زنگ درب هوشمند در CES 2021
اخبار لوازم خانگی

زنگ درب هوشمند در CES 2021 با قابلیت هایی برای مقابله با کرونا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همه ما به دلیل اینکه در سالی که پشت سر گذاشتیم با شیوع ویروس کرونا درگیر ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همه ما به دلیل اینکه در سالی که پشت سر گذاشتیم با شیوع ویروس کرونا درگیر بودیم انتظار داشتیم تا در نمایشگاه CES 2021 محصولات زیادی برای مقابله با کرونا معرفی شوند و البته همینطور هم شد. برند های مختلفی از سامسونگ گرفته تا ال جی و MaskFone گجت ها و ماسک های هوشمندی را در این نمایشگاه عرضه کردند. هدف از طراحی این گجت ها حفظ سلامتی شما و کاهش تماس دست شما با محیط های آلوده است. زنگ درب ویدیویی هوشمند از کمپانی آلارم در نمایشگاه CES 2021 یکی از این محصولات بوده که بدون نیاز به دست می توان زنگ درب را به صدا در آورد و در همین راستا طراحی شده است.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2021 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2021

 

زمانی که کاربر روی پادری مخصوص می ایستد زنگ درب هوشمند با استفاده از فناوری آنالیز صورت در ویدیو به صورت خودکار زنگ درب به صدا در می آید. این طراحی دیگر نیازی به فشار دادن یک دکمه ندارد علاوه بر این، دوربین و میکروفون داخلی آن به شما این امکان را می دهد که بدون باز شدن درب از طریق آنها با فرد مورد نظر صحبت کنید. این یک ایده و طرح کاملا مناسب و کاربردی است و برای کسانی که در چند ماه گذشته خرید آنلاین زیادی انجام می دادند و افراد زیادی از زنگ درب استفاده می کردند بسیار کارآمد خواهد بود زیرا تماس دست با آن قسمت باعث انتقال ویروس می شود.

بیشتر بخوانید:

فناوری های مقابله با کرونا در CES2021 حضور یافتند

آن فرگوسن؛ معاون بازاریابی Alarm.com می گوید: Doorbell Video Touchless یا همان زنگ درب هوشمند به صاحبان خانه و بازدید کنندگان کمک می کند تا فاصله اجتماعی را حفظ کنند و از مواجهه با میکروب، باکتری و ویروس که ممکن است در سطح اطراف درب ورودی وجود داشته باشد جلوگیری کنند. این سیستم امنیتی خانه هوشمند Alarm.com راه دیگری است که می توانیم هوشیار بمانیم و از یکدیگر محافظت کنیم.

بر روی زنگ درب برچسب گذاری شده که بازدید کننده شما را وادار می کند آن را لمس نکند و در صورت تمایل می توانید یک پا دری دیگر نیز اضافه کنید تا بیشتر جلوه کند. لازم به ذکر است این محصول تنها یک پادری است و فرایند تشخیص شخص از طریق دوربین زنگ درب اتفاق می افتد.

زنگ درب هوشمند در CES 2021

ایستادن در مقابل زنگ در علاوه بر ایجاد صدای زنگ می تواند در سایر دستگاه های Alarm.com همانند لامپ های هوشمند نیز نشانه هایی ایجاد کند. Alarm.com اضافه می کند که زنگ درب آنقدر هوشمند است که می تواند بین افراد و حیوانات خانگی نیز تفاوت ایجاد کند تا از کلاه برداری ها جلوگیری کند.

زنگ درب هوشمند در CES 2021

در مورد مشخصات این زنگ می توان گفت که این زنگ هوشمند دارای یک دید 150 درجه ای، دید در شب مادون قرمز، وضوح کامل HDR با کیفیت HD و یک هیتر روی صفحه زنگ که در فصل زمستان بیش از حد سرد نشود. کلیپ های ذخیره شده در مرکز عملیات شبکه Alarm.com بارگذاری می شوند و حداکثر تا 60 روز می توانید آنها را از طریق برنامه Alarm.com مشاهده کنید. قابلیت ذخیره سازی این ویدیو ها در حافظ داخلی ای کلیپ ها می تواند یک گزینه خوب برای حفظ حریم خصوصی باشد. کمپانی آلارم در هنگام رونمایی از زنگ درب هوشمند در CES 2021 جزئیات قیمت گذاری یا زمان در دسترس بودن را به اشتراک نگذاشت اما سخنگوی شرکت اعلام کرد که قیمت آن با کمتر از 200 دلار در دسترس خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟