اخبار لوازم خانگی

معرفی جاروبرقی رباتیک DreameBot L20 در نمایشگاه ایفا 2023

Dreame Technology قرار است از جاروبرقی رباتیک پرچمدار خود با عنوان DreameBot L20 در نمایشگاه ایفا 2023 رونمایی کند.

نفیسه رحیمی | 8 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت Dreame Technology به عنوان یکی از برندهای پیشگام در حوزه خانه هوشمند شناخته می شود که در سال های گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته و قرار است از جاروبرقی رباتیک پرچمدار خود با عنوان DreameBot L20 در نمایشگاه ایفا 2023 رونمایی کند.

این شرکت فعال در بخش خانه هوشمند موفق به معرفی یک فناوری جدید برای تمیزی بهتر کف خانه شده که امکان بررسی و تست آن از نزدیک برای بازدیدکنندگان نمایشگاه ایفا فراهم شده است. محولات دریم در IFA 2023 شامل انواع جاروهای بی سیم عصایی، جاروبرقی های آب و خاک و ربات جاروبرقی می شود.

Dreame Technology to Debut New Intelligent Robotic Products at IFA 2023 with Revolutionary Mopping System

جاروبرقی رباتیک پرچمدار DreameBot L20  نیز در نمایشگاه ایفا 2023 حضور دارد که نسبت به نسل قبلی پیشرفت چشمگیری داشته و مجهز به فناوری جدید برای تمیز کردن و تی کشیدن شده است.

شرکت Dreame همواره تلاش کرده تا از فناوری های رباتیک در مشاغل خانگی به بهترین شکل بهره ببرد که ربات سگ چهارپا بیونیک و تمیزکننده استخر از این موارد است.

مدیرعامل شرکت دریم عنوان کرد: ما از ملاقات با بازدیدکنندگان و علاقه مندان به دنیای فناوری در ایفا 2023 هیجان زده ایم و مفتخریم که آخرین فناوری های خود را در این رویداد به نمایش و اشتراک بگذاریم.

وی ادامه داد: نمایشگاه IFA فرصت خوبی است تا از نزدیک با مشتریان خود ارتباط بگیریم و از طرفی می تواند زمینه همکاری ما با شرکت های آلمانی و اروپایی را فراهم سازد.

نمایشگاه ایفا ( IFA ) یا Internationale Funkausstellung Berlin بزرگترین رویداد فناوری اروپا به شمار می رود. این رویداد هرساله در اوایل سپتامبر برگزار می شود و شرکت های بزرگی مانند ال جی، سامسونگ، سونی، فیلیپس و … دیدترین دستاورهای های خود را به نمایش می گذارند.شرکت Dreame از اول تا 5 سپتامبر در سالن (A (CCA-209 میزبان علاقه مندان است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟