دکوراسیون منزل

جدیدترین دکور تلویزیون /ایده هایی برای طراحی دیوار پشت تلویزیون

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طراحی و دکوراسیون شیک و مناسب از مهم ترین عواملی هستند که حس آرامش را در ...

یاسمن داودیان | 10 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طراحی و دکوراسیون شیک و مناسب از مهم ترین عواملی هستند که حس آرامش را در درون انسان ایجاد می کند. طراحی زیبا و هوشمندانه بخش های مختلف منزل علاوه بر ظاهری زیبا به شما امکان استفاده از بیشتر فضای خانه را می دهد در ادامه این مطلب به معرفی جدیدترین دکور تلویزیون می پردازیم.

بیشتر بدانید:
آموزش نصب تلویزیون روی دیوار به همراه ویدیو

همچنین در جدیدترین دکور تلویزیون می خوانیم:

  • انواع دکور تلویزیون روی دیوار
  • تزئین دیوار پشت تلویزیون با آینه
  • دکور پشت تلویزیون با چوب
  • دکور پشت تلویزیون با ام دی اف
  • دکور پشت تلویزیون با سنگ آنتیک
  • تزئین دکور پشت تلویزیون با استیکر
  • دکور پشت تلویزیون با کاغذ دیواری
  • دکور پشت تلویزیون با کناف
  • دکور پشت تلویزیون با تابلو
  • دیوار پشت تلویزیون را چگونه طراحی کنیم

انواع دکور تلویزیون روی دیوار

با استفاده از وسایل متنوعی از جمله آینه، ام دی اف، چوب، کاغذ دیواری، کناف و یا حتی تابلو می توان انواع دکور تلویزیون روی دیوار را به همراه کمی خلاقیت طراحی کنیم.

تزئین دیوار پشت تلویزیون با آینه

استفاده از آینه یکی از گزینه هایی است که برای طراحی تزئین دیوار پشت تلویزیون به کار می رود. در صورتی که خانه یا منزلتان فضای کمی دارد با به کار بردن آینه می توانید آن را بزرگتر و دلباز تر نشان دهید. بنابراین نصب آینه در اطراف تلویزیون علاوه بر جلوه ای زیبا فضا را بزرگتر نیز نشان می دهد.

دکور پشت تلویزیون با چوب

دکور پشت تلویزیون با ام دی اف و یا چوب یکی از جدیدترین دکورهای تلویزیون به شمار می رود. چوب از متریالی است که گرما و صمیمیت را به خوبی منتقل می کند و قسمتی از منزل که در آن چوب به کار رفته را به نقطه دنج منزل تبدیل کند. با استفاده از چوب و ام دی اف می توانید طرح های مختلفی را ایجاد کنید.

دکور پشت تلویزیون با سنگ آنتیک

سنگ آنتیک نیز فضایی خاص به محیط منزل می بخشد که طرفداران به خصوص خودش را دارد. تنوع بالای سنگ های آنتیک به شما انتخاب بیشتری جهت طراحی می دهد به طوری که می توانید با توجه به متراژ و رنگ بندی منزلتان انتخاب کنید.

تزئین دکور پشت تلویزیون با استیکر

یکی از مقرون به صرفه ترین روش هایی که می توانید جهت تزئین دکور پشت تلویزیون به کار ببرید استفاده از پوستر و استیکرهایی است که در انواع مدل ها و رنگ های مختلف در بازار وجود دارند.

دکور پشت تلویزیون با کاغذ دیواری

استفاده از استیکر بخش محدودی از دیوار را می پوشاند اما با به کار بردن کاغذ دیواری می توانید تمامی فضای دیوار را به صورت یکنواخت طراحی کنید. کاغذ دیواری را هم از تنوع بالایی برخوردار است و با توجه به رنگ دلخواه خود می توانید، انتخاب کنید.

دکور پشت تلویزیون با کناف

استفاده از کناف نیز یکی از جدیدترین دکور تلویزیون می باشد که با استفاده از آن می توان پشت دیوار تلویزیون را به طور خاص و متفاوتی طراحی کرد. همچنین می توانید با ترکیب کردن آن به وسیله نورپردازی، سنگ آنتیک و …  جلوه ای شیک و زیبا به منزل ببخشید.

دکور پشت تلویزیون با تابلو

استفاده از تابلو یکی از راهکارهایی است که می توانید به کمک آن دیوار پشت تلویزیون و دیگر نقاط خانه را طراحی کنید البته این روش مورد پسند همه قرار نمی گیرد.

دیوار پشت تلویزیون را چگونه طراحی کنیم

در ادامه ایده هایی را ارائه می دهیم تا با استفاده از آن بتوانید دیوار پشت تلویزیون را به بهترین نحوه ممکن طراحی کنید.

استفاده از نقش و نگارهای سه بعدی در بتن به همراه نورپردازی و ترکیب کردن آن با متریال مختلف یکی از راهکارهایی است که جذابیت دکوراسیون را دو چندان می کند. همچنین علاوه بر بتن استفاده از چوب و سنگ مرمر قالب زیبایی را در اطراف تلویزیون ایجاد می کند.

پیش از این توضیح دادیم که استفاده از ام دی اف و چوب یکی از بهترین انتخاب ها شمرده می شود. به کمک خلاقیت می توانید فضای پشت تلویزیون را به کتابخانه و یا قفسه تبدیل کنید و از حداقل فضا بیشترین بهره را ببرید. استفاده از نورپردازی در کنار هر ابزاری فضا را بسیار شیک و زیبا می کند.

یکی از ایده هایی که برای خانه های کوچک مناسب است استفاده از صفحه ساده در پشت تلویزیون می باشد چون خانه را دلباز تر نشان می دهد. همچنین ترکیب چوب الوار به همراه سنگ مرمر نیز یکی از راهکارهای جذاب شناخته می شود. استفاده از اکسسوری های زیبا در دکوراسیون خانه نیز بسیار تاثیرگذار است.

استفاده از رنگ متفاوت در فضای پشت دستگاه، فضایی جدا از منزل ایجاد کرده و باعث می شود آن قسمت به تی وی روم تبدیل شود.

همچنین استفاده از پنل سه بعدی از دکوری هایی است که امروزه ترند شده و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

در صورتی که در قسمتی از دیوار فرو رفتگی وجود دارد می توانید آن را به کمک نورپردازی تزئین کنید و همچنین می توان این فرو رفتگی را به کمک کناف ایجاد کرد و طراحی خیره کننده ای ایجاد کرد.

در کنار تمام ایده هایی که ارائه دادیم کمک گرفتن از یک نقاش ماهر جهت نقاشی طرح های متنوع بسیار مناسب است.

نتیجه گیری

با استفاده از راهکارهایی که بیان کردیم می توانید دکوراسیون منزل تان را طبق بودجه و سلیقه خودتان به بهترین نحو ممکن طراحی کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟