اخبار لوازم خانگی

تشکیل کمیته‌ای برای صدور مجوز کالاها به شهر تهران

عضو شورای شهر تهران پیشنهاد داد: در حمایت از تولیدات داخلی و اشتغال، کمیته‌ای برای صدور مجوز کالاها به شهر تهران در شورا تشکیل شود.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محسن سرخو در جریان سیصد و سی و نهمین جلسه شورای شهر تهران با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای سال ۹۶ اظهار کرد: ایشان در سال‌های گذشته نیز تأکید فراوانی در خصوص اقتصاد مقاومتی داشتند و امسال نیز توجه مسئولان را به حمایت از اشتغال و تولیدات داخلی جلب کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته، شورای شهر تهران، مصوبات خوبی در خصوص اقتصاد مقاومتی داشته و می‌طلبد که در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، مصوبه‌ای را در خصوص حمایت از اشتغال و تولیدات داخلی داشته باشد.

سرخو بیان کرد: پیشنهاد می‌دهم که طرحی به صورت دوفوریتی، جهت تشکیل کمیته‌ای برای صدور مجوز کالاها به ریاست رئیس شورا و عضویت رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل، سلامت و محیط زیست و همچنین رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی و نماینده شهردار تهران تشکیل شود.

عضو شورای شهر تهران در تشریح وظایف این کمیته توضیح داد: برای ورود کلیه تولیدات خارجی که در کشور وجود ندارد باید به این کمیته ارجاع شود و بعد از تصمیم‌گیری این کمیته، اجازه ورود کالا داده شود.

وی در ادامه به بروز مشکلات خط پنج مترو در سال گذشته اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با تلاش دوستان، مشکل در این خط برطرف شد، اما می‌طلبد توجه ویژه‌ای را به مشکلات آتی داشته باشند.

نظر شما چیست؟