نمایشگاه لوازم خانگی

دومنا با محصولات جدید به نمایشگاه لوازم خانگی تهران می آید

دومنا در بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران با محصولات جدید خود حضور دارد.

نهال وحیدی | 7 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تنها دو روز تا آغاز بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران باقی مانده و اکثر تولیدکنندگان لوازم خانگی نظیر دومنا برای شرکت در این رویداد آماده می شوند.

دومنا یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی کوچک در بازار ایران است که سابقه حضور در نمایشگاه های بزرگ و بین المللی نظیر ایفا را دارد. دومنا در نمایشگاه IFA 2022 شرکت کرد و در واقع اولین شرکت ایرانی بود که در این رویداد حضور داشت.

نمایشگاه لوازم خانگی تهران فرصت تست و بررسی محصولات دومنا را نیز فراهم کرده و این شرکت قرار است در جریان این رویداد از محصولات جدید خود نیز رونمایی کند.

محصولات این شرکت شامل جاروبرقی، اتوبخار، اتو پرس، چای ساز، غذاساز،خردکن،همزن، پنکه، آون توستر و … است و دومنا قصد دارد طیف گسترده ای از محصولات را در آینده نزدیک تولید و در بازارهای داخلی و خارجی عرضه کند که در غرفه 14 سالن 38A  می توانید از نزدیک تولیدات این شرکت را مشاهده کنید.

بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران در محل دائمی نمایشگاه های تهران واقع در خیابان سئول از 3 الی 6 آبان 1402 میزبان علاقه مندان است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟