اخبار لوازم خانگی

با خرید از شهر لوازم خانگی، جارو برقی هدیه بگیرید!

جشنواره " هدایا را جارو کنید" شهر لوازم خانگی آغاز شده که به ازای خرید لوازم خانگی با ارزش 35 میلیون تومان می توانید یک جاروبرقی هدیه بگیرید.

نفیسه رحیمی | 3 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران« ال کا ایران»، شهر لوازم خانگی از راه اندازی جشنواره ای جدید با عنوان ” هدایا را جارو کنید” خبر داده که به ازای خرید لوازم خانگی با ارزش 35 میلیون تومان می توانید یک جاروبرقی هدیه بگیرید.

جشنواره جدید این فروشگاه تخصصی لوازم خانگی برای اکثر مشتریان به ویژه افرادی که در تدارک خرید جهیزیه هستند، یک فرصت مناسب تلقی می شود تا بتوانند ضمن خرید محصولات مورد نظر خود با کف قیمت، یک جاروبرقی 4 میلیون تومانی به صورت رایگان دریافت کنند.از طرفی به پایان سال نزدیک می شویم و برخی از خانواده ها در تکاپوی خرید وسایل جدید برای منزل خود هستند که این جشنواره برای این دسته از افراد نیز قابل توجه است.

بیشتر بدانید:
همه چیز در مورد کمپین آتیشواره شهر لوازم خانگی

شهر لوازم خانگی با ارائه کمپین های مختلف و شرایط اقساطی متنوع ( با اقساط بلند مدت و بدون نیاز به ضامن) به دنبال تسهیل خرید لوازم خانگی برای تمامی قشرهای جامعه است و با توجه به این که در آستانه سال جدید هستیم، بهترین فرصت برای خرید لوازم خانگی تلقی می شود.

این فروشگاه با تمامی برندهای معتبر لوازم خانگی همکاری دارد و نگرانی از این بابت وجود ندارد. از طرفی تمامی محصولات با تضمین کف قیمت ارائه می شوند و در واقع می توان مطمئن بود که تمامی کالاهای عرضه شده در این فروشگاه با کمترین قیمت به فروش می رسند.

براساس اعلام هایپرمارکت شهر لوازم خانگی، این جشنواره در تمامی شعب شهر لوازم خانگی پابرجا و فرصت استفاده از آن محدود است. اگر می‌خواهید هدایا را جارو کنید، باید سریع‌تر اقدام کرده و به یکی از شعب این فروشگاه در شهرهای تهران، اصفهان و ساری مراجعه کنید. اگرچه امکان خرید آنلاین از این فروشگاه وجود دارد و اگر قصد شرکت در این کمپین را دارید، تنها کافی است به سایت شهر لوازم خانگی به آدرس https://shahrkhanegi.com/lands/shast و یا شعب آن در

  • شعبه اصلی: بعد از میدان آزادی، روبروی تهرانسر
  • شعبه میدان حر: میدان حر، مجتمع صبا
  • شعبه ساری: مازندران، کیلومتر ۷ اتوبان ساری – قائمشهر
  • شعبه اصفهان: خیابان امام خمینی، نبش خیابان مینو

مراجعه کنید که امکان دریافت خدمات در تمامی شعب به جز شعبه اصلی ( تهرانسر) تا ساعت 12شب امکان پذیر است و برای خرید از این هایپرکت در شعبه تهرانسر می توانید تا ساعت 2 صبح اقدام کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟