تصفیه هوا بلانتون مدلBCR-AP4200 چه امکاناتی دارد؟
معرفی لوازم خانگی

تصفیه هوا بلانتون مدلBCR-AP4200 چه امکاناتی دارد؟

تصفیه هوا بلانتون مدلBCR-AP4200 به کمک فیلترهایی که دارد می تواند ذرات آلوده را به خود جذب کرده و سپس هوای تمیز و پاک را وارد محیط می­ کند

نفیسه رحیمی | 9 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  دستگاه تصفیه هوا می تواند انواع نا­خالصی­ ها، گرد و غبار، دود و بو را از بین ببرد و برای تمیز کردن هوای فضای خانه، بیمارستان، مطب و … پیشنهاد می شود.شرکت بلانتون یکی از معدود شرکت های ایرانی است که در زمینه تولید تصفیه هوا فعالیت می کند.تصفیه هوا بلانتون مدلBCR-AP4200 به کمک فیلترهایی که دارد می تواند ذرات آلوده را به خود جذب کرده و سپس هوای تمیز و پاک را وارد محیط می­ کند.

دستگاه‌های تصفیه هوا به لوازم خانگی استاندارد تبدیل شده‌اند که می‌تواند کمک زیادی به تصفیه هوای داخل خانه و از بین بردن مواد مضر مانند گرد و غبار و فرمالدئید کند.

مشخصات تصفیه هوا بلانتون مدلBCR-AP4200

تصفیه هوا بلانتون مدلBCR-AP4200 با توان مصرفی 44 وات و همچنین پنل لمسی عرضه می شود که دارای صدایی کمتر از 53 دسی بل است.از دیگر امکانات این مدل می توان به سنسور گرد و غبار، فیلتر HEPA، یون ساز، سنسور هشدار تعویض فیلتر و … اشاره کرد.

عملکرد یون ساز در تصفیه هوا بلانتون

ذرات با بارهای مثبت و منفی در هوا وجود دارند که از تجمع ذرات با بار مثبت، یون مثبت و ذرات با بارمنفی، یون منفی تشكیل می شود. بالا بودن میزان یون مثبت در هوا باعث ایجاد سردرد و احساس افسردگی شده و یون های منفی با ملحق شدن به ذرات معلق موجود هوا، محیط را تمیز می کنند. قابلیت یون ساز در واقع به سیستم تولید یون های منفی یا یونیزاسیون و در نتیجه کارکرد بهتر فیلتر های تصفیه کننده کمک می کند.

مزایای فیلتر کربن در تصفیه هوا بلانتون

تقریبا می توان گفت اکثر دستگاه تصفیه هوای باکیفیت دارای فیلتر کربن هستند. محصول بلانتون نیز از این قائده مستثنی نبوده و با فیلترکربن ارائه می شود.  این فیلتر وظیفه جذب آلاینده های شیمیایی، بو و گاز را برعهده دارد. فیلتر کربن مکملی برای فلیتر هپا بوده و ترکیباتی مانند نیتروژن دی اکسید، فرمالدهید و کربن دی اکسید را می تواند جذب کند.

سنسور گرد و غبار

سنسورهای PM2.5 با عنوان سنسورهای گرد و غبار شناخته می شوند که از قابلیت شناسایی غلظت گرد و غبار برخوردار هستند. دستگاه تصفیه هوای بلانتون به کمک این سنسور و فیلتر هپا می تواند گرد و غبار را تا حد چند میکرون حذف کرده و هوا را از هر نوع آلودگی تصفیه کند.

جدول مشخصات تصفیه هوا بلانتون مدلBCR-AP4200

توان مصرفی 44وات
ابعاد 597×285×310 میلی متر
میزان صدا کمتر از 53 دسی بل
ظرفیت تصفیه 630 متر مکعب
تعداد سرعت فن 4
سنسور هشدار زمان تعویض فیلتر دارد
پنل لمسی دارد
فیلتر HEPA دارد
سنسور گرد و غبار دارد
فیلتر کربن دارد
یون ساز دارد

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟