اخبار لوازم خانگی

تضمین کف قیمت شهر لوازم خانگی به چه معنا است؟

 اگر فروشگاهی قیمتی پایین تر از شهر لوازم خانگی در نظر بگیرد، مشتری می تواند اختلاف قیمت آن کالا را به طور کامل دریافت کند.

نفیسه رحیمی | 6 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شهر لوازم خانگی با راه اندازی کمپین تضمین کف قیمت این اطمینان را به مشتری می دهد که همه محصولات لوازم خانگی در این فروشگاه، با پایین ترین قیمت نسبت به سایر مراکز سراسر کشور عرضه می شوند.  اگر فروشگاهی برای یک کالا با شرایط یکسان، قیمتی پایین تر از شهر لوازم خانگی در نظر بگیرد، مشتری می تواند با ارائه درخواست به شهر لوازم خانگی، اختلاف قیمت آن کالا را به طور کامل دریافت کرده و از طرفی 20 درصد از اختلاف قیمت هم به عنوان جایزه به مشتری پرداخت می شود.

این فروشگاه به عنوان مرجع تخصصی فروش لوازم خانگی شناخته می شود که با راه اندازی کمپین های مختلف و تسهیل شرایط برای مشتری مانند خرید اقساطی بدون ضامن و حتی در برخی از موارد بدون پیش پرداخت به دنبال کسب حداکثری رضایت مشتریان است.

بیشتر بدانید:
از کمپین بدون پیش پرداخت شهر لوازم خانگی چه می دانید؟

شهر لوازم خانگی چگونه مناسب ترین قیمت را ارائه می کند؟

شهر لوازم خانگی یکی از بزرگترین کانال های فروش لوازم خانگی در کشور است و در واقع مرجع تخصصی این حوزه است. در نتیجه به طور مستقیم با تولیدکنندگان لوازم خانگی در ارتباط است و کالا بدون دخالت واسطه تامین می شود. ضمن این که محصولات لوازم خانگی از تولید کننده اصلی در حجم بالا و البته قیمت مناسب تهیه می گردد. باید اضافه کرد که قیمت کالاها در این هایپر مارکت خانگی به روز می شوند و در صورت کاهش، برچسب قیمت کالاها تغییر خواهد کرد.

تمامی موارد بالا منجر شده تا شهر لوازم خانگی، محصولات را با گارانتی معتبر و کف قیمت عرضه کرده و برای اطمینان دادن به مشتری، کمپین تضمین کف قیمت را اجرایی کند.

در چه شرایطی می توان از تضمین کف قیمت بهره برد؟

بعد از خرید محصول مورد نظر خود از شهر لوازم خانگی، در صورتی که محصول مشابه را در فروشگاه های مجاز دیگر ( دارای پروانه کسب معتبر در تهران، مازندران یا البزر) با قیمت پایین تر مشاهده کرده اید، می توانید برای شرکت در کمپین تضمین کف قیمت اقدام کنید. اما برای بهره بردن از این شرایط و دریافت مابه التفاوت قیمت دو محصول و 20 درصد از اختلاف قیمت به عنوان جایزه باید به موارد زیر توجه کنید:

  • شرایط خرید باید یکسان باشد. به عبارت دیگر اگر خرید نقدی بود، مبنای مقایسه خرید نقدی است و اگر خرید اقساطی بود، باید مبنای مقایسه، خرید اقساطی باشد.
  • مدل محصول باید یکسان و کاملا مشابه نمونه خریداری شده باشد.
  • کالای مورد مقایسه باید اصل و دارای گارانتی معتبر و یکسان باشد.
  • فروشگاهی که محصول مورد مقایسه را ارائه می کند، باید دارای پروانه معتبر در تهران، البرز و مازندران باشد.
  • تا 72 ساعت پس از ثبت فاکتور محصول از شهر لوازم خانگی، برای شرکت در این کمپین و دریافت مابه التفاوت فرصت دارید.

چگونه اختلاف قیمت را در کمپین تضمین کف قیمت دریافت کنیم؟

با توجه به نوسان احتمالی قیمت کالاها، مشتری تا 72 ساعت بعد از ثبت فاکتور محصول مورد نظر فرصت دارد تا عینا همان کالا را با گارانتی یکسان از فروشگاه فیزیکی مجاز (دارای پروانه کسب معتبر) در استان‌های تهران، البرز و مازندران با قیمت پایین‌تر پیدا کند و در آن صورت با ارائه فاکتور فروشگاه ثانویه نه تنها اختلاف قیمت کالای خریداری شده به مشتری عودت داده می‌شود، 20 درصد از آن اختلاف قیمت نیز به عنوان جایزه به مشتری پرداخت می‌شود.

شهر لوازم خانگی یکی از بزرگترین هایپر مارکت های فروش لوازم خانگی در کشور است که با توجه شرایط اقتصادی کشور و کاهش قدرت خرید مردم، فضا را برای خرید تسهیل کرده و امکان فروش اقساطی بدون ضامن و حتی مراجعه بانک را ایجاد کرده  است. مشتری می توانند در اقساط بلند و حتی گاها بدون پیش پرداخت، کالای مورد نظر خود را تامین کند.

برای خرید از این هایپرمارکت می توانید به شعبه اصلی در بعد از میدان آزادی، روبروی تهرانسر (خرید تا ساعت 2 صبح)، شعبه میدان حر: میدان حر، مجتمع صبا (خرید تا ساعت 12 شب)، شعبه ساری: مازندران، کیلومتر ۷ اتوبان ساری – قائمشهر (خرید تا ساعت 12 شب)، شعبه اصفهان: خیابان امام خمینی، نبش خیابان مینو (خرید تا ساعت 12 شب) مراجعه کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟