اخبار لوازم خانگی

بهترین گجت های ایفا 2023 را بشناسید

اکثر غول های تکنولوژی در ایفا حضور دارند اما تعدادی از محصولات موفق شده اند که از عنوان بهترین گجت های ایفا 2023 برخوردار شوند.

نفیسه رحیمی | 8 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه ایفا IFA در برلین، بزرگترین نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی در سطح اروپا و جهان است که در حال برگزاری است و اکثر تولیدکنندگان بزرگ تکنولوژی و لوازم خانگی در آن حضور دارند اما تعدادی از محصولات موفق شده اند که از عنوان بهترین گجت های ایفا 2023 برخوردار شوند.

 پروژکتور لیزری فورکی HORIZON اولترا

شرکت XGIMI از پروژکتور لیزری فورکی HORIZON اولترا در نمایشگاه ایفا 2023 رونمایی کرد. این دستگاه از امکانات به روزی مانند اسپیکرهای 12 واتی هارمن کاردن، پشتیبانی از 4K و دالبی اتموس و نیز روشنایی 2300 لومنز بهره می برد. از طرفی این شرکت برای ارائه رنگ هایی با جزییات بیشتر از فناوری Dual-Light و ترکیبی از ال ای دی و نور لیزری استفاده کرده است.

پروژکتور XGIMI دارای یک کیس توکار است که در صورت عدم نیاز به لنز و یا تماشای فیلم، به راحتی می توانید لنز را کاور کنید. این مدل امکانات قابل توجهی برای گیمرها دارد و می توان به نرخ تازه سازی 60 هرتز، تاخیر ورودی 18 میلی ثانیه، پشتیبانی از فورکی و حالت های مختلف بازی اشاره کرد.

گوشی تاشو یا کیف دستی آنر

شرکت آنر در جریان نمایشگاه ایفا 2023 از گوشی تاشو جدید خود با طراحی کیف دستی رونمایی کرد و حتی توجه بسیاری از فعالین صنعت مد را بهخود جلب کرد.این گوشی تاشو با عنوان V Purse شناخته می شود و در عین زیبایی، از امکانات به روزی برخوردار است.

این گوشی تاشو در حالت بسته فقط 9 میلی‌متر ضخامت دارد و از بسیاری از گوشی های موجود در بازار باریک تر است. این گوشی تاشو با بند و قاب های مختلف عرضه می شود و هدف از آن، هماهنگی با استایل و لباس های مختلف عنوان شده است.

تلویزیون پرتابل LG Standby ME Go

تلویزیون پرتابل StanbyMe Go ال جی در نمایشگاه ایفا 2023 حضور دارد و به عنوان یکی از بهترین گجت های این رویداد معرفی شد.تلویزیون پرتابل StanbyMe Go ال جی دارای صفحه نمایشگر 27 اینچی با رزولوشن 1080p بوده که بر روی یک پایه چرخان قرار می گیرد و به راحتی در یک چمدان جمع می شود و قابل حمل است.

این محصول ال جی دارای ورودی HDMI بوده و در نتیجه می توان آن را به کنسول های بازی متصل کرد.از طرفی با پشتیبانی از اپل ایرپلی، نتفلیکس، مکس، دیزنی پلاس، پرایم ویدیو و… به انواع محتوا دسترسی دارید.

سیستم امنیتی Hue فیلیپس

شرکت فیلیپس به دنبال توسعه برند هیو و سیستم های امنیتی خانه است. این شرکت در ایفا امسال از دوربین های امنیتی خود رونمایی کرده است که امکان ادغام آن با چراغ های این رشکت وجود دارد و از طرفی دارای ویدئویی با کیفیت 1080p با دید در شب و اعلان های حرکت فوری است.

این شرکت در ایفا امسال چراغ‌های رشته‌ای Hue Festavia را در سه مدل عرضه کرده که شامل 100 چراغ ال‌ای‌دی به طول 8 متر، 250 ال‌ای‌دی در طول 20 متر و 500 ال‌ای‌دی عظیم با طول بیش از 40 متر هستند.

 ساندبار Ambeo مینی سنهایزر

سنهایزر از کوچکترین و مقرون به صرفه ترین ساندبار خود ( ساندبار Ambeo مینی) در نمایشگاه IFA 2023 رونمایی کرد. این ساندبار به عنوان یکی از بهترین گجت های ایفا شناخته شده و در کنار برخورداری از امکانات به روز، تنها با قیمت 800 دلار به فروش می رسد.

ساندبار Ambeo مینی سنهایزر برای استفاده در خانه های کوچک ایده آل بوده و در ابعاد 28 اینچ طول و 2.6 اینچ عرض و وزن 3.7 پوند در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

اسپیکرهای Tutti Choral تی سی ال با قابلیت دالبی اتموس FlexConnect

تی سی ال اولین برندی است که محصولات خود را با قابلیت دالبی اتموس FlexConnect ارائه می کند. به لطف این قابلیت دیگر نیاز نیست تا وسایل خانه خانه را جابه جا کنید و در واقع صدا جا به جا می شود!

قابلیت FlexConnect  در محصولاتتی سی ال به طور هوشمند صدا را برای هر چیدمان اتاق و تنظیم بلندگو بهینه می کند و آزادی قرار دادن یک یا چند بلندگوی بی سیم در هر نقطه از اتاق را بدون نگرانی در مورد قرار گرفتن آنها در موقعیت مناسب ارائه می دهد. با این قابلیت دیگر نیاز نیست تا مکان بلندگو را تغییر دهید بلکه صدا به صورت خودکار تنظیم می شود.

اپلیکیشن سامسونگ فود

اپلیکیشن سامسونگ فود پلتفرم غذا سامسونگ دارای 160 هزار دستور تهیه غذا و نکاتی برای یک رژیم غذایی سالم است که امکان آشپزی راحت را برای کاربران فراهم می کند. به علاوه، با شخصی سازی این برنامه می توانید متناسب با مواد غذایی موجود یخچال فریزر خود، پیشنهاد خوبی برای تهیه غذا دریافت کنید.

 ربات جاروبرقی SwitchBot

SwitchBot S10 یک ربات جاروبرقی است که از ویژگی های قابل توجه برخوردار است و می تواند به طور خودکار مخزن آب خود را دوباره پر کند و سطح جدیدی از راحتی را برای تمیز کردن کف های شما فراهم کند. از طرفی ایستگاه آب S10 دارای یک لوله ورودی آب است که می تواند به هر ورودی یا شیر آب متصل شود. در واقع این دستگاه  می‌تواند کف‌ خانه شما را تمیز کند، سپس آب کثیف را خالی کرده و برای دفعه بعد دوباره پر شود.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما چیست؟