تصاویر به همراه ثبت زمان و تاریخ دقیق را دارد و می توانید همه ی عکس های ذخیره شده در قسمت منو مشاهده کنید. همچنین  از دیگر قابلیت های این مدل آیفون ها امکان حذف تصاویر به صورت دستی است اما نکته ای که وجود دارد این است امکان انتقال تصاویر وجود ندارد.

  • آیفون تصویری با حافظه جانبی

آیفون های تصویری با حافظه جانبی با این که فضای کمی برای ذخیره تصاویر دارند اما می توانید با اضافه کردن حافظه جانبی فضای کافی را برای ذخیره انواع تصویر و فیلم بزای آیفون ایجاد کنید اما این مدل کمی قدیمی به حساب می آید زیرا تصاویر ذخیره شده را فقط در خود دستگاه می توان مشاهده کرد و امکان انتقال آن به دستگاه های دیگر مانند کارت حافظه ، فلش و … نیست حتی در صورتی که حافظه ی دستگاه پر شود با گرفتن عکس جدید آخرین عکس گرفته شده پاک می شود و به این ترتیب آزاد سازی فضا برای عکس های جدید انجام می شود‌.

  • آیفون تصویری با قابلیت فیلم برداری

زمانی که تکنولوژی پیشرفت می کند حتی در مدل های آیفون های تصویری نیز بی تاثیر نخواهد بود زیرا در مدل های جدید این وسیله قابلیت فیلم برداری وجود دارد که افراد بسیاری در این دوره، این مدل را برای ساختمان یا خانه ای که در آن هستند انتخاب می کنند زیرا علاوه بر ضبط فیلم قابلیت ذخیره فیلم و عکس را دارد و مانند یک دوربین امنیتی عمل می‌کند.

حافظه آیفون تصویری چه میزان است؟

 

آیفون های تصویری با حافظه جانبی حجم ذخیره سازی بسیار کمی دارند و نهایتا تا ۶۸ عکس را می توانند در حافظه خود ذخیره کنند اما اگر حافظه را به آن اضافه کنید امکان ثبت تصاویر بیشتری دارید. در آیفون های تصویری با حافظه داخلی نیز امکان ذخیره ۱۲۸ عکس وجود دارد و همانطور که اشاره کردیم فقط در خود دستگاه قابل مشاهده هستند و امکان انتقال آن ها وجود ندارد اما در آیفون های تصویری که قابلیت فیلم برداری  نیز دارند، امکان ذخیره ۸ گیگ فیلم و عکس و همچنین امکان اضافه کردن یک حافظه جانبی را دارند که در نهایت قابلیت انتقال عکس و فیلم ها در این مدل وجود دارد.

چگونه حافظه آیفون تصویری را اضافه کنیم؟

حال که با انواع آیفون های تصویری و حافظه هایشان آشنا شدید در این قسمت قصد داریم تا درباره ی  افزایش میزان حافظه آیفون تصویری  صحبت کنیم پس همراه ما باشید.

در واقع برای  خرید کارت حافظه آیفون تصویری باید به نکاتی نظیر مدل و برند آن توجه کنید. اگر شما از آیفون تصویری استفاده می‌کنید که قابلیت ذخیره و ثبت تصاویر و فیلم را با حافظه جانبی دارد می توانید با خرید ماژول حافظه جانبی، این قابلیت را در دستگاه تان فعال کنید. در واقع ماژول حافظه آیفون تصویری به صورت جداگانه قابل تهیه است و همچنین نصب راحتی دارد:

  • ابتدا برای نصب و فعال سازی باید ماژول را خریداری کنید سپس دستگاه را از دیوار جدا کرده و آن را به پشت بر گردانید.
  • قسمت پشت دستگاه فیش تصویر را پیدا کنید و آن را جدا کرده.
  • حال فیش حافظه جانبی را به سوکت آن جا متصل کنید.
  • حافظه های جانبی معمولا خشابی استند که به راحتی در دستگاه قرار می‌گیرند.

کاربرد دکمه های ماژول

  • دکمه تایمر

برای تنظیم زمان دستگاه و ثبت زمان دقیق فیلم یا عکس.

  • دکمه ذخیره عکس و فیلم به صورت دستی

با زدن این دکمه می توانید ثبت و ذخیره سازی عکس یا فیلم را به صورت دستی انجام دهید.

  • نمایش موارد ذخیره شده

با زدن این دکمه ( پلی بک) می توانید تصاویر و فیلم‌های ذخیره شده را مشاهده کنید.

  • ضبط اتوماتیک

با زدن دکمه ضبط اتوماتیک دستگاه به صورت خودکار به محض زدن زنگ شروع به ضبط فیلم و عکس می کند.

آنچه از مطلب حافظه آیفون تصویری چه میزان است آموختیم:

آیفون های تصویری به طور کلی دارای ۳ مدل حافظه هستند: حافظه داخلی، حافظه خارجی وآیفون هایی با قابلیت حافظه داخلی و خارجی معمولا در دسته اول که دارا حافظه داخلی هستندT نهایتا تا ۶۸ عکس را بتوانید ذخیره کنید و بعد از پر شدن حافظه آخرین عکس پاک می شود تا فضای ذخیره باز شود. همچنین در این مدل حافظه امکان انتقال وجود ندارد اما در مدل دوم که دارای حافظه جانبی است می توانید تا ۱۲۸ عکس را ذخیره کنید. در این مدل نمی توانید تصاویر را انتقال دهید و با اضافه کردن حافظه جانبی می توانید تصاویر بیشتری ذخیره کنید اما در برخی از آیفون ها که امکان فیلم‌بردازری وجود دارد تا ۸ گیگ می توانید عکس و فیلم ذخیره و ثبت کنید. همچنین با اضافه کردن حافظه جانبی این مقدار را می توانید افزایش داده و در صورت نیاز آن را به فلش ، کامپیوتر و… انتقال دهید.

همچنین اشاره کردیم که چگونه می توانید حافظه دستگاه را توسط ماژول آیفون تصویری افزایش دهید، امیدواریم در این مطلب به خوبی با میزان حافظه آیفون تصویری آشنا شده باشید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟