اخبار لوازم خانگی

ماشین لباسشویی و خشک کن هوشمند Combo سامسونگ در ایفا 2023

ماشین لباسشویی و خشک کن هوشمند Combo سامسونگ در ایفا 2023 حضور دارد و مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت.

نفیسه رحیمی | 8 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  ماشین لباسشویی و خشک کن هوشمند Combo سامسونگ در ایفا 2023 حضور دارد و به لطف فناوری های پیشرفته مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت.

سامسونگ الکترونیکس در جریان این رویداد ماشین لباسشویی و خشک کن BESPOKE AI سری Combo را همراه با فناوری پمپ حرارتی اینورتر دیجیتال به نمایش گذاشت و عنوان کرد که این دستگاه دردسر انتقال لباس از لباسشویی به خشک کن را برطرف کرده و تمامی فرآیند را در یک مرحله انجام می دهد.

بیشتر بدانید:

بهترین گجت های ایفا 2023 را بشناسید

 

در مشخصات این محصول آمده که دارای ظرفیت شستشو 25 کیلوگرم و قابلیت خشک‌کردن 13 کیلوگرم از طریق پمپ حرارتی است. از طرفی این محصول هوشمند بوده و دارای عملکردهای هوشمند متعددی است که کار را برای کاربران بسیار راحت کرده است.

براساس اعلام این غول فناوری کره ای، این سری ضمن این که تمامی فرآیند شستشو و خشک کردن را در یک مرحله انجام می دهد، برای افرادی که با مشکل کمبود جا مواجه هستند، ایده آل است و باید افزود که با فعال کردن حالت AI Energy  می توانید مصرف آن را تا میزان قابل توجهی کاهش دهید.

کم جا اما کاربردی

یکی از ویژگی های برتر ماشین لباسشویی و خشک کن BESPOKE AI سری Combo سامسونگ در ایفا 2023 جمع و جور بودن و طراحی ساده آن است.فضای خانه های امروزی کوچک شده و اکثر افراد به دنبال خرید وسایلی هستند که فضای کمتری اشغال کند. با خرید این دستگاه نیاز نیست تا فضایی برای قرار دادن دو دستگاه ایجاد داشته باشید. طراحی این دستگاه ساده بوده و به همین دلیل با سایر وسایل خانه هارمونی دارد.

کاربری آسان

سامسونگ تمام تلاش خود را به کار گرفته تا محصولی تولید کند که کار با آن برای تمامی افراد آسان باشد و در قدم نخست برای این دستگاه از یک نمایشگر ال سی دی بزرگ بهره برده تا کاربر بتواند به راحتی تنظیمات مربوط به خشک کن و لباسشویی را انجام دهد.همچنین از طریق این صفحه، گزارش کاملی در مورد هر چرخه شستشو نمایش داده می‌شود.

همان طور که اشاره شد، لباسشویی و خشک کن سری BESPOKE AI سری Combo دارای قابلیت های هوشمند متعددی است. این دستگاه با تشخیص وزن لباس‌ها، نرمی پارچه و سطح کثیفی آن‌ ها با استفاده از میزان کدورت آب می تواند میزان مواد شوینده و آب را برای شستشو تعیین کند و حتی از توانایی بررسی زمان موردنیاز برای خیس‌خوردن، آبکشی و چرخش لباس‌ها برخوردار است.

برخورداری از قابلیت های خودکار و هوشمند

سامسونگ از فناوری های پیشرفته در این لباسشویی استفاده کرده که از جمله می توان به باز شدن خودکار درب لباسشویی اشاره کرد که به لطف آن، هوای مرطوب داخل دستگاه خارج شده و هوای تازه به داخل محفظه راه پیدا می‌کند.از دیگر امکانات مدرن این مدل می توان به سیستم تمیز کننده خودکار مبدل حرارتی و حالت AI Energy برای صرفه جویی در انرژی اشاره کرد. این دستگاه با ابزارهای  iOS و اندروید سازگاری دارد.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟