تهویه هوا Mijia شیائومی
اخبار لوازم خانگی

تهویه مطبوع MIJIA شیائومی رونمایی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تهویه مطبوع MIJIA شیائومی با کمپرسور اینورتر دی سی (DC) رونمایی شد. اخیرا ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تهویه مطبوع MIJIA شیائومی با کمپرسور اینورتر دی سی (DC) رونمایی شد. اخیرا شیائومی مجموعه جدیدی از تهویه های مطبوع کم مصرف را به طور رسمی عرضه کرده است.

تهویه مطبوع MIJIA شیائومی روانه بازار می شود

اکثر کاربران هنگام خرید دستگاه تهویه مطبوع به دو ویژگی کنترل دما و رطوبت توجه ویژه ای دارند که این سیستم تهویه مطبوع شیائومی از این قابلیت برخوردار است.

تهویه هوا Mijia شیائومی

همانطور که می دانید شرکت چینی شیائومی دست به تولید و عرضه دستگاه های تهویه مطبوع کم مصرف زده و این مجموعه دستگاه ها شامل مدل های 1 HP، 1.5 HP، 2 HP و 3 HP می شود. البته قابل ذکر است که شروع قیمت این مدل ها از 2099 یوان ( 320 دلار) خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

محصولات جدید شیائومی در بازار هند عرضه شدند

طبق گزارش های منتشر شده، کولرگازی جدید نه تنها می تواند در مصرف انرژی صرفه جویی کند بلکه قابلیت کنترل دقیق دما را بر عهده دارد. همچنینی به طور هوشمند رطوبت را کنترل می کند.

تهویه هوا Mijia شیائومی

عملکرد کنترل رطوبت فقط برای محیط های گرم و مرطوب مناسب است تا رطوبت هوا را کاهش داده و به راحتی حفظ کند. در حال حاضر خدمات رطوبت رسانی برای کاربران در محیط های خشک امکان پذیر نیست. اگر اتاق خیلی خشک باشد، می توان رطوبت ساز Mijia را برای تکمیل رطوبت هوا به دستگاه متصل کرد.

بیشتر بخوانید:

اتو بخار MIJIA شیائومی روانه بازار می شود

کولرگازی جدید شیائومی از استاندارد جدید ملی برای بهره وری از انرژی برخوردار است. این دستگاه جدید حدود 91 درجه برق در سال صرفه جویی می کند و هزینه آن برابر با 45.5 یوان است.

تهویه هوا Mijia شیائومی

علاوه بر این، کولرگازی یاد شده شیائومی از کمپرسور اینورتر DC بهره می برد و از حالت صرفه جویی در انرژی با یک دکمه پشتیبانی می کند که می تواند به طور هوشمند مصرف برق را کاهش دهد.

بیشتر بخوانید:

خشک کن برقی شیائومی معرفی شد

از دیگر ویژگی های کولرگازی شیائومی می توان به حالت تمیز کردن خود به صورت خودکار اشاره کرد. همچنین از فیلتر ضد باکتری و ضد کپک استفاده می کند.

تهویه هوا Mijia شیائومی

کاربران با اتصال سیستم به اپلیکیشن Mijia می توانند از یادآوری های هوشمند برای انسداد فیلتر، کنترل صدا توسط اسپیکر هوشمند  XiaoAI و ارتباط با سایر محصولات و همچنین اتصال با سایر محصولات اینترنت اشیا استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟