آموزش

قابلیت Screen Mirroring در تلویزیون بلانتون مدل BEW-TV5022

Screen Mirroring در تلویزیون بلانتون باعث شده تا تماشای فيلم‌ها، عکس‌ها، نرم افزارها، وب گردی و حتی دسترسی به بازی‌های موجود در گوشی امکان پذیر باشد.

نفیسه رحیمی | 4 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، قابلیت Screen Mirroring یا اسکرین میرورینگ در تلویزیون های هوشمند اضافه شد تا اتصال بدون سیم تلویزیون و گوشی را امکان‌پذیر کند و مدل BEW-TV5022 بلانتون نیز همانند بسیاری از نسخه های هوشمند و جدید از این مزیت برخوردار است. در این بخش با کاربردهای این فناوری در تلویزیون 50 اینچی بلانتون آشنا خواهید شد.

قابلیت Screen Mirroring چیست؟

اسکرین میرورینگ یا screen mirroring به معنی آینه کردن صفحه نمایش است و در واقع همین کار را می‌کند، یعنی آن‌چه را که روی نمایشگر گوشی هوشمند در حال اجرا است را دقیقا روی تلویزیون نمایش می دهد. با این روش می توانید بدون نیاز به هر گونه سیمی گوشی خود را به تلویزیون بلانتون وصل کنید و از تماشای عکس‌ها، فیلم‌ها و … در کنار خانواده تان لذت ببرید.

مزایای screen mirroring در تلویزیون بلانتون

قابلیت Screen Mirroring در تلویزیون بلانتون مدل BEW-TV5022

  •  برای screen mirroring نیازی به وجود کابل نیست و فقط یک گوشی هوشمند نیاز دارید.
  • نیاز به اینترنت نیست.
  • با سیستم عامل اندرويد و Miracast سازگاری دارد.
  • تماشای فيلم‌ها، عکس‌ها، نرم افزارها، وب گردی و حتی دسترسی به بازی‌های موجود در گوشی امکان پذیر است و بر روی تلویزیون نمایش داده می شود.
  • نیاز به نصب برنامه خاصی نیست.
  • از  Smart Things، Smart View ،Wi-Fi direct و Airplay پشتیبانی می کند.
  • امکان نمایش اطلاعات گوشی بر روی صفحه نمایشگر بزرگتر
  • مناسب برای استفاده در مراکز آموزشی و ادارات

مشخصات تلویزیون بلانتون مدل BEW-TV5022

 

بلانتون یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی در بازار است که سبد محصولات آن تکمیل بوده و کمتر برندی را می توان در بازار ایران پیدا کرد که در بخش لوازم خانگی کوچک و بزرگ فعالیت گسترده داشته باشد.تلویزیون 50 اینچ مدل BEW-TV5022 یکی از محصولات ویژه این شرکت است که به تکنولوژی های زیادی نظیر screen mirroring مجهز شده است. البته امکانات این مدل تنها به این جا ختم نمی شود و از دیگر امکانات آن می توان به کیفیت اولترا اچ دی، قابلیت HDR، سیستم‌عامل هوشمند (Android 11)، قابلیت‌های اتصال به اینترنت و … اشاره کرد.

گارانتی 25 ماه گارانتی همتاسرویس
رنگ مشکی
کیفیت تصویر UHD
سیستم عامل اندروید 11
نوع صفحه تخت
تعداد درگاه HDMI 3 عدد
تعداد درگاه USB 2
اتصال بی‌سیم (Wi-Fi) دارد
بلوتوث دارد
قابلیت ها قابلیت Screen Mirroring

طراحی این مدل بسیار ساده بوده و بسیار نازک است. تمامی محصولات بلانتون با خدمات پس از فروش عرضه می شوند و این مدل با 25 ماه گارانتی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. علاقه مندان می توانند با پرداخت 21 میلیون و 800 هزار تومان این محصول را از سایت بلانتون یا برندشاپ های این شرکت خریداری کنند.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما چیست؟