اخبار لوازم خانگی

سیستم تهویه مطبوع Mijia شیائومی با قابلیت های هوشمند عرضه می شود

سیستم تهویه مطبوع Mijia شیائومی از نوع عمودی بوده که با قابلیت های قابل توجه مانند کلاس انرژی یک، اتصال هوشمند و دو خروجی هوا معرفی شده است.

نفیسه رحیمی | 2 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سیستم تهویه مطبوع Mijia شیائومی از نوع عمودی بوده که با قابلیت های قابل توجه مانند کلاس انرژی یک، اتصال هوشمند و دو خروجی هوا معرفی شده است. این دستگاه با عنوان Fresh Air Pro شناخته می شود و با قیمت 1.212 دلار روانه بازار می شود.

سیستم تهویه مطبوع عمودی Mijia در رنگ نقره‌ای استارلایت موجود بوده و دارای خروجی‌های هوای دوگانه است که برای ارائه هوای تازه و در عین حال خنک‌ بسیار کارآمد است.ظرفیت 3 تنی آن به معنی قدرت سرمایش 1930 وات و ظرفیت گرمایش 2680 وات است که آن را برای فضاهای بزرگتر مناسب می کند.

این محصول شیائومی صرفه جویی در مصرف انرژی را در اولویت قرار داده و در کلاس انرژی 1 دست یافته است. در نتیجه هزینه های مربوط به قبض برق را کاهش داده و از طرفی سازگار با محیط زیست است. باید اضافه کرد که این یونیت می تواند به طور خودکار گرمایش الکتریکی خود را بر اساس دمای محیط روشن و خاموش کند، مصرف انرژی را بهینه کرده و راحتی را برای کاربران افزایش دهد.

براساس اطلاعات منتشر شده، تهویه مطبوع Fresh Air Pro  بسیار بی سر و صدا کار می کند و سطح صدای واحد داخلی از 42 تا 46 دسی بل (A) متغیر است. شیائومی برای راحتی کاربران یک کنترل از راه دور درنظر گرفته و از طرفی با کمک HyperOS Connect  می توان به تلفن هوشمند متصل شد و تنظیمات را حتی در مواقعی که در خانه نیستید، انجام دهید.

یونیت داخلی کولر گازی در عرض 340 میلی متر، ارتفاع 1863 میلی متر و عمق 441 میلی متر عرضه می ود و ابعاد یونیت خارجی 943 میلی متر عرض، 670 میلی متر در ارتفاع و 396 میلی متر در عمق است.

نسخه پیشین این محصول شیائومی که در سال 2022 عرضه شد، دارای گردش هوای چشمگیر است و اتاق های 40 متر مربع را تنها در 24 دقیقه خنک می کند. فیلتر HEPA آن با گرد و غبار، گرده گل ها مقابله می کند و حتی 94 درصد CO2 را حذف می کند و  به شما اطمینان می دهد که هوا در سراسر خانه تمیز است. همچنین دارای چراغ‌های RGB و LED است که با نور داخلی فضا سازگار می‌شوند، کم‌نور یا خاموش می‌شوند تا محیطی یکپارچه ایجاد کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟