Mui Board 2؛ نمایشگر لمسی اما از جنس چوب!/تست Mui Board 2 در CES 2024
خانه هوشمند

Mui Board 2؛ نمایشگر لمسی اما از جنس چوب!/تست Mui Board 2 برای بازدیدکنندگان CES 2024

 تخته Mui Board 2 یک رابط خانه هوشند است که از جنس چوبی طبیعی بوده اما امکان کنترل دما یا نور محیط را با کمک لمس برقرار کرده است.

نفیسه رحیمی | 4 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  تخته Mui Board 2 یک رابط خانه هوشند است که از جنس چوبی طبیعی بوده اما امکان کنترل دما یا نور محیط را با کمک لمس برقرار کرده است. این گجت جالب در CES 2024 حضور دارد و در واقع قرار است تجربه ای جدیدی از خانه هوشمند را در اختیار کاربران قرار دهد.

گجت Mui Board 2 ظاهری شبیه به شلف یا تخته چوب دارد و با دکوراسیون خانه هارمونی دارد. طراحی این پنل لمسی در واقع ترکیبی از مدرن و سنتی است و به عبارت دیگر با لمس این تخته چوبی می توانید نور محیط خانه را تنظیم کنید و یا دمای مناسب را برای محیط خانه خود انتخاب کنید. این محصول با ابزارهایی مانند هوم کیت سازگاری دارد.

گجت Mui Board 2 در CES  امسال حضور دارد و امکان تست و بررسی این محصول از نزدیک برای بازدیدکنندگان این رویداد فراهم شده است. تصاویر پیکسلی بر روی این تخته نمایش داده می شود و از طرفی با کمک آن می توانید اطلاعاتی مربوط به وضعیت هوا، زمان، دما و … را دریافت کنید.

کنترل خانه هوشمند با این پنل می تواند در نوع خود جذاب است و باید اضافه کرد که امکان خرید این مدل با برچسب قیمتی 499 دلار وجود دارد.

نمایشگاه CES 2024 از 9 ژانویه (19 دی ماه 1402) آغاز می شود و تا روز جمعه (22 دی ماه 1402) ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما چیست؟