اخبار لوازم خانگی

کم مصرف ترین محصولات AEG در ایفا 2023 رونمایی می شوند

الکترولوکس و AEG در نمایشگاه ایفا 2023 حضور دارند و قرار است کارآمدترین مدل های خود را در این رویداد به نمایش بگذارند.

میثم نجفی | 8 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گروه بزرگ الکترولوکس و همچنین برند زیر مجموعه آن یعنی AEG در نمایشگاه ایفا 2023 حضور دارند و قرار است کارآمدترین مدل های خود را در این رویداد به نمایش بگذارند. این سری از محصولات با عنوان  AEG EcoLine شناخته می شوند و دوستدار محیط زیست نیز هستند.

سری AEG EcoLine اکثر تولیدات این شرکت را شامل می شود و در واقع در راستای حفاظت ازمحیط زیست و کاهش آسیب های بشر بر روی تغییرات آب و هوایی تولید شده اند. یکی از محصولات برجسته این سری در واقع اجاق القایی SaphirMatt آاگ است که دارای صفحه ضدخش بوده و از یک ال 5 سپتامبر در نمایشگاه ایفا برلین به نمایش گذاشته می شود.

براساس اعلام گروه الکترولوکس، 85 درصد از تاثیرات اقلیمی مربوط به لوازم خانگی و زباله های الکترونیکی می شود. به همین دلیل سری لوازم خانگی AEG EcoLine به گونه ای طراحی شده تا کمترین آسیب را به محیط زیست بزند و دارای بالاترین رتبه انرژی و به عبارت دیگر کم مصرف هستند.

محصولات جدید الکترلوکس یک گام رو به جلو برای توسعه لوازم خانگی های سازگار با محیط زیست هستند و به همین دلیل نمایشگاه ایفا 2023 فرصتی است تا علاقه مندان از نزدیک با این رویداد آشنا شوند.

فناوری های جدید آاگ برای کاهش مصرف انرژی

ماشین لباسشویی های این سری دارای رتبه انرژی بالاتری از A هستند و از طرفی مجهز به فناوری AutoDose بوده که می تواند مصرف مواد شوینده را تا 30 درصد کاهش بدهد. یکی دیگر از قابلیت های این مدل وجود برنامه UltraWash است که در دمای 30 درجه سانتی گراد می تواند بهترین شستشوی لباس را داشته باشد و از طرفی در مصرف آب نیز 30 درصد صرفه جویی کند.

خشک کن های AEG دارای فناوری پمپ حرارتی هستند و در نتیجه در مقایسه با سایر مدل های موجود در بازار، 68 درصد بیشتر در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند.از طرفی فرهای این سری از محصولات از قابلیت حفظ ویتامین و مواد معدنی موجود در مواد غذایی برخوردار هستند و 20 درصد مصرف انرژی پایین تری دارند.یکی دیگر از ویژگی های این مدل مربوط به قابلیت خودتمیز شونده با فناوری بخار است.

70 درصد از مواد تشکیل دهنده جاروهای شارژی مدل 7000 سری AEG EcoLine  از مواد قابل بازیافت بوده و با فعال کردن قابلیت خودکار، ضمن کارایی بهتر می توانید تا 47 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟