قهوه ساز جدید اسمگ و لاوازا
اخبار لوازم خانگی

قهوه ساز جدید اسمگ و لاوازا رونمایی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، قهوه ساز جدید اسمگ و لاوازا تولید شد و این دو شرکت ایتالیایی با همکاری ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، قهوه ساز جدید اسمگ و لاوازا تولید شد و این دو شرکت ایتالیایی با همکاری یکدیگر دست به تولید دستگاه های قهوه ساز کپسولی با عنوان A Modo Mio زده اند.

قهوه ساز جدید اسمگ و لاوازا عرضه شد

این دستگاه قهوه ساز کپسولی A Modo Mio در کمترین زمان یک فنجان اسپرسو با بافت، عطر و طعم فوق العاده در اختیار کاربران قرار داده و تجربه ای متفاوت از قهوه ساز های اسمگ را به مصرف کنندگان خود ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید:

اجاق گاز 150 سانتی متری اسمگ معرفی شد

این دستگاه قهوه ساز به گونه ای طراحی شده که نظر هر کاربر و مشتری را به سوی خود جلب می کند و در هر آشپزخانه یا اتاق کاری به زیبایی می درخشد.

قهوه ساز جدید اسمگ و لاوازا

از قابلیت های منحصر به فرد این محصول مشترک اسمگ و لاوازا می توان به سرعت عمل آن اشاره کرد که در کمتر از 30 ثانیه قابلیت گرم شدن را دارد و همانطور که گفته شد می تواند در کمترین زمان قهوه ی مورد علاقه کاربران و مصرف کنندگان را آماده کند.

بیشتر بخوانید:

لوازم خانگی های برتر ایفا 2020 را از نزدیک ببینید

این دستگاه به گونه ای طراحی شده که سر و صدای زیادی تولید نمی کند و میزان صدای آن فقط 44 دسی بل است.

قهوه ساز جدید اسمگ و لاوازا

جیم کالوتئوس، مدیر عامل نمایندگی شرکت اسمگ در استرالیا گفت: این شرکت از همکاری شرکت قهوه لاوازا (Lavazza)، یک مارک تجاری دیگر ایتالیایی بسیار خوشحال است.

وی در ادامه توضیح داد که این دو شرکت هر دو مشتاق به نو آوری در طراحی هستند. همانطور که از ظاهر دستگاه قهوه ساز کپسولی A Modo Mio مشخص است در طراحی ظاهر آن نو آوری های بسیاری استفاده شده است.

قهوه ساز جدید اسمگ و لاوازا

کاربران برای استفاده از این محصول فقط کافیست یک دکمه را فشار دهند و یک فنجان اسپرسو با کیفیت باریستا را در خانه نوش جان کنند.

بیشتر بخوانید:

یخچال فریزر جدید FAB اسمگ معرفی شد

این دستگاه در فروشگاه های The Good Guys  Harvey Norman و وب سایت Lavazza Australia با قیمت 349 دلار و در رنگ های قرمز، مشکی و کرم به فروش می رسد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟