بهترین مکان برای اسپیکرهای هوشمند
اخبار لوازم خانگی

بهترین مکان برای اسپیکرهای هوشمند در خانه کجاست؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اسپیکرهای هوشمند گوگل هوم این امکان را برای کاربران خود فراهم می کنند که در ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اسپیکرهای هوشمند گوگل هوم این امکان را برای کاربران خود فراهم می کنند که در شرایط خاص جهت کنترل دیگر لوازم خانگی و گجت های هوشمند از آن ها استفاده کنند. اسپیکر هوشمند گوگل هوم در سال 2016 توسط کمپانی گوگل معرفی شد. از توانایی های این دستگاه هوشمند می توان به شناسایی صدای کاربر و اجرای دستورات صوتی اشاره کرد.

اسپیکرهای هوشمند می توانند کارهای بسیاری را برای کاربران خود انجام دهند و رضایت آن ها را کسب کنند. این روزها که جهان درگیر شیوع بیماری واگیردار ویروس کرونا است و اکثر مردم برای جلوگیری از این بیماری در خانه به سر می برند و پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند؛ این وسیله هوشمند می تواند بسیار کاربردی باشد.

گوگل هوم

برای مثال شما در حال تمیز کردن خانه هستید و دوست دارید به یک موسیقی گوش کنید، با استفاده از اسپیکرهای هوشمند می توانید دستورات صوتی را به آن ها بدهید و منتظر باشید تا موسیقی دلخواهتان پخش شود.

یکی دیگر از کارایی ها و کاربرد اسپیکر هوشمند ارائه گزارشات روزانه است. برای مثال اول صبح از خواب بیدار شده اید و نمی دانید چه کارهای ضروری دارید!

در این شرایط اگر از یادآور ها و ثبت قرار داد های ملاقات مهم استفاده کرده باشید، می توانید با درخواست از اسپیکر هوشمند خود در جریان کارهای مهم خود قرار بگیرید.

همچنین می توانید از اسپیکر هوشمند خود بخواهید شما را از وضعیت آب و هوا یا خبر های خاص مطلع کند.

برندهای مختلفی از اسپیکرهای هوشمند در بازار لوازم خانگی وجود دارند که شامل آمازون، گوگل، اپل، سونوس و غیره می شود. هر کدام از این اسپیکرها دارای جوانب مثبت و منفی هستند.

اخیرا فروش اسپیکر و نمایشگرهای هوشمند شرکت گوگل هوم با افت چشمگیری روبرو شده است.

نمایشگر

وجود هر اسپیکر در هر خانه ای به کاربران و مصرف کنندگان این امکان را می دهد که موسیقی پخش کنند، گزارش وضعیت هوا را بگیرند، اخبار روزانه را بشنوند و یا به پادکست گوش بسپارند.

همچنین می توانند تایمر برای مسواک زدن و حمام رفتن تنظیم کنند. پس برای این کارکردها می توان آن را در نزدیکی حمام یا سرویس بهداشتی بگذارید زیرا با توجه به تایمی که تنظیم کرده اید؛ اسپیکر با به پایان رسیدن زمان مشخص شده به شما هشدار می شده که زمان مسواک زدن یا حمام کردن شما به پایان رسیده است.

برای افرادی که بیشتر اوقات خود را در پارکینگ خانه می گذرانند، اسپیکر می تواند در پارکینگ گذاشته شود. البته این گزینه برای خانه های ویلایی و شخصی مناسب است که از قابلیت خانه هوشمند بهره می برند.

که اگر قصد خروج از پارکینگ را دارید، درب پارکینگ را با صدای خود باز یا بسته کنید و یا مثلا قصد رفتن به مکان خاصی را دارید با پرسیدن از گوگل که “چقدر زمان می برد تا به محل مورد نظر برسم”؛ می تواند کمک کننده باشد.

یکی از دستگاه های پرکاربرد  گوگل هوم، دستگاه نست هاب است که در کنار نمایشگر های هوشمند قرار می گیرد. کاربر می تواند به راحتی موسیقی و پادکست گوش کند یا از راه دور بدون ترک کردن کامپیوتر، لپ تاپ یا نمایشگر امور خانه را کنترل کند.

اسپیکر هوشمند

همچنین کاربران می توانند از نمایشگرهای هوشمند گوگل به عنوان یک قاب عکس زیبا استفاده کنند و از دما و وضعیت آب و هوا با خبر شوند.

اگر خانه شما ویلایی و حیاط دار است؛ می توانید اسپیکر هوشمند گوگل هوم خود را در حیاط قرار دهید. مثلا هنگام گذراندن اوقات فراغت و تعطیلات آخر هفته می توانید در فضای سبز کوچک خود به پادکست یا موسیقی گوش کنید.

همچنین کاربران از اسپیکر هوشمند خود می توانند زمان برگزاری مهمانی ها، جشن تولد ها و دورهمی ها جهت پخش کردن موسیقی استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟