معرفی لوازم خانگی

با پلوپزهای رنگی تولیپس قلب خانه را شاد کنید!

شرکت تولیپس از پلوپزهای خود در رنگ های مشکی، آبی متالیک و خردلی رونمایی کرده که ضمن برخورداری از طراحی شیک، براساس استانداردهای ژاپنی ساخته شده اند.

نهال وحیدی | 2 هفته قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران « ال کا ایران»،  آشپزخانه به دلیل اهمیت بالایی که دارد، قلب خانه نامیده و برای دکوراسیون آن معمولا زمان بیشتری صرف می شود. به همین دلیل در سال های گذشته شاهد اضافه شدن تنوع رنگی به محصولات آشپزخانه و خانگی هستیم که تولیپس نیز از این قافله عقب نمانده و پلوپزهای خود را در رنگ بندی متنوع روانه بازار کرده است.

شرکت تولیپس از پلوپزهای خود در رنگ های مشکی، آبی متالیک و خردلی رونمایی کرده که ضمن برخورداری از طراحی شیک، براساس استانداردهای ژاپنی ساخته شده اند. در ادامه به معرفی مشخصات و قیمت پلوپزهای رنگی تولیپس پرداختیم.

مشخصات پلوپز مدل RC – 440 – 4 تولیپس

پلوپز مدل RC – 440 – 4 تولیپس در میان معدود نسخه های بازار قرار می گیرد که علاوه بر تمرکز روی کیفیت محصول، به طراحی و هارمونی آن با سایر وسایل آشپزخانه توجه شده است. جنس این محصول از استیل بوده و توان آن برابر با 520 وات است.  این پلوپز برای استفاده 4 نفر مناسب بوده و با عملکرد تهیه سه نوع ته دیگ، گرم نگهدارنده، آرام پز ارائه می شود.

لمسی صفحه نمایش
520 وات توان مصرفی
دارد تایمر
دارد گرم نگهدارنده
تفلن
جنس ظرف
3 نوع ته دیگ
قابلیت پخت
دارد
آرام پز
0.9 لیتر 4 نفر
ظرفیت

کار با پلوپز تولیپس بسیار راحت و تنها با فشار دکمه های تعبیه شده بر روی آن می توانید عملکردهای مورد نظر را انتخاب کنید. به لطف استفاده از صفحه نمایش و همچنین تایمر امکان تنظیم دمای دقیق و مشاهده تنظیمات فراهم شده است. قیمت این محصول یک میلیون و 921 هزار تومان است که می توانید آن را با گارانتی و خدمات پس از فروش ناسیونال ایران خریداری کنید.

با پلوپزهای رنگی تولیپس قلب خانه را شاد کنید!

تولیپس یکی از برندهای ایرانی است که به پشتوانه سال ها تجربه صنایع الکتریکی ناسیونال ایران به بازار عرضه شده و یکی از معدود برندهایی است که سبد کالای آن متنوع بوده و اکثر محصولات ریز خانگی را موجود دارد. اگرچه این برند به تازگی به بازار لوازم خانگی بزرگ نیز ورود کرده و از تلویزیون های خود رونمایی کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • حسین | 14 اردیبهشت 1403 در 1:51 ب.ظ

    سابقه تولید پلوپز در ایران به سال 1347 و در شرکت ناسیونال ایران صاحب برند ناسیونال ایران به سال 1351 برمیگردد در این سال شرکت ناسیونال ایران دو نوع پلوپز ناسیونال اتوماتیک و یک مدل تایمردار اتوماتیک روانه بازار نمود و علی رغم گذشت نیم قرن علاوه بر فعال بودن این پلوپزها هنوز هم به این پلوپزها خدمات ارائه و از پیمانه برنج تا دیگ و درب تا تایمر ان در بازار وجود دارد تا دو دهه قبل بدنه پلوپزها یا از جنس استیل و یا برنج ابکاری شده بود اما از دو دهه قبل پلوپز ها با بدنه پلیمری مقاوم در برابر حرارت وارد بازار شده اند که هم باعث کاهش وزن پلوپز هم کاهش قیمت تمام شده بدلیل گرانی فلز برنج و استیل و هم کاهش مصرف برق بدلیل عایق حرارت بودن گردیده اولین پلوپز با بدنه پلیمری فقط به رنگ لیموئی پارس خزر مدل کندوج حدود یک دهه قبل وارد بازار شد که ارزانتر از هم سایزهایخود با بدنه استیل بوداما پلوپز تولیپس دارای بخش کنترل پیشرفته دیجیتال با نمایشگر و زیباتر و تنوع رنگ بیشتری دارد .