بهترین تلویزیون های 55 اینچی
اخبار لوازم خانگی

بهترین تلویزیون های 55 اینچی 2020

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بهترین تلویزیون های 55 اینچی دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی هستند و ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بهترین تلویزیون های 55 اینچی دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی هستند و بسیاری از افراد می دانند که سایز 55 اینچ یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین تلویزیون های مورد استفاده عموم است. این سایز از تلویزیون ها برای خانه های بزرگ و حتی آپارتمان های کوچک کاربرد فراوانی دارد و بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

یکی دیگر از دلایل انتخاب بهترین تلویزیون های 55 اینچی، قیمت مقرون به صرفه آن ها نسبت به اندازه و امکاناتشان است. البته نباید مسئله بودجه، نیاز و اندازه فضای قرارگیری تلویزیون را برای کاربران فراموش کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های سال 2020 و 2019 را بشناسید

همانطور که می دانید سایز 55 اینچ یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سایزها در میان تلویزیون هاست و برندهای مختلفی تلاش می کنند تا تلویزیون های 55 اینچی خود را در امکانات متنوع روانه بازار کنند.

تلویزیون 55 اینچ

این اندازه از صفحه نمایش برای آپارتمان ها، خوابگاه ها و خانه های کوچک ایده آل است. همچنین برای اتاق خواب خانه های کوچک بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. اگر یک تلویزیون 55 اینچ برای خانه شما مناسب است، گزینه های متنوعی از برندهای مختلفی برای خرید وجود دارد.

اگر به دنبال خرید تلویزیون 55 اینچ هستید و به یک راهنمای خرید نیاز دارید، ما در ادامه این بخش به معرفی بهترین تلویزیون های 55 اینچی سال 2020 در برندهای مختلف پرداخته ایم.

تلویزیون ویزیو

برترین انتخاب ما تلویزیون 55 اینچی سری M Quantum برند Vizio است، زیرا عملکردی عالی و قیمت مناسب 550 دلار را ارائه می دهد. در این سری از تلویزیون های Vizio پردازنده جدید IQ Active استفاده شده که پردازش تصویر نرم تر و کارایی و قدرت بیشتر را هنگام بازی در اختیار کاربران قرار می دهد.

اما اگر به دنبال تلویزیون 55 اینچی با قیمت زیر 500 دلار هستید ما به شما تلویزیون TCL سری 6 Roku را معرفی می کنیم. این سری از تلویزیون تی سی ال نه تنها از یک پلت فرم هوشمند قابل اعتماد بهره می برد بلکه دارای عملکردی منحصر به فرد است.

بیشتر بخوانید:

فاصله استاندارد مبلمان تا تلویزیون چه قدر است؟

اگر به دنبال یک تلویزیون با طراحی لوکس و امکانات پیشرفته هستید، پیشنهاد ما به شما خرید تلویزیون های 55 اینچی سونی است. تلویزیون های این برند بهترین عملکرد را تا کنون داشته اند. اگرچه ما تلویزیون های 65 اینچی این برند را مورد آزمایش قرار داده ایم و کیفیت تصویر فوق العاده خوبی را ارائه داده اند اما می توانیم به شما اطمینان دهیم که نسخه 55 اینچی این برند به همان اندازه می تواند با کیفیت باشد.

بهترین تلویزیون های ۵۵ اینچی که می توانید بخرید

تلویزیون 55 اینچی ویزیو Vizio سری M Quantum مدل M558-G1

تلویزیون سری M کوانتوم برند Vizio یک صفحه نمایش کوانتومی با کیفیت و قیمت مناسب را ارائه می دهد. پلت فرم تلویزیون هوشمند Vizio آن را به یکی از بهترین تلویزیون های 55 اینچی تبدیل کرده است.

شرکت ویزیو طی چند سال اخیر پیشرفت و تغییرات چشمگیری را در ساخت لوازم خانگی خود ایجاد کرده است. تلویزیون های 55 اینچ این برند از فناوری دالبی ویژن، HDR بهره می برد و همچنین وجود Google Chromecast استفاده از هزاران اپلیکیشن و  خدمات دیگری را برای کاربران و مصرف کنندگان ممکن می سازد.

گفتنی است که جدیدترین نسخه نرم افزار SmartCast در تلویزیون 55 اینچ ویزیو از هوم کیت و ایرپلی 2 پشتیبانی کرده و استفاده از آن را برای کاربران ios ساده می کند.

ویزیو

مشخصات تلویزیون 55 اینچی ویزیو Vizio سری M Quantum مدل M558-G1

  • اندازه صفحه نمایش: 55 اینچ
  • نوع صفحه نمایش: ال سی دی همراه با فناوری کوانتوم دات
  • تعداد درگاه HDMI: 4 عدد
  • ابعاد: 48.6 × 28.3× 2.9 اینچ
  • ویژگی ها: دارای فناوری کوانتوم دات، ارائه تعداد زیادی محتوای رایگان
  • معایب: انتخاب محدود برنامه در تلویزیون
  • قیمت: 659 دلار

تلویزیون تی سی ال سری 6 Roku

هنگامی که صحبت از بهترین تلویزیون های 55 اینچ در سال های اخیر می شود، تلویزیون تی سی ال سری 6 Roku به راحتی در صدر لیست قرار می گیرد. ترکیب کیفیت عالی تصویر و طراحی شیک این تلویزیون آن را به یک تلویزیون هوشمند با کیفیت تصویر 4K تبدیل کرده است.

شرکت تی سی ال دو مدل تلویزیون از سری 6 روکو را روانه بازار کرده که در طراحی این دو مدل از دو پایه در دو سمت تلویزیون استفاده شده است. این کمپانی قبلا تلویزیون های اولد و ال ای دی خود را با پایه هایی در وسط طراحی کرده بود اما تلویزیون های سری جدید خود را با توجه به اندازه بزرگ آن ها از دو پایه در کناره ها استفاده کرده است. نصب آن ها بسیار ساده بوده و پایه های تعبیه شده از لیز خوردن و لغزش تلویزیون جلوگیری می کنند.

در همین رابطه بخوانید:

همکاری تی سی ال و JOLED برای تولید تلویزیون های اولد

در تلویزیون های تی سی ال سری 6 رابط بین کاربر و تلویزیون سیستم عامل روکو است که می تواند شما را به دنیایی از فیلم و سریال های جدید و لیستی از آهنگ های جدید به صورت آنلاین متصل کند.

کاربران می توانند گوشی هوشمند خود را از طریق اپلیکیشنی با عنوان روکو به تلویزیون وصل شوند و فایل های صوتی و تصویری خود را برای پخش به تلویزیون انتقال دهند.

تی سی ال

مشخصات تلویزیون TCL سری 6 Roku

  • اندازه صفحه نمایش: 55 اینچ
  • نوع صفحه نمایش: ال سی دی همراه با فناوری کوانتوم دات
  • تعداد درگاه HDMI: 3 عدد
  • ابعاد: 48.5 * 28.1 * 3 اینچ
  • ویژگی ها: کیفیت تصویر عالی
  • معایب: مشاهده خارج از زاویه کامل نیست
  • قیمت: 1.079 دلار
در همین رابطه بخوانید:

تلویزیون X900H سونی رونمایی شد/قیمت تلویزیون های سونی در بازار

تلویزیون 55 اینچ اولد سونی مدل Master Series A9G

تلویزیون اولد سونی مدل Master Series A9G بهترین عملکرد را ارائه می دهد. این تلویزیون به حدی با کیفیت و خوش ساخت است که با دیدن تصاویر در صفحه نمایش مجذوب آن می شوید. تلویزیون سونی از پنل فوق العاده با کیفیت اولد بهره می برد که کنتراست بی نهایت را برای این تلویزیون مهیا می کند.

تلویزیون A9G که یکی از بهترین تلویزیون های اولد تا به امروز شناخته شده است. این تلویزیون طراحی ای بسیار شیک و متفاوت نسبت به تلویزیون های دیگر دارد. این تلویزیون بی همتا نمایشگری با کمترین حاشیه را ارائه می دهد که توجه کاربران را به سمت خود جذب می کند و قسمت پشتی تلویزیون با وجود سیستم صوتی تعبیه شده، از کم ترین ضخامت ساخته شده است و پایه ی این محصول به طوری طراحی شده است که سیم ها را در خود مخفی می کند. تلویزیون A9G در 3 سایز 55، 65 و 77 اینچ روانه بازار شده و همانند سری قبلی خود در طراحی بی نظیر است.

سونی

مشخصات تلویزیون 55 اینچ اولد سونی مدل Master Series A9G

  • اندازه صفحه نمایش: 55 اینچ
  • نوع صفحه نمایش: اولد
  • تعداد درگاه HDMI: 4 عدد
  • ابعاد: 48.3 * 28 * 1.6 اینچ
  • ویژگی ها: عملکردی عالی به همراه تصویر و صدایی با کیفیت، امکان کنترل از راه دور، بهترین نسخه Android TV
  • معایب: گران قیمت، برخی از ویژگی ها به طور پیش فرض غیرفعال شده اند.
  • قیمت: 3.796 دلار

تلویزیون 55 اینچ SunBrite مدل Veranda Outdoor TV

بسیاری از تلویزیون ها برای فضای بسته مانند خانه، اتاق خواب و محل کار طراحی شده اند و افراد از قرار دادن آن ها در بیرون از خانه مانند حیاط و بالکن خودداری می کنند زیرا ممکن است تلویزیون بر اثر حرارت زیاد یا برخورد آب بسوزد. اما شرکت SunBrite به طراحی و عرضه یک تلویزیون پرداخته که قابلیت این را دارد در فضای باز فصل های زمستان و تابستان قرار گیرد و بهترین عملکرد را به کاربران و مصرف کنندگان ارائه می دهد.

جالب است بدانید:

ارزان ترین تلویزیون های بازار لوازم خانگی را بشناسید

این تلویزیون با برخورداری از قابلیت HDR و عملکرد قوی، به عنوان بهترین تلویزیون 55 اینچی برای هر فضای بازی شناخته شده است.

مشخصات تلویزیون 55 اینچ SunBrite مدل Veranda Outdoor TV

  • اندازه صفحه نمایش: 55 اینچ
  • نوع صفحه نمایش: ال سی دی
  • تعداد درگاه HDMI: 3 عدد
  • ابعاد: 49.4 * 28.7 * 3.5 اینچ
  • ویژگی ها: کیفیت تصویر 4K، مناسب برای فضای باز، عملکردی قوی در ارائه صدا و تصویر
  • معایب: فاقد عملکرد هوشمند
  • قیمت: 1.999 دلار

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟