اخبار لوازم خانگی

حضور انتخاب الکترونیک در شاه­راه فناوری دنیا

نمایشگاهIFA2023  بزرگترین رویداد فناوری اروپاست که هرساله میزبان جدیدترین دستاوردهای غول‌های فناوری و لوازم خانگی دنیاست.

نفیسه رحیمی | 8 ماه قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیران ارشد گروه انتخاب الکترونیک به همراه تیم‌های تخصصی متشکل از تحقیقات بازار، توسعه محصول و تحقیق و توسعه با هدف بررسی آخرین تکنولوژی‌ها، روند بازارهای جهانی و ارتباط با شرکت‌های فناور دنیا در نمایشگاه IFA2023  شرکت کردند.

نمایشگاهIFA2023  بزرگترین رویداد فناوری اروپاست که هرساله میزبان جدیدترین دستاوردهای غول‌های فناوری و لوازم خانگی دنیاست و بهترین فرصت‌ برای شرکت‌های فناور است تا محصولات جدید خود را رونمایی کنند.

این رویداد بزرگ، زمینه‌ساز آشنایی شرکت‌های مطرح لوازم خانگی دنیا با دیگر رقبا، انتقال تجربه و تحلیل بازار می‌شود و از سوی دیگر ابزارهای بازاریابی با عملکرد بالا را به تولیدکنندگان ارائه می‌کند تا شرکت‌ها بتوانند توانایی بالایی در ارائه محصولات خود داشته باشند.

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک باهدف شناسایی و به‌کارگیری تکنولوژی‌های جدید، افزایش تعامل با برندهای لوازم خانگی روزِ دنیا و گسترش کسب و کار خود در بازار جهانی به همراه تیم‌های فناور خود در نمایشگاه IFA2023 شرکت کرد.

مدیران ارشد گروه انتخاب الکترونیک در این رویداد، با برگزاری ده‌ها جلسه B2B با مدیران و متخصصانِ مطرح‌ترین برندهای لوازم خانگی دنیا در حوزه‌های انتقال تکنولوژی، نوآوری، هوش‌مصنوعی، اینترنت اشیاء، تجارت الکترونیک و … به تعمیق تجربه و افزایش دانش کارشناسان خود و همچنین تقویت ارتباطات و تعاملات با برندهای مطرح لوازم خانگی جهان پرداختند.

گفتنی است امسال در نمایشگاه IFA2023 (Internationale Funkausstellung Berlin) برندهای معتبر صنعت لوازم خانگی دنیا از جدیدترین دستاوردهای خود در حوزه‌های فناوری خانه هوشمند، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، دستگاه‌های پوشیدنی، رایانه، تلویزیون، تجهیزات صوتی و محصولات انرژی هوشمند رونمایی کردند.

از مهم‌ترین تکنولوژی‌های عرضه شده در  این نمایشگاه می‌توان به انواع تلویزیون‌ها با فناوری جدید اشاره کرد؛ تلویزیون‌های microLED که این امکان را برای کاربران فراهم می‌سازد تا بتوانند تجربه‌ی تماشای محتوا را از نزدیک احساس کنند؛ همچنین در بخش فناوری می‌توان به نمایش خانه هوشمند برای توسعه پایدار، یخچال مودآپ با قابلیت تغییر رنگ و نیز دستگاه مراقبت از لباس اشاره کرد.

شایان ذکر است گروه انتخاب الکترونیک قصد دارد طیف گسترده‌ای از محصولات جدید و نوآورانه در حوزه هوش مصنوعی، IOT و توسعه دیزاین محصول را در آینده‌ای نزدیک تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟