معرفی لوازم خانگی

قیمت و مشخصات جارو برقی دومنا مدل DVC4021 +ویدیو

موتور پر قدرت ایتالیایی، رنگ بندی متنوع، طراحی سبک بخشی از مشخصات جارو برقی دومنا مدل DVC4021 است

نفیسه رحیمی | 5 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، موتور پر قدرت ایتالیایی، رنگ بندی متنوع، طراحی سبک بخشی از مشخصات جارو برقی دومنا مدل DVC4021 است که در ادامه به بررسی دقیق امکانات آن پرداخته شده تا با آگاهی کامل به بازار بروید.

 

برند لوازم خانگی دومنا از عنوان نخستین تولیدکننده اتو پرسی در جهان برخوردار است و به همین دلیل اکثر مشتریان این برند را به دلیل عرضه اتوهای متنوع می شناسند اما جالب است بدانید که سبد محصولات این شرکت گسترده بوده و شامل جارو برقی، خرد کن، ساندویچ ساز، سرخ کن بدون روغن، اسپرسوساز، چای ساز و …. می شود.

کیفیت جاروبرقی دومنا

قیمت و مشخصات جارو برقی دومنا مدل DVC4021 +ویدیو

دومنا در سال 1995 در فرانسه تاسیس شده و بعدها شرکت ایده آل نگار خاورمیانه طی یک قرار داد همکاری و تولید مشترک با کمپانی دومنای را در ایران آغاز کرده است. به همین دلیل تمامی قطعات این شرکت از کشورهای اروپایی نظیر آلمان، ایتالیا، ترکیه و فرانسه تامین می شود. به همین دلیل جای تعجب ندارد که موتور این شرکت ساخت ایتالیا است.

به عبارت دیگر، این برند در حال حاضر تنها برند اروپایی است که محصولات آن در کشورمان تولید می شود. به همین ساخت محصولات این شرکت براساس استانداردهای روز جهان و اروپا انجام می شود.

طراحی جارو برقی دومنا مدل DVC4021

جارو برقی دومنا مدل DVC4021 دارای رنگ بندی متنوع بوده و در 4 رنگ مسی، مشکی، نوک مدادی و سفید عرضه می شود. در نتیجه با تمامی وسایل خانه هارمونی داشته و از این بابت جای نگرانی وجود ندارد.

طراحی سبک و ارگونومی مدل DVC4021 باعث شده تا حمل و جابه جایی آن آسان باشد و از طرفی به دلیل جمع و جور بودن، فضای زیادی را در خانه اشغال نمی کند. همان طور که می دانید جارو برقی یکی از وسایل ضروری هر خانه ای است که به طور مداوم جا به جا می شود و در نتیجه سبک بودن آن از اهمیت بالایی برخوردار است. طراحی خرطومی مقاوم و منعطف این مدل از دیگر مزیت های آن تلقی می شود که کار را برای مصرف کننده راحت تر کرده است.

موتور پر قدرت مدل DVC4021

جارو برقی دومنا از موتور پر قدرت 2200 واتی ساخت ایتالیا بهره برده و در کمترین زمان ممکن می تواند تمامی فضای خانه را تمیز کند.موتور جاروبرقی وظیفه تامین تغذیه پمپ مکش، جهت تشکیل خلا در مخزن جاروبرقی را بر عهده دارد و نقش اصلی را در جاروبرقی ایفا می کند. عملکرد صحیح موتور با افزایش کیفیت نظافت دستگاه ارتباط مستقیم دارد. به همین دلیل این شرکت از موتور پر قدرت ساخت ایتالیا استفاده می کند.

صدای کم جارو برقی دومنا

مدل محصولDVC4021plus
قدرت موتور2200 وات
وزن دستگاه5کیلوگرم
رنگ بندی4 رنگ
گنجایش مخزن4 لیتر
میزان صدا67 دسیبل
طول سیم برق7.5 متر
شعاع عملکردی سیم برق14 متر
توان مکش458 وات
تعداد سری های اضافه3
گرید مصرف انرژیA
گرید پاک کنندگیB
گارانتیدارد
قیمت4.701.000 تومان

اکثر جاروبرقی های بزرگ دارای خروجی صدا 70 تا 80 دسی بل هستند و در واقع مدل های با صدای 80 دسی بل در لیست جاروهای پر سر و صدا قرار می گیرند اما در مشخصات جارو برقی دومنا مدل DVC4021 آمده که این مدل دارای خروجی صدای 67 دسی بل است و آن را می توان در میان مدل های کم صدای بازار ایران قرار داد. جاروبرقی دومنا در عین برخورداری از موتور پر قدرت 2200 وات، بسیار کم صدا بوده و مزاحمتی برای اعضای خانواده ندارد.

گرید مصرف انرژی A

همان طور که می دانید، حرف A در برچسب انرژی که با زمینه ی سبز پررنگ نمایش داده می شود، نشان‌دهنده کمترین مصرف انرژی و بیشترین کارایی وسیله و حرف G که با رنگ قرمز مشخص می‌شود نشانه بیشترین مصرف و کمترین کارایی است. مدل دومنا دارای گرید مصرف انرژی A بوده و در نتیجه شاهد بالاترین راندمان با کمترین مصرف و هزینه های قبض برق هستید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟