آموزش

نحوه تمیز کردن دستگاه ماساژ

تمیز کردن دستگاه ماساژ از آن جهت اهمیت دارد که عمر دستگاه را طولانی تر کرده و منجر به استفاده بهینه از آن می شود.

یاسمن داودیان | 7 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، استفاده از دستگاه ماساژ پس از یک روز طولانی و خسته کننده حس دلنشینی به انسان می بخشد؛ در دستگاه های ماساژ مکانیزم پیچیده ای به کار رفته است و هر روزه به تجهیزات مدرن دنیا مجهز می شوند. در ادامه قصد داریم نحوه تمیز کردن دستگاه ماساژ را توضیح دهیم؛ با ما همراه باشید.

اهمیت تمیز کردن دستگاه ماساژ

نحوه تمیز کردن دستگاه ماساژ

0 علت تمیز کردن دستگاه ماساژ به دلایل زیر است:

  1. حفظ بهداشت و سلامت
  2. بهبود عملکرد دستگاه
  3. تجربه استفاده لذت بخش
  4. حفظ زیبایی ظاهر دستگاه

حفظ بهداشت و سلامت

اینکه همه اعضای خانواده از یک ماساژور به صورت مشترک استفاده کنند، کاملا طبیعی است و احتمال استفاده از روغن های متفاوت برای تجربه ماساژ بهتر نیز وجود دارد. بنابراین ممکن است دستگاه ماساژ کثیف شود و آلودگی های باقی مانده به فرد دیگری منتقل شود؛ با توجه به موارد ذکر شده تمیز کردن دوره ای دستگاه ماساژ امری ضروری است.

بهبود عملکرد دستگاه

در صورتی که برای مدت طولانی از این دستگاه استفاده کرده باشید، ذرات گرد و غبار و چربی روغن بر روی دستگاه باقی می ماند و اگر دستگاه را تمیز کنید تاثیر منفی بر روی عملکرد دستگاه دارد.

تجربه استفاده لذت بخش

قطعا استفاده از دستگاهی که هیچ گونه گرد و غباری بر روی آن وجود ندارد، حس بهتری هنگام استفاده از آن به شما دست خواهد داد.

  حفظ زیبایی ظاهر دستگاه

قطعا به کار بردن دستگاهی با ظاهر کثیف و پر از چرک و آلودگی شما را به استفاده از آن وادار نمی کند و تمیز کردن  منظم دستگاه ماساژ منجر به حفظ کیفیت ظاهری آن می شود.

چگونه دستگاه ماساژ را تمیز کنیم؟

پیش از اینکه به نحوه تمیز کردن دستگاه ماساژ بپردازیم؛ باید به این نکته اشاره داشته باشیم که به دلیل به کار رفتن قطعات الکتریکی درون این دستگاه استفاده از شوینده مجاز نیست و فقط می توانید از یک محلول ضعیف از آب و مایع ظرفشویی استفاده کنید. پارچه نرم و مرطوب را به آن آغشته کرده و روی سطح خارجی دستگاه بکشید.

برای تمیز کردن دستگاه ماساژ در مرحله اول دستگاه را از برق جدا کنید و دستمال آغشته شده به آب و مایع ظرفشویی را به آرامی روی دستگاه بکشید، برای نتیجه بهتر چندین بار این کار را انجام دهید تا تمامی قطعات آن به خوبی تمیز شوند.

در این مرحله قطعات جانبی جدا شونده را از دستگاه جدا کنید و آن ها را به خوبی تمیز کنید و در صورتی که دستگاه شما مجهز به پد می باشد آن را بردارید و شستشو دهید. پس از خشک شدن قطعات جانبی دستگاه ماساژ آن ها را به بدنه دستگاه متصل نمایید.

سخن پایانی

امروزه به دلیل سبک زندگی جدیدی که افراد در پیش گرفته اند، دردهای مفصلی از جمله کمرد درد، کتف درد و سایر دردهای این چنینی برای اکثریت افراد ایجاد می شود و استفاده از دستگاه ماساژ برای کاهش دردهای مفصلی مفید شناخته می شود. در این مطلب به نحوه تمیز کردن دستگاه ماساژ پرداختیم تا علاوه بر استفاده از این محصول با روش های افزایش طول عمر آن نیز آشنا شوید.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟