آموزش

اتو بخار هوشمند چیست و چه مزایایی دارد؟

خاموش شدن خودکار یکی از مهم ترین ویژگی های اتوبخار هوشمند شناخته می شود.

یاسمن داودیان | 6 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  پس از ظهور هوش مصنوعی و پیشرفت تکنولوژی، هوشمند سازی لوازم خانگی بیشتر از قبل دیده می شود و پس از ساخت و طراحی انواع لوازم خانگی هوشمند مثل تلویزیون، یخچال فریزر و … اتو بخار هوشمند نیز در بازار دیده می شود. در این مطلب قصد داریم به توضیح موضوع اتو بخار هوشمند چیست و چه مزایایی دارد بپردازیم. با ما همراه باشید.

در مطلب اتو بخار هوشمند چیست و چه مزایی دارد؛ می خوانیم:

  • جدیدترین اتو بخار فیلیپس
  • اتو هوشمند فیلیپس gc5037
  • اتو هوشمند فیلیپس gc4936
  • قیمت اتو هوشمند فیلیپس

 جدیدترین اتو بخار فیلیپس

لوازم خانگی فیلیپس در سال 1819 در کشور هلند تاسیس شد و از گذشته تاکنون نام آن بر سر زبان ها است. فیلیپس از جمله برندهایی است که همواره از هوشمند سازی محصولات استقبال کرده و از سایر برندها پیشی گرفته است.

از جدیدترین اتو بخار فیلیپس می توان به اتو هوشمند فیلیپس مدل gc5037 و اتو هوشمند فیلیپس gc4936 اشاره کرد که در ادامه این مطلب مشخصات آن ها را معرفی می کنیم.

مشخصات اتو بخار هوشمند

شرکت های لوازم خانگی برای افزایش کاربرد و کارایی محصولات خود ویژگی های متعددی را به اتو بخارهای خود اضافه کردند. سنسورهای به کار رفته در آنان تجربه اتوکشی آسان را به وجود می آورند؛ به طور کلی مشخصات اتو بخار هوشمند شامل موارد زیر می شود:

  1. جنس کف اتو
  2. خاموش شدن خودکار
  3. بخاردهی عمودی
  4. قابلیت چرخش 360 درجه
  5. شدت بخار
  6. میزان آب اتو
  7. تمیز کردن خودکار

جنس کف اتو

جنس کف اتو، اولین موضوعی است که در خصوص ویژگی های این دستگاه و در مطلب اتو بخار هوشمند چیست و چه مزایایی دارد، بررسی می کنیم.

جنس کفی اتوبخارهای هوشمند از موادی ساخته شده که به لباس های شما هنگام اتوکشی آسیبی نمی رساند. معمولا اتوبخارهای هوشمند دارای کفی سرامیکی هستند و لباس ها را ایجاد بدون دمای نامناسب اتو می کند.

خاموش شدن خودکار

خاموش شدن خودکار یکی از مهم ترین ویژگی های اتوبخار هوشمند شناخته می شود. زیرا در صورتی که شما سرگرم کاری شوید و فراموش کنید که اتو را از روی لباس بردارید، دستگاه به طور خودکار خاموش شده و از سوختن لباس شما جلوگیری می کند. همچنین پس از استفاده مجدد از دستگاه اتو به صورت خودکار روشن شده و آماده اتوکشی می شود.

بخاردهی عمودی

استفاده از قابلیت بخاردهی عمودی به شما این امکان را می دهد تا به راحتی پرده ها و یا حتی لباس ها را به صورت عمودی اتو کنید. اتو کشی عمودی باعث می شود تا چروک ها خیلی راحت تر صاف شوند.

اتوها دارای انواع متفاوتی هستند که هر کدام ویژگی به خصوص خود را دارند اما در این میان اتو بخارهای هوشمند به دلیل قابلیت های متعدد از محبوبیت بالاتری برخوردار هستند.

قابلیت چرخش 360 درجه

اتو بخار هوشمند چیست و چه مزایایی دارد؟

احتمالا یکی از مشکلاتی که هنگام اتوکشی با آن مواجه خواهید شد، پیچ و تاخوردگی سیم برق اتو است اما در اتوبخارهای هوشمند این مشکل رفع شده است.

قابلیت چرخش 360 درجه در اتوبخارهای هوشمند باعث شده تا کاربران به راحتی بتوانند اتو کردن در زاویه های متفاوتی انجام دهند.

هنگامی که کاربر زاویه چرخش را تغییر می دهد سیم به دور دست نمی پیچد و به طور خودکار در محل اتصال چرخیده و از پیچ خوردگی جلوگیری می کند.

شدت بخار

از ویژگی های جذابی که اتوبخارهای هوشمند از آن برخوردارند می توان به شدت بخار آنان اشاره کرد. بخاردهی فوق العاده آن ها توسط دکمه ای صورت می گیرد و تنها با فشار دادن آن بخار با قدرت بالا از آن خارج شده و چروک لباس ها را صاف می کند.

میزان آب اتو

در برخی از اتو بخارهای هوشمند چراغ نمایشگری وجود دارد که با کمک آن می توان از میزان آب درون اتو مطلع شد.

تمیز کردن خودکار

سختی آبی که در اکثر نقاط کشور وجود دارد، باعث ایجاد رسوب در اتوبخار می شود. رسوبات حاصل از گرم شدن آب می تواند سبب مسدودیت در مجاری خروجی دستگاه آب و یا حتی خروجی بخار گردد.

خوشبختانه اتوبخارهای هوشمند دارای قابلیت تمیز کردن خودکار می باشند که باعث جلوگیری از ایجاد رسوب و تمیز شدن آن می شود.

اتو هوشمند فیلیپس gc5037

اتو هوشمند فیلیپس مدل gc5037 به دلیل به کار رفتن سیستم Optimal Temp نسبت به سایر مدل ها با کیفیت تر است. وجود این فناوری باعث شده تا دمای اتو و میزان بخار خروجی به بهترین شکل تنظیم شود.

نوع طراحی ظاهری و سوراخ های کف دستگاه به گونه ای است که بخار و حرارت را به صورت متعادل پخش می کند و به آسانی چروک را صاف می کند.

همچنین از طریق دکمه مخصوصی که روی دسته اتو قرار گرفته امکان اسپری کردن آب وجود دارد. در جدول زیر قیمت اتو هوشمند فیلیپس و مشخصات آن به صورت کامل بررسی شده است:

نام کالامشخصاتقیمت
اتو هوشمند فیلیپس gc5037

 

·       سیستم ایمنی: سیستم قطع خودکار

·       طول کابل: بین 2.1 تا 3 متر

·       جنس کفه: استیم گلاید

·       نوع اتو: بخار

·       امکانات ضد فرسودگی: سیستم ضد رسوب

·       مخزن دستگاه: مخزن رسوب

·       امکانات: بخاردهی عمودی

·       وزن: 1.6 کیلوگرم

·       بخاردهی لحظه ای: 260

·       بخاردهی پیوسته: 70

·       ظرفیت مخزن آب: 350

·       حداکثر توان مصرفی: 3000 وات

10،500،000 تومان

 

اتو هوشمند فیلیپس gc4936

در ادامه مطلب اتو بخار هوشمند چیست و چه مزایایی دارد به توضیح مشخصات اتو هوشمند فیلیپس gc4936 می پردازیم؛ تا اطلاعات مفیدی کسب کنید.

این اتو بخار محصولی پر قدرت است که با بهره مندی از امکانات و تکنولوژی های روز دنیا به بازار عرضه شده است. این اتو بخار هم همانند مدل gc5037 از فناوری Optimal Temp برخوردار است که باعث می شود دما و میزان بخار اتو به صورت یکنواخت پخش شود.

 

نام کالامشخصاتقیمت
اتو هوشمند فیلیپس gc4936

 

·       سیستم ایمنی: سیستم قطع خودکار

·       طول کابل: بین 2.1 تا 3 متر

·       جنس کفه: استیم گلاید

·       نوع اتو: بخار

·       امکانات ضد فرسودگی: سیستم ضد رسوب

·       مخزن دستگاه: مخزن رسوب

·       امکانات: بخاردهی عمودی

·       وزن: 1.5 کیلوگرم

·       بخاردهی لحظه ای: 230

·       بخاردهی پیوسته: 55

·       ظرفیت مخزن آب: 330

·       حداکثر توان مصرفی: 3000 وات

·       مجهز به رسوب زدایی هوشمند

7،500،000 تومان

 

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟