خانه هوشمند

ضرورت استفاده از تصفیه هوا ال جی چیست؟

تصفیه کننده هوای ال جی در لیست کالای لوکس قرار نمی گیرد و با توجه به آلودگی هوا و گسترش شهرنشینی، یه یک ضرورت تبدیل شده است.

نفیسه رحیمی | 2 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شهرنشینی برای بسیاری از افراد شاید جذاب باشد اما مطمئنا مشکلاتی مانند آلودگی هوا به همراه دارد. برای حل این مشکل می توان به سراغ تصفیه کننده های هوا رفت که LG Air Purifier به خوبی می توان از پس از این چالش برآید.

تصفیه کننده هوای ال جی در لیست کالای لوکس قرار نمی گیرد و با توجه به آلودگی هوا و گسترش شهرنشینی، یه یک ضرورت تبدیل شده است. اگر هنوز برای خرید تصفیه هوا مطمئن نیستید بهتر است نگاهی به کارایی و عملکرد آن بیندازید.  از بین بردن ذرات گرد و غبار، رفع بوی بد و ذرات آلاینده و همچنین مواد شیمیایی و بیماری زا بخشی از مزیت های این دستگاه به شمار می رود.

تضمین سلامتی ریه افراد خانواده، بهبود خواب و همچنین جلوگیری از بروز بیماری هایی مانند آسم و آلرژی نتیجه استفاده از این دستگاه در محیط خانه یا محل کار است.

LG 2023 PuriCare یا تصفیه هوای AS65GDWH0 فضایی با ابعاد 61 متر مربع را پوشش می دهد و مطابق با استانداردهای سازمان FEHD طراحی و تولید شده است. این مدل مجهز به فن هوافضا بوده و این اطمینان را به کاربر می دهد که در خانه هوای تازه و سالم است.

باید اضافه کرد که این محصول ال جی به عنوان یک دستگاه آنتی باکتریال شناخته می شود و امکان کنترل آن با برنامه  LG ThinQ فراهم شده است. مدل  AS10GDWH0  از سری   LG 2023 PuriCare برای فضایی با متراژ 100 متر مربع ایده آل بوده و نسل های بعد برای فضاهایی با مساحت بیشتر کاربرد دارد. از دیگر امکانات این مدل می توان به تصفیه 360، فیلتر هوا و حالت مراقبت از کودک اشاره کرد.

مزایای دستگاه تصفیه هوا

  • کاهش آلرژن موجود در هوا و مبارزه با آلرژی
  • فیلتر کردن مواد شیمیایی
  • کاهش گرد و غبار و شوره حیوانات خانگی
  • حذف هاگ‌های کپک از هوا
  • تسکین علائم آسم و آلرژی

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟