اخبار لوازم خانگی

شرکت XGIMI از پروژکتور فورکی HORIZON اولترا در ایفا رونمایی کرد

XGIMI از پروژکتور لیزری فورکی HORIZON اولترا در نمایشگاه ایفا 2023 رونمایی کرد.

نفیسه رحیمی | 8 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت XGIMI از پروژکتور لیزری فورکی HORIZON اولترا در نمایشگاه ایفا 2023 رونمایی کرد و با استقبال بالای رسانه ها مواجه شد. این دستگاه های تازه وارد انقلابی در صنعت سرگرمی ایجاد کرده اند و به نظر می رسد که در آینده شاهد نسخه های بیشتری در بازار باشیم.

برند Xgimi به دلیل تولید پروژکتورهای پیشرفته شناخته شده و مدل HORIZON اولترا از عنوان پرچمدار این شرکت برخوردار است که از امکانات به روزی مانند اسپیکرهای 12 واتی هارمن کاردن، پشتیبانی از 4K و دالبی اتموس و نیز روشنایی 2300 لومنز بهره می برد. از طرفی این شرکت برای ارائه رنگ هایی با جزییات بیشتر از فناوری Dual-Light و ترکیبی از ال ای دی و نور لیزری استفاده کرده است.

طراحی این مدل نیز ساده و خاص بوده و برای علاقه مندان به طراحی مینیمالیستی ایده آل است. پروژکتور XGIMI دارای یک کیس توکار است که در صورت عدم نیاز به لنز و یا تماشای فیلم، به راحتی می توانید لنز را کاور کنید. این قابلیت برای حفاظت از لنز نیز کاربرد دارد.

این پروژکتور تنها برای تماشای فیلم و تجربه سینما در خانه نیست بلکه امکانات قابل توجهی برای گیمرها دارد. نرخ تازه سازی 60 هرتز، تاخیر ورودی 18 میلی ثانیه، پشتیبانی از فورکی و حالت های مختلف بازی بخشی از این امکانات است که موجب شده تا در لیست بهترین گجت های IFA 2023 قرار بگیرد.

نمایشگاه ایفا ( IFA ) یا Internationale Funkausstellung Berlin بزرگترین رویداد فناوری اروپا به شمار می رود. این رویداد هرساله در اوایل سپتامبر برگزار می شود و شرکت های بزرگی مانند ال جی، سامسونگ، سونی، فیلیپس و … جدیدترین دستاورهای های خود را به نمایش می گذارند.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟