اخبار لوازم خانگی

فروشگاه‌های برند لوازم خانگی خراسان‌رضوی راستی‌آزمایی می‌شوند

رئیس اداره نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: یکی از برنامه‎های در دستورکار برای مبارزه با قاچاق لوازم خانگی این است که فروشگاه‌های برند لوازم خانگی خراسان‌رضوی راستی آزمایی شده و مدارک آنها مورد بازرسی قرار گیرند.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، علی باخرد در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: از ابتدای این هفته طرح تشدید مبارزه با لوزام خانگی قاچاق در خراسان‌رضوی آغاز شده و با 3 محور اصلی این طرح در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: نخستین محور انجام اقدامات بازرسانه در مراکز توزیع عمده لوزام خانگی مانند بازار امیر و یا سرای بلور در مشهد مقدس است که کالاهای موجود در آنها به صورت کامل مورد بررسی قرار می‌گیرند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تأکید کرد: مرحله دوم بازرسی واحدهایی است که بدون داشتن پروانه معامله و خرید و فروش لوزام خانگی انجام می‌دهند.

باخرد بیان کرد: مرحله سوم این طرح نیز بررسی فروشگاه‌های لوازم خانگی است که به صورت نمایندگی در حال کسب هستند و مستندات مربوط به آنها بازرسی شده و برای آنها تصمیم گیری می‌شود.

وی با بیان اینکه در خرید لوازم خانگی هزینه زیادی از افراد صرف می‌شود، خاطرنشان کرد: به همین علت در وهله اول توصیه این است که کالای ایرانی خریداری شود و پس از آن حتما به قاچاق بودن و یا نبودن آن دقت داشته باشند که در صورت  بروز مشکل امکان پیگیری آن وجود داشته باشد.

نظر شما چیست؟