اخبار لوازم خانگی

بهترین اجاق گازهای گریل دار 2020 در زیر ذره‌ بین

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بهترین اجاق گازهای گریل دار بر اساس انتخاب کاربران بهترین شده اند زیرا از ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بهترین اجاق گازهای گریل دار بر اساس انتخاب کاربران بهترین شده اند زیرا از امکانات و ویژگی هایی برخوردار هستند که نیاز کاربران را برطرف می کنند و در دسته بهترین ها در سال جاری قرار گرفته اند. این اجاق گازهای گریل دار با توجه به تقاضا و نیاز کاربران درست شده اند. اجاق گازهای گریل دار همان سرخ کن انواع گوشت و همبرگر هستند که به صورت اجاق گاز درست شده اند و در مصارف شخصی و رستوران ها کاربرد دارند.

بشر با گذشت زمان به این نتیجه رسیده که برای سرخ کردن انواع گوشت، استیک و همبرگر به یک سطح صاف نیاز دارد که جنس آن چدن باشد تا بتواند با سرعت و کیفیت بالا پخت و پز را انجام دهد. در گذشته های دور افرادی که طرفدار این گونه پخت و پز بودند و دسترسی به بهترین اجاق گازهای گریل دار نداشتند از آتش و یک ورقه معمولا آهنی یا آلومینیوم استفاده می کردند.

امروزه بسیاری از افراد به هنگام تفریح، دورهمی های خانوادگی و دوستانه به روش کباب کردن غذا را طبخ می کنند. ممکن است این دورهمی ها در فضاهای مختلف از جمله آشپزخانه، بالکن، تراس، حیاط یا حیات خلوت و حتی بیرون از خانه باشد که با توجه به محیط آن از کباب پزها و اجاق گازهای گریل دار مختلف استفاده می شود. اجاق گازهای گریل دار انواع مختلفی دارند که زغالی، برقی و گازی این انواع را شامل می شوند. در ادامه این بخش به معرفی بهترین اجاق گازهای گریل دار در سال جاری پرداخته شده است.

کباب پز گازی یا اجاق گاز گریل دار همانطور که از نامش پیداست معمولا در منازل، خانه ها و مکان هایی استفاده می شوند که گاز در دسترس باشد. از ویژگی های این نوع اجاق گاز می توان به روشن و خاموش کردن بسیار آسان آن اشاره کرد که زمان بر نیست.

این اجاق گازهای گریل دار به سرعت داغ و به همان سرعت سرد می شوند. قابلیت تنظیم درجه حرارت دارند که از سوختن کباب ها جلوگیری می کنند. آلودگی و دود چندان زیادی ندارند و فضای اطراف را آلوده نمی کنند و به راحتی می توان اجاق گاز را تمیز کرد.

یک اجاق گاز گریل دار یا باربیکیو به اندازه ی کافی جادار است که بتواند کباب تمام خانواده را بپزد و آن ها را دور هم جمع کند.

اجاق گاز گریل دار Dyna-Glo 4-burner مدل (DGE486GSP-D)

اجاق گاز

بدنه ی این اجاق گاز از جنس استیل ضد زنگ و صفحه ی پخت و پز آن از جنس چدن بوده و دارای سیستم جرقه زنی الکتریکی است. علاوه بر صفحه پخت و پز کباب ها این اجاق گاز از یک صفحه جهت گرم کردن سس های کباب  یا ظروف جانبی بهره می برد.

این اجاق گاز گریل با توجه به امکانات خوبی که دارد با قیمت 449 دلار به فروش می رسد و یکی از مقرون به صرفه ترین اجاق گازهای گریل شناخته شده است.

اجاق گاز گریل دار Weber Spirit II E-210

اجاق گاز گریل دار

اگر همبرگر، استیک و کباب کردن انواع گوشت از غذاهای اصلی شماست انتخاب این کباب پز به شما پیشنهاد می شود. همچنین اگر زیاد اهل کباب کردن گوشت نیستید بازهم این اجاق گاز انتخاب خوبی است زیرا با ضمانت 10 ساله ای که دارد به شما تضمین می کند که حتی در صورت استفاده نکردن زیاد از آن مانند روز اول سالم باقی می ماند.

این اجاق گاز هوشمند بوده و می تواند تکمیل کننده خانه هوشمند کاربران باشد. با وجود اپلیکیشن مربوط به اجاق گاز، کاربران می توانند آن را کنترل کنند. برای مثال اگر کاربران در حال تهیه ی غذاهایی هستند که به زمان بیشتری برای پخت و پز نیاز دارند به کمک اپلیکیشن iGrill  زمان پخت را بیشتر می کنند.

این اجاق گاز گریل با امکانات و ظاهر منحصر به فردی که دارد در دسته اجاق گازهای گریل دار مقرون به صرفه قرار می گیرد و با قیمت 349 دلار در دسترس کاربران و مشتریان قرار می گیرد.

اجاق گاز گریل دار Royal Gourmet مدل (GG3201)

گریل دار

این اجاق گاز گریل دار با قیمت 200 دلار به فروش می رسد که برای بسیاری از افراد که به دنبال یک اجاق گاز گریل دار با قیمت پایین هستند، مناسب است. از مشخصات ظاهری این اجاق گاز گریل دار می توان به سایز 413 اینچی و سیستم جرقه زنی الکتریکی آن اشاره کرد.

شرکت سازنده این اجاق گاز گریل یک روکش از جنس استیل ضد زنگ ساخته که در صورت عدم استفاده از اجاق کاربرد دارد و از آسیب رسیدن به اجاق جلوگیری می کند. همچنین توری های اجاق گریل دار از جنس چدن ساخته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟