موبایل جی پلاس
فناوری

موبایل جی پلاس فروش خوبی را تجربه کرد+ مشخصات و قیمت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اواسط دی ماه سال جاری بود که شرکت گلدیران از برند ملی خود با نام جی پلاس ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اواسط دی ماه سال جاری بود که شرکت گلدیران از برند ملی خود با نام جی پلاس رونمایی کرد. در این مراسم که با حضور اصحاب رسانه برگزار شده بود، گلدیران بسیار متحولانه ظاهر شد و با شعار قهرمان تازه نفس پا به عرصه کامپیوتر و موبایل نیز گذاشت. اقدامی که به ویژه در بخش موبایل بسیار جشورانه و البته پر ریسک بود. رونمایی از موبایل جی پلاس یکی از مهمترین بخش های این مراسم برای اصحاب رسانه بود و حالا خبر می رسد که فروش موبایل جی پلاس در بازار ایران با استقبال خوب مشتریان همراه شده است.

دیدن ویدیو رونمایی موبایل جی پلاس را از دست ندهید:

محصولات جدید لوازم خانگی جی پلاس رونمایی شد/ کامبک رویایی گلدیران+گزارش ویدیویی

در زمان معرفی مشخصات موبایل جی پلاس قیمت قطعی این محصول اعلام نشد و مدیران ارشد گلدیران تنها به این موضوع بسنده کردند که قیمت این محصول برند جی پلاس، بسیار باور نکردنی خواهد بود.

طی هفته های گذشته که این محصول در فروشگاه های اینترنتی و هایپر استارها به فروش گذاشته شده، خبرها حاکی از آن است که استقبال از موبایل جی پلاس بسیار خوب بوده است.

در همین رابطه کیوان شکرانی؛ مدیر برند گلدیران به خبرنگار ال کا ایران گفت : حضور در بازار موبایل برای ما چالش بزرگی بود اما باور داشتیم که می توانیم و بر اساس همین باور بود که برند ملی جی پلاس را رونمایی کردیم.

کیوان شکرانی

وی ادامه داد : از زمان عرضه موبایل جی‌پلاس به بازار ایران، فروش خوبی را تجربه کردیم و امیدواریم خریداران نیز از این محصول رضایت کافی را داشته باشند.

شکرانی افزود : هنوز مسیر طولانی در بازار موبایل پیش رو داریم. گلدیران سال ها در بخش لوازم خانگی تجربه داشته است و به همین دلیل در بازار لوازم خانگی، لوازم خانگی جی پلاس راه ساده تری پیش رو دارد. اما بازار موبایل ایران بسیار بازار پر رقابتی است و ما نیز با کمک تجربه مدیا پردازش و خدمات آن، و همچنین قیمت مناسب این محصول برای ورود به بازار استفاده کردیم.

موبایل جی پلاس ساخت کجاست

پس از معرفی موبایل جی‌پلاس، برای بسیاری از کاربران فضای مجازی این پرسش مطرح شد که موبایل جی پلاس ساخت کجاست . خب این یک پرسش متداول است و بسیاری از خریداران وقتی نام برند جدیدی را می شنوند، به دنبال پاسخ این پرسش هستند. احتمالا اگر جزو همین دسته از افراد هستید و میخواهید بدانید که موبایل جی پلاس ساخت کجاست باید بگوییم که شما با یک برند کاملا ایرانی طرف هستید. البته ذکر این نکته نیز ضروری است که بزرگترین و معروف ترین برندهای دنیا نیز تمام قطعات محصولات خودرا، در کشور خود تولید نمی کنند و از تامین کنندگان معتبر دنیا نیز قطعاتی را تهیه خواهند کرد. جی پلاس نیز برای تولید محصولات با کیفیت از تامین کنندگان معتبر که در حوزه تکنولوژی پیشرفت چشمگیری داشته اند، قطعاتی را تهیه و برای تولید با کیفیت ترین محصولات خود استفاده می کنند.

این محصول که توسط شرکت گلدیران به بازار موبایل ایران عرضه شده، اسامی مختلفی را در شبکه های اجتماعی تجربه کرده است. اسامی مانند موبایل جی پلاس گلدیران و یا موبایل جی پلاس ال جی . اما چرا این اسامی به این گوشی موبایل رسیده است؟ همانطور که میدانید شرکت گلدیران سال‌ها نماینده رسمی و انحصاری محصولات ال جی در ایران بود و محدودیت های بین المللی بر سر نقل و انتقال پول باعث شد تا در حال حاضر همکاری این دو یار دیرینه با یکدیگر قطع شود.

به همین خاطر است که برای روزهای اول، برخی از مخاطبان شبکه های اجتماعی این محصول شرکت گلدیران را موبایل جی پلاس گلدیران و یا  موبایل جی پلاس ال جی می نامیدند. در حال حاضر پاسخ اصلی به سوال موبایل جی‌پلاس ساخت کجاست تنها یک جمله است، برندی از ایران.

جی پلاس

در ادامه قصد داریم شمارا با موبایل های جی‌پلاس آشنا کنیم. برای شروع لازم است بدانید که گلدیران در بخش موبایل، دو محصول با نام های موبایل جی‌پلاس مدل T10 و موبایل جی‌پلاس مدل Q10 را به بازار موبایل ایران معرفی کرده است.

 

مشخصات موبایل جی پلاس T10

همانطور که گفته شد، شرکت گلدیران دو مدل از موبایل های برند خودرا وارد بازار موبایل ایران کرده است که هر دو مدل نیز فروش خوبی را تا این لحظه تجربه کرده اند. اما برای شروع قصد داریم تا شمارا با مشخصات موبایل جی پلاس T10 آشنا کنیم، محصولی که برادر کوچکتر در خانواده موبایل جی پلاس محسوب می شود.

موبایل جی پلاس T10

موبایل جی‌پلاس مدل T10 GMC-515 در واقع یک محصول ارزان قیمت با کارایی مناسب بوده که در دو رنگ آبی و مشکی به بازار عرضه شده است. موبایل جی‌پلاس T10 که با حسگر اثر انگشت در پشت موبایل وارد بازار شده، حس یک محصول هوشمند را به شما القا می کند. این موبایل از پردازنده 1.6 گیگاهرتزی A55 بهره می برد که باعث شده تا عملکرد دستگاه در بخش های مختلف مناسب باشد.

از دیگر نکات مثبت این گوشی می توان به دو سیم کارته بودن آن اشاره کرد. امکانی که برای بسیاری از خریداران موبایل در جامعه امروزی حائز اهمیت شده. اگر خاطرتان باشد در گذشته برندهای معتبر از دو سیم کارت بودن محصولات تولیدی به روز خود، اجتناب می کردند چرا که این امر را نوعی بی کلاسی در تولید محصولی مانند موبایل می دانستند. هم اکنون معروف ترین برندهای موبایل دنیا نیز به این نتیجه رسیده اند که محصولات خودرا به صورت دو سیم کارت وارد بازار رقابت کنند.

جی پلاس T10 مجهز به صفحه 5.5 اینچی بوده که از تمام ابعاد گوشی برای پهنه ی صفحه نمایش استفاده شده است. تراکم پیکسلی این محصول عددی معادل 295 پیکسل بر اینچ بوده که باعث می شود در هنگام پخش تصاویر، کیفیت لازم را داشته باشد. حافظه موبایل جی‌پلاس T10 در مجموع به عدد 18 گیگا بایت می رسد که شامل یک رم 2 گیگاباتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی می شود که به کمک حافظه جانبی تا 128 گیگا بایت رم را پشتیبانی می کند.

این گوشی به دو دوربین اصلی مجهز است که امکانات مناسبی دارد. دوربین اول دارای رزولوشن 13 مگاپیکسلی بوده و دوربین دوم هم که از نوع حسگر عمق است این امکان را به کاربر می دهد تا تصاویر پرتره را ثبت کند. همچنین به کمک این دوربین می توانید فیلمبرداری 30 فریم بر ثانیه را با کبفبت Full HD تجربه کنید. البته دوربین سلفی T10 نیز عملکرد بدی نداشته و تصاویری با کیفیت 5 مگاپیکسل ثبت می کند.

موبایل T10 از اندروید نسخه‌ی 9.0 پای بهره می برد و توان باتری آن نیز عددی معادل 3000 میلی‌آمپرساعت است. این محصول جی پلاس که از پردازنده 8 هسته‌ای A55 بهره می برد می تواند گزینه مناسبی برای طرفداران گوشی هوشمند با قیمت بسیار مناسب باشد.

مشخصات موبایل جی پلاس T10

 

قیمت موبایل جی پلاس T10

در نهایت اینکه قیمت موبایل جی پلاس T10 در بازار موبایل ایران بسیار شگفت انگیز است. این یک تعارف نیست چراکه همین مزیت رقابتی گفته شده در قیمت موبایل جی پلاس T10 باعث شده تا بازار موبایل استقبال خوبی از فرزند کوچک تر موبایل جی پلاس داشته باشد.

در حال حاضر قیمت موبایل جی‌پلاس T10 در فروشگاه های اینترنتی و هایپراستارها عددی معادل 860 هزار تومان است. بدون تعارف این قیمت برای یک گوشی موبایل با امکانات به اصطلاح کار راه انداز، بسیار مناسب است.

 

مشخصات موبایل جی پلاس Q10

در ادامه می خواهیم به معرفی برادر بزرگتر خانواده موبایل جی‌پلاس بپردازیم. اگر می خواهید بدانید که مشخصات موبایل جی پلاس Q10 چیست و قیمت این محصول در بازار موبایل ایران چقدر است، با ادامه این گزارش همراه شوید تا اطلاعات کامل جی‌پلاس Q10 را به دست آورید.

موبایل جی پلاس Q10

موبایل جی‌پلاس Q10 نسبت به برادر کوچکتر خود دارای ابعاد و عملکرد بهتری است. موبایل جی‌پلاس مدل Q10 GMC-636 که مانند T10 دو سیم کارت است، از یک تراشه 12 نانومتری مدیاتک و پردازنده 4 هسته ای بهره می برد که در دو رنگ آبی و مشکی به بازار عرضه شده است. در حقیقت پردازنده مرکزی Q10 از مدل Quad-core ARM Cortex-A53 CPU است که نوع پردازنه آن نیز 64 بیتی محسوب می شود. فرکانس پردازنده‌ی مرکزی 18 گیگاهرتز بوده و پردازنده گرافیکی آن نیز IMG GE8300 GPU است.

خواند این مطلب را از دست ندهید:

جدیدترین لیست قیمت تلویزیون های جی پلاس + مشخصات تلویزیون

اولین نکته قابل اشاره در این محصول سایز صفحه نمایش آن است چنانکه استفاده از یک صفحه نمایش 6.26 اینچی که به صورت تمام صفحه است، باعث شده تا شما با یک موبایل صفحه بزرگ مواجه باشید که برای بسیاری از خریداران یک محصول ایده آل به حساب می آید. همچنین باید به این نکته نیز اشاره کرد که صفحه‌نمایش Q10 مجهز به پنل IPS شده است.

موبایل جی پلاس Q10

در خصوص رم این محصول نیز باید گفت که Q10 از یک رم 3 گیگابایتی در کنار حافظه داخلی 32 گیگاباتی بهره می برد که به کمک حافظه جانبی، قابلیت پشتیبانی تا 250 گیگابایت را دارد.

در خصوص دوربین Q10 باید گفت که تفاوتی با برادر کوچکتر خود ندارد. این محصول نیز از دو دوربین اصلی استفاده می کند که دارای رزولوشن 13 مگاپیکسلی بوده و از دوربین دوم نیز می توانید برای گرفتن عکس های پرتره با عمق بیشتر استفاده کنید. کیفیت فیلمبرداری نیز همان 30 فریم بر ثانیه با کیفیت Full HD بوده و کیفیت دوربین سلفی نیز 5 مگا پیکسل است.

در Q10 میزان تفاوت باتری با T10 حدود 500 میلی آمپر است در نتیجه باتری استفاده شده در موبایل Q10 حدود 3500 میلی آمپر خواهد بود.

از دیگر امکانات موبایل Q10 می توان به فلشی از نوع LED، قابلیت تشخیص اثرانگشت، اندروید نسخه‌ی 9.0 پای، تراشه 12 نانومتری مدیاتک و پردازنده 4هسته‌ای اشاره کرد.

مشخصات Q10 جی پلاس

قیمت موبایل جی پلاس Q10

بررسی ها نشان می دهد که موبایل جی‌پلاس Q10 در بازار مورد استقبال بیشتری قرار گرفته و بر همین اساس قیمت موبایل جی پلاس Q10 به دلیل تفاوت هایی که با برادر کوچکتر خود دارد کمی بیشتر است. اما فکر می کنید قیمت موبایل جی‌پلاس Q10 چقدر است؟

برای اینکه از قیمت موبایل جی‌پلاس Q10 مطلع شوید کافیست سری به سایت های فروش و فروشگاه‌ها بزنید تا با دیدن قیمت 1 میلیون و 169 هزار تومان غافلگیر شوید. بله درست شنیدید، قیمت موبایل جی‌پلاس Q10 تنها یک میلیون و 169 هزار تومان است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • صدیق نیا | 30 دی 1399 در 5:47 ب.ظ

    جی پلاس یک گوشی مزخرف هست شما حتی نمیتونی یه کاور برای گوشی تولید شده درست کنی یک ساله خریدیم کسی نیست حتی به نصف قیمت هم پس بدیم در ضمن حدود ۲۳۰۰ خریدیم نه ۱۱۶۹

    • N۹۷ | 05 بهمن 1400 در 11:43 ب.ظ

      چی الان سال ۱۴۰۰ همون یک و خرده یا نهایتا دو تن بعد انتضار آیفون ۱۲ را داری😒

  • Abolfazl | 06 بهمن 1399 در 10:29 ب.ظ

    گوشیش یه مشکلی داره ریست خودکار میکنه من امروز گوشی دادم بم عوض کنن خدا کنه این یکی مثل دفعه قبل ریست نکنه خودشو

    • App-android | 16 بهمن 1400 در 4:37 ب.ظ

      مشکل از اون نیست چون نوکیا هم که من دارم همین طوره 😂
      اول برن رو سیف مود ، ببین مشکل نرم افزاری هست یا نه
      اگه مشکل نرم افزاری بود ، یکی یکی برنامه هات با آپدیت هاشون حذف کن .
      فکر کنم یک مشکل کلی از اندروید 11 هست .
      «در مشکل نرم افزاری ، معمولا به دلیل اختلالاتی است که گوگل ایجاد می‌کند ، با رابط کاربری سیستم تداخل پیدا می‌کند و رابط کاربری جواب نمیده ، و گوشی خاموش و روشن می‌شود»

  • مهدی شعبانی | 20 اردیبهشت 1400 در 11:28 ب.ظ

    گوشی هایش عالییییییی اگه فقط گاردشم بیارین مشهد خیلی خوبه

  • mehras | 04 مهر 1400 در 0:05 ق.ظ

    گوشی خوبیه p10دارم فقط اندروید ۱۱یا ۱۲ کی میاد براش خیلی برام مهمه

    • امیر | 25 فروردین 1401 در 2:31 ق.ظ

      سلام رفیق چند وقت داری رازی ازش منمومیخوام بخرم

  • علی | 06 تیر 1401 در 10:45 ق.ظ

    فک کنم فقط فن های نادان الجی حاضر باشن همچین گوشی هایی رو بخرن

    • م | 24 شهریور 1401 در 3:49 ب.ظ

      چکار با الجی داری

  • تارا | 13 مرداد 1401 در 3:03 ب.ظ

    دیروز به دلیلی مجبور شدم این گوشی را ریست فکتوری کنم اما متاسفانه بعد از به روز رسانی مجدد دیگه نمی تونم وارد اینستاگرام شوم،و‌ یک صفحه سفید بالا می آید! علت چیست؟

  • محمدرضا | 21 آذر 1401 در 7:53 ب.ظ

    داغون ترین گوشی دنیا هستش من داشتم هیچ چیزی در دنیا نیست اصلا نخرید اگه میخواید با این قیمت بخرید برید A03 بخرید خیلی هم خوبه ممنون