اخبار لوازم خانگی

فناوری های مقابله با کرونا در CES2021 حضور یافتند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، امسال با شیوع ویروس کرونا شرکت ها در تلاش بودند تا با معرفی فناوری های ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، امسال با شیوع ویروس کرونا شرکت ها در تلاش بودند تا با معرفی فناوری های مقابله با کرونا در CES2021 از همه گیری این بیماری جلوگیری کنند.

فناوری های مقابله با کرونا در CES2021 حضور یافتند

همانطور که می دانید شیوع ویروس کووید 19 باعث شده تا بسیاری از شرکت ها در تولید و عرضه لوازم خانگی فعالیت داشتند در توسعه فناوری هایی جهت مقابله با ویروس یاد شده فعالیت داشته باشند. از جمله این فناوری ها که در سال نو میلادی در نمایشگاه بین المللی CES حضور یافتند می توان ربات ظرف شور سامسونگ و ماسک بلوتوث دار MASKFONE را نام برد.

بیشتر بخوانید:

نخستین روز نمایشگاه CES 2021 چگونه گذشت؟

ربات یاد شده می تواند با بازوهایی که دارد ظرفی را که می خواهید از داخل ماشین ظرفشویی بردارد و یا با احتیاط ظرفی را درون ماشین ظرفشویی بگذارد. همچنین می تواند میز شامی را بچیند و گلی را درون گلدان بگذارد و یک لیوان آب به شما بدهد.

این ربات سامسونگ Bot Handy نام دارد و یک وضعیت طبیعی بهتری را در خانه برای کاربرانش فراهم می کند. باتوجه به شیوع ویروس کرونا افراد بیشتری هستند که در خانه کار می کنند، غذا می پزند و می خورند و ظرف های زیادی را کثیف می کنند.

همانطور که در ویدیو نمایشگاه فناروی CES 2021 در روز دوشنبه نشان داد، Bot Handy به خوبی در خانه کار می کند و نه تنها ظرف می شوید و میز شام را می چیند بلکه برخی کارهای ناتمام، یادآوری جلسات و کشش پاهایتان اگر در مدت زمان زیادی نشسته اید.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین لوازم خانگی سامسونگ در نمایشگاه CES 2021

این ربات سامسونگ در حال حاضر در دست توسعه است و هنوز هیچ قیمت یا تاریخ انتشاری از آن اعلام نشده است. تلاش کمپانی سامسونگ بر ساخت فناوری برای ساده کردن زندگی افراد در خانه است .

شرکت های بزرگ و کوچک نوآوری های جدید خود را در نمایشگاه CES 2021 که از روز دوشنبه به نمایش گذاشته اند. بسیاری از آن ها دارای ویژگی های مربوط به زندگی در قرنطینه بودند. MaskFone یک ماسک صورت که دارای فیلتر N95، گوشی و میکروفن برای برقراری تماس است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این ماسک تنظیم ارتعاشات اظطراب و استرس است.

بیشتر بخوانید:

وان هوشمند کوهلر در نمایشگاه CES 2021 به نمایش گذاشته می شود

کمپانی کولر ویژگی های کنترل صدا را برای سینک ظرفشویی و لوازم آشپزخانه دیگر به نمایش گذاشت. بنابراین اعضای خانواده می توانند شیرهای آب را بدون اینکه لمس کنند باز کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟